Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 15-08-2013, 09:06
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
CzarnyInside napisał/a: | Cześć wszystkim, mam pytanie
Chcę obniżyć sejka i założyć felgi minimum 14 cali. Przy obniżeniu 70/50 jaka powinna być najmniejsza opona, chodzi mi i o wysokość i o szerokość. Lubie niskie profile A gdybym kupił sobie gwint na przód osobno a tył (wiem, że nie ma gwintu na tył) dokupił gdzie indziej, to tył ile powinien mieć? I również przy 14 calowych felgach jakie mogą być wymiary oponki. No i najważniejsze ale nie wiem czy w dobry temacie. Jakie et mam sobie obrać za cel Dzięki z góry za podpowiedzi |
Rafał do tablicy
z tego co wiem to opon w 14" jest trochę wszystko zależy jakie
np. 175/50, 165/55, 185/50 czy tez 195/45 lub tez widziałem 195/40
resztę uzupełni Rafał |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
CzarnyInside
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 23 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 22-08-2013, 22:11
Bolid: Seicento Van |
|
|
Pomoże ktoś? |
|
|
|
 |
matti88
nówka sztuka ;)
Dołączył: 24 Paź 2010 Posty: 1 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: 11-10-2013, 19:15
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
Mam pytanie. Założyłem sprężyny eibach zrobiłem ok 2000km i wylały mi sie amory Bilstein gazowy. Jakie kupić amory(przód) żeby było ok i czy muszą być sportowe czy zwykłe też będą? |
_________________ matti sej
 |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2013, 20:12
|
|
|
Zwykłe wyleją po pewnym czasie, bo masz zapewne krótsze springi niż seryjne Lepiej jakiegoś amorka firmy MTS kup, krótszego i przystosowanego pod takie sprężyny. |
|
|
|
 |
brutal123
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 103 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: 11-10-2013, 20:59
Bolid: cc sporting |
|
|
matti88 napisał/a: | Mam pytanie. Założyłem sprężyny eibach zrobiłem ok 2000km i wylały mi sie amory Bilstein gazowy. Jakie kupić amory(przód) żeby było ok i czy muszą być sportowe czy zwykłe też będą? |
A te Bilsteiny zakładałeś nowe razem ze sprężynami ? Mi Bilstein wytrzymał 2,5roku/30kkm na sportingowej sprężynie więc nie koniecznie musiały wylać przez krótsze springi . |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2013, 21:06
|
|
|
To dokończyło ich żywota, bo na bank nie były nowe bo po małym przebiegu wylały |
|
|
|
 |
mati060294
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 176 Skąd: ok. Krakowa
|
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Pomógł: 63 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 13-10-2013, 16:00
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
jak masz niski budżet to bedzie ale lepiej zainwestowac w amory o skróconym skoku
u mnie było -35/35 na seryjnych amorach
ale znam takich co mieli 60/40 na seryjnych amorach a nawet 70/50
decyzja zalezy od Ciebie |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2013, 14:36
|
|
|
Na przód wrzuć coś krótszego pod te -60, tył może zostać seria |
|
|
|
 |
mati060294
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 176 Skąd: ok. Krakowa
|
Wysłany: 20-10-2013, 23:04
Bolid: Seicento 1.1 Brush |
|
|
Potrzebna pomoc, założyłem nowe felgi które wystają poza obrys auta a chce go obnizyc najniżej jak się da i tu pytanie czy 70/50 czy 60/40 czy może tylko 40/40 ?? co wsadzić żeby nie siadło na rancie nadkola chyba że ma ktoś gwint do sprzedania to wtedy by było po problemie
tak to wygląda:
 |
_________________ Mój SeJ: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359576 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 20-10-2013, 23:23
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
spróbuj 4/4 jak narazie |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 21-10-2013, 16:58
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
felgi z obrócony rotorem to nie jest dobry pomysł do gleby bo one zawsze będę w uj wystawać
możesz dać7/5 tylko bude trzeba wypchnąć i to porządnie
daj 4/4 ale i tak w tylne springi musisz dać gumy bo na wybojach i tak może ciąć oponę o rant |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
mati060294
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 176 Skąd: ok. Krakowa
|
|
|
|
 |
Davidzwiadowca
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 5 Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: 11-11-2013, 22:02
Bolid: Sejo 1108 |
|
|
Siemanko
Jak każdy chce żeby moje Sejo wyróżniało się spośród innych SC, postanowiłem wiec obniżyć zawieszenie, i tu moje pytanie. Co muszę kupić żeby podczas wymiany mechanik nie powiedział, że brakuje tu gumki tam talerzyka i auto będzie stało 2tyg na podnośniku.
-amortyzatory
-sprężyny
-jakieś odboje??
i co jeszcze ?
P.S nie pytam czy takie amorki i takie sprężyny będą pasowały bo tego jest dużo na forum jestem ogólnie goły w tym temacie więc jak ktoś miałby chwile to nawet na PW bym prosił |
|
|
|
 |
yarccom
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-11-2013, 14:27
Bolid: SC 1.1 MPI 2003 |
|
|
jak chcesz konkretnie to cała zawiecha do zrobienia raz a porządnie
końcówki
sworznie
tuleje belki tył
tuleje wahacza przód
zawieszenie czyli amorki i spręzyny
mocowania górne amorów przód
bałwanki |
_________________ SC 1.1 MPI VAN 2000 - 210000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2006 - 211000 km - sold
SC 1.1 MPI VAN 2003 - 125000 km
części i akcesoria motocyklowe
 |
|
|
|
 |
|