Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 25-05-2013, 08:48
Bolid: One Point One MPI |
|
|
problem się rozwiązał będę brał FK uzywane gwintowane ^^ |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2013, 11:56
|
|
|
Obys Ty tym razem ich nie sprzedawał za 350 |
|
|
|
 |
Bizonator
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: tychy
|
Wysłany: 02-07-2013, 22:57
Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG |
|
|
Odkopię i podepnę się pod temat.
Szybkie pytanie które sprężyny lepiej się spiszą z amorami KYB exel G przód i tył. Do codziennego użytku, poprawa trakcji i trzymania w zakręcie:
http://allegro.pl/sportow...3347677209.html
-40/40
czy raptem 50 zł droższe, i zachwalane:
http://allegro.pl/sprezyn...3320675611.html
-30/30
Czy te eibachy nie za tanie? Nie są to jakieś chińskie podróbki? Zawsze wydawało mi się że są znacznie droższe od FK.
A może zwykłe MTS 40/40 ? |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 03-07-2013, 14:32
Bolid: cc 1.2 |
|
|
To jest stary fiat więc nie wywala Ci ceny jak za spręzyny jak do Golfa V.
Z eibachami jest problem że jest troche za wysoko i każdy potem ten tył ciacha o 1 zwój.
Jak kupujesz nowe i masz wybór to wybieraj sprawdzone i zachwalane. |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 04-07-2013, 17:53
Bolid: fiat seicento |
|
|
Einbachy są w takich cenach, obniżenie jakie dają , to rozsądne rozwiązanie ,i niżej bym nie schodził.I nic nie trzeba ciachać, jest równo. |
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 04-07-2013, 19:16
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
Miałem taki setup, excel-g +eibach, tył miałem opróżniony bo jeździłem w KJS i stał wysoko jak koza. Do jazdy na co dzień połączenie jest OK (do sportu odradzam), przód nie jest za nisko, ale też nie za wysoko i można swobodnie śmigać. Jeśli masz z tyłu kanapę, zapas, jakiś lewarek to będzie dobrze. |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 04-07-2013, 19:42
Bolid: fiat seicento |
|
|
Ja stwierdzam że do normalnej jazdy nie dla sportu Einbach idealnie dobrał sprężyny do seicento ,mi poszło prawie 4cm przód i tył.A jak w sporcie się to sprawdza to nie wiem. |
|
|
|
 |
Bizonator
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: tychy
|
Wysłany: 04-07-2013, 19:59
Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG |
|
|
Dzięki za podpowiedzi;) wybór padł jednak na FK 40/40. A jak się nie sprawdzi, to się będzie myślało nad czymś innym. |
|
|
|
 |
ar2rek
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 117 Skąd: WKZ / WN
|
Wysłany: 04-07-2013, 22:25
Bolid: Czarny Abarth |
|
|
dariusz.p napisał/a: | Ja stwierdzam że do normalnej jazdy nie dla sportu Einbach idealnie dobrał sprężyny do seicento ,mi poszło prawie 4cm przód i tył.A jak w sporcie się to sprawdza to nie wiem. |
w sporcie też dobre, ale akurat to amortyzator robi istotniejszą robotę. jeśli ma się gwint można wyregulować jak się chce |
|
|
|
 |
Bizonator
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 17 Skąd: tychy
|
Wysłany: 13-07-2013, 22:45
Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG |
|
|
Wszystko zamontowane, -40/40 FK, KYB exelG, nowe odboje(przód KYB, tył ori), nowe poduszki, nowe gumy pod sprężyny.
Prowadzenie auta teraz to bajka, na nowo się musze uczyć brać zakręty. Zawias wart każdego wydanego grosza. Tylko chyba uciekła(albo wróciła) nieco zbieżność, bo kiera na prosto to leci na lewo trzeba będzie podjechać na geometrię.
Niestety zapomniałem z fotografować i pomierzyć ile siadł, przed i po operacji .(po to do nadrobienia) |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 17-07-2013, 23:32
Bolid: One Point One MPI |
|
|
ok Panowie oraz Panie pytanie do tych do w ręku mieli Amortyzator Tylni...
dziś dostałem paczkę z używką KW no i jak się oprę o amorka tylnego to się chowa... i wysuwa powoli... czy tak jest ok? czy może to jest tak że wraz z zużyciem takiego amora siła do ściśnięcia i rozciągnięcia go maleje? |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 18-07-2013, 00:11
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Amor działa na rozciąganie - czyli powinno Ci się go ciężko rozciągać |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 18-07-2013, 00:38
Bolid: One Point One MPI |
|
|
no lekko się nie rozciąga... ale żeby stawiał opór 60KG to chyba tez nie będzie... |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-07-2013, 08:27
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
To spróbuj go wyciągnąć z taką prędkością z jaką pracuje zawieszenie na wybojach. Myślę że już nie będzie tak łatwo. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 19-07-2013, 15:01
Bolid: One Point One MPI |
|
|
dziękuję ślicznie... i chyba tak będzie jak mówisz
ale pytanie numer dwa...
czy jak zdejmę czapkę z gwintu to spring wystrzeli ? bo właśnie przymierzam się do wyczyszczenia tego zanim założę i tak się zastanawiam... słyszałem ze w gwintach nie ma takich naprężeń i że nie strzelają a można normalnie zdjąć springa |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
|