FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instrukcja Obsługi do SC
Autor Wiadomość
grzanek 
nówka sztuka ;)

Wysłany: 03-04-2011, 20:48   Instrukcja Obsługi do SC
   Bolid: Seicento S

Witam. Swojego czasu udało mi się ściągnąć z neta pdf z oficjalną fiatowską instrukcją, jakoś z 2001 czy 02 roku. Ściągnąłem też znanego pewnie wszystkim "zbixa" czyli "sam naprawiam". Jako, że generalnie nie znam się na autach, ten był mi potrzebny jak kula u nogi, więc go wywaliłem. Przynajmniej tak myślałem, okazało się, że wywaliłem intrukcję oficjalną.
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś podesłał link do tej instrukcji (googlam już setny raz w tym tygodniu i nie mogę znaleźć). Udało mi się znaleźć jedynie oficjalkę z 2004 roku, ale ta zawiera, jak wiadomo, tylko info dot. SC 1.1 a ja mam 900. Z góry dzięki. ;)

Torrence 
Nałogowiec

Wysłany: 03-04-2011, 22:09   
   Bolid: ?koda Fabia

Chodzi o Instrukcję obsługi, którą dostawałeś przy zakupie? Chyba kolega oszukuje, że szukał ;) wpisałem w google i od razu mi wyskoczyło. ;)

http://XXX

Ewentualnie tutaj może być jeśli nieaktualne linki:
http://XXXX

grzanek 
nówka sztuka ;)

Wysłany: 04-04-2011, 14:05   
   Bolid: Seicento S

Nie, nie - to kolega chyba nieuważnie przeczytał. :) Napisałem, że udało mi się ściągnąć tę instrukcje z peb'a - tę z 2004 i "zbix". Interesuje mnie oficjalna instrukcja z lat, kiedy jeszcze produkowano SC 899. Takową miałem. Na pewno nie był to chomik, bo nie mam tam konta, a żadnego smsa nie wysyłałem. Tak czy siak, dzięki za jakikolwiek odzew.

P.S. WIELKIE DZIĘKI DLA MODA ZA WYP....NIE MOJEGO WĄTKU DO HAJD PARKU. TERAZ NA PEWNO ZYSKAM MILION ODPOWIEDZI... JAKBY NIE PATRZEĆ TO MANUAL TO WŁAŚNIE INSTRUKCJA OBSŁUGI, WIĘC DZIAŁ WYBRAŁEM DOBRY, ALE CO TAM...WIWAT NADGORLIWOŚĆ. :]

paker228 
spamer team
Lokalny Czepiacz