FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 25-05-2013, 08:48   
   Bolid: One Point One MPI


problem się rozwiązał :D będę brał FK uzywane gwintowane ^^
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2013, 11:56   

Obys Ty tym razem ich nie sprzedawał za 350 :D
 
 
Bizonator 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: tychy
Wysłany: 02-07-2013, 22:57   
   Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG


Odkopię i podepnę się pod temat.
Szybkie pytanie które sprężyny lepiej się spiszą z amorami KYB exel G przód i tył. Do codziennego użytku, poprawa trakcji i trzymania w zakręcie:
http://allegro.pl/sportow...3347677209.html
-40/40

czy raptem 50 zł droższe, i zachwalane:
http://allegro.pl/sprezyn...3320675611.html
-30/30
Czy te eibachy nie za tanie? Nie są to jakieś chińskie podróbki? Zawsze wydawało mi się że są znacznie droższe od FK.

A może zwykłe MTS 40/40 ?
 
 
panczo1511 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 53
Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
Wysłany: 03-07-2013, 14:32   
   Bolid: cc 1.2


To jest stary fiat więc nie wywala Ci ceny jak za spręzyny jak do Golfa V.

Z eibachami jest problem że jest troche za wysoko i każdy potem ten tył ciacha o 1 zwój.


Jak kupujesz nowe i masz wybór to wybieraj sprawdzone i zachwalane.
_________________
Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam


Swaps 1.2 & 1.4 16v
 
 
dariusz.p 
Bywalec

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 04-07-2013, 17:53   
   Bolid: fiat seicento


Einbachy są w takich cenach, obniżenie jakie dają , to rozsądne rozwiązanie ,i niżej bym nie schodził.I nic nie trzeba ciachać, jest równo.
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 04-07-2013, 19:16   
   Bolid: Czarny Abarth


Miałem taki setup, excel-g +eibach, tył miałem opróżniony bo jeździłem w KJS i stał wysoko jak koza. Do jazdy na co dzień połączenie jest OK (do sportu odradzam), przód nie jest za nisko, ale też nie za wysoko i można swobodnie śmigać. Jeśli masz z tyłu kanapę, zapas, jakiś lewarek to będzie dobrze.
 
 
dariusz.p 
Bywalec

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 04-07-2013, 19:42   
   Bolid: fiat seicento


Ja stwierdzam że do normalnej jazdy nie dla sportu Einbach idealnie dobrał sprężyny do seicento ,mi poszło prawie 4cm przód i tył.A jak w sporcie się to sprawdza to nie wiem.
 
 
Bizonator 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: tychy
Wysłany: 04-07-2013, 19:59   
   Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG


Dzięki za podpowiedzi;) wybór padł jednak na FK 40/40. A jak się nie sprawdzi, to się będzie myślało nad czymś innym.
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 04-07-2013, 22:25   
   Bolid: Czarny Abarth


dariusz.p napisał/a:
Ja stwierdzam że do normalnej jazdy nie dla sportu Einbach idealnie dobrał sprężyny do seicento ,mi poszło prawie 4cm przód i tył.A jak w sporcie się to sprawdza to nie wiem.


w sporcie też dobre, ale akurat to amortyzator robi istotniejszą robotę. jeśli ma się gwint można wyregulować jak się chce ;)
 
 
Bizonator 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: tychy
Wysłany: 13-07-2013, 22:45   
   Bolid: Seicento GO! 1.1 MPI+LPG


Wszystko zamontowane, -40/40 FK, KYB exelG, nowe odboje(przód KYB, tył ori), nowe poduszki, nowe gumy pod sprężyny.
Prowadzenie auta teraz to bajka, na nowo się musze uczyć brać zakręty. Zawias wart każdego wydanego grosza. Tylko chyba uciekła(albo wróciła) nieco zbieżność, bo kiera na prosto to leci na lewo ;( trzeba będzie podjechać na geometrię.
Niestety zapomniałem z fotografować i pomierzyć ile siadł, przed i po operacji :( .(po to do nadrobienia)
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 17-07-2013, 23:32   
   Bolid: One Point One MPI


ok Panowie oraz Panie pytanie do tych do w ręku mieli Amortyzator Tylni...
dziś dostałem paczkę z używką KW no i jak się oprę o amorka tylnego to się chowa... i wysuwa powoli... czy tak jest ok? czy może to jest tak że wraz z zużyciem takiego amora siła do ściśnięcia i rozciągnięcia go maleje?
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
RazeR 
Nałogowiec


Pomógł: 41 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 882
Skąd: Gorzkowice
Wysłany: 18-07-2013, 00:11   
   Bolid: Waryjot 0.9


Amor działa na rozciąganie - czyli powinno Ci się go ciężko rozciągać ;)
_________________
(...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
 
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 18-07-2013, 00:38   
   Bolid: One Point One MPI


no lekko się nie rozciąga... ale żeby stawiał opór 60KG to chyba tez nie będzie... :P
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
kamilen 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-07-2013, 08:27   
   Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V


To spróbuj go wyciągnąć z taką prędkością z jaką pracuje zawieszenie na wybojach. Myślę że już nie będzie tak łatwo.
_________________
No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie
 
 
 
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
Wysłany: 19-07-2013, 15:01   
   Bolid: One Point One MPI


dziękuję ślicznie... :) i chyba tak będzie jak mówisz :)
ale pytanie numer dwa...
czy jak zdejmę czapkę z gwintu to spring wystrzeli ? bo właśnie przymierzam się do wyczyszczenia tego zanim założę i tak się zastanawiam... słyszałem ze w gwintach nie ma takich naprężeń i że nie strzelają a można normalnie zdjąć springa
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum