|
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Instrukcja Obsługi do SC |
Autor |
Wiadomość |
grzanek
nówka sztuka ;)
|
Wysłany: 03-04-2011, 20:48 Instrukcja Obsługi do SC
Bolid: Seicento S |
|
|
Witam. Swojego czasu udało mi się ściągnąć z neta pdf z oficjalną fiatowską instrukcją, jakoś z 2001 czy 02 roku. Ściągnąłem też znanego pewnie wszystkim "zbixa" czyli "sam naprawiam". Jako, że generalnie nie znam się na autach, ten był mi potrzebny jak kula u nogi, więc go wywaliłem. Przynajmniej tak myślałem, okazało się, że wywaliłem intrukcję oficjalną.
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś podesłał link do tej instrukcji (googlam już setny raz w tym tygodniu i nie mogę znaleźć). Udało mi się znaleźć jedynie oficjalkę z 2004 roku, ale ta zawiera, jak wiadomo, tylko info dot. SC 1.1 a ja mam 900. Z góry dzięki. |
|
|
|
 |
Torrence
Nałogowiec

|
Wysłany: 03-04-2011, 22:09
Bolid: ?koda Fabia |
|
|
Chodzi o Instrukcję obsługi, którą dostawałeś przy zakupie? Chyba kolega oszukuje, że szukał wpisałem w google i od razu mi wyskoczyło.
http://XXX
Ewentualnie tutaj może być jeśli nieaktualne linki:
http://XXXX |
|
|
|
 |
grzanek
nówka sztuka ;)
|
Wysłany: 04-04-2011, 14:05
Bolid: Seicento S |
|
|
Nie, nie - to kolega chyba nieuważnie przeczytał. Napisałem, że udało mi się ściągnąć tę instrukcje z peb'a - tę z 2004 i "zbix". Interesuje mnie oficjalna instrukcja z lat, kiedy jeszcze produkowano SC 899. Takową miałem. Na pewno nie był to chomik, bo nie mam tam konta, a żadnego smsa nie wysyłałem. Tak czy siak, dzięki za jakikolwiek odzew.
P.S. WIELKIE DZIĘKI DLA MODA ZA WYP....NIE MOJEGO WĄTKU DO HAJD PARKU. TERAZ NA PEWNO ZYSKAM MILION ODPOWIEDZI... JAKBY NIE PATRZEĆ TO MANUAL TO WŁAŚNIE INSTRUKCJA OBSŁUGI, WIĘC DZIAŁ WYBRAŁEM DOBRY, ALE CO TAM...WIWAT NADGORLIWOŚĆ. |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

|
Wysłany: 04-04-2011, 14:28
Bolid: 1.1 MPI |
|
|