FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik przy pasku klinowym
Autor Wiadomość
dre123 
Nałogowiec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 275
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-05-2009, 12:27   Czujnik przy pasku klinowym
   Bolid: Seicento 900 LPG


Niedługo będe zmieniał pask i w związku z tym mam pytania (seicento 900):

Do czego służy czujnik przy kole zębatym (położenie wału korbowego) ale coś więcej - gdzie przesyła informacje i do czego jest potrzebny, co się stanie jeśli będzie uszkodzony albo nie będzie go w ogóle?

Da się wykręcić trochę czujnik by przeszedł pasek klinowy, czy trzeba go całkiem zdjąć?

Pamięta ktoś może jaki rozmiar klucza go odkręca? Bo alternator daję rade 17 oczkowym.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-05-2009, 12:31   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


jak padnie ten czujnik to nie zapalisz auta albo bedziesz mial problemy
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 14-05-2009, 13:41   
   Bolid: sc A0


jeżeli nie widać przetarć izolacji to nic mu nie ma...

czujnik sam od siebie się nie zużywa

wykręć go i zaizoluj dodatkową izolacją w postaci taśmy - wykręcisz go bez problemu
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 14-05-2009, 15:21   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Kluczyk to 8 albo nawet 6 - nie pamiętam dobrze, ale coś małego.
Co do uszkodzenia lub braku czujnika - odpowiada on za przesyłanie do komputera danych o położeniu wału, dzieki czemu komputer wie, kiedy "zrobić" iskrę na swiecy. Jeśli czujnik padnie lub go odłączysz, nie będzie iskry = samochód nie odpali.

Do wymiany paska czujniczek trzeba całkowicie wymontować (przy okazji można - a nawet trzeba - go wyczyścić za pomocą szmatki).
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 14-05-2009, 16:47   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Kluczyk 8. Ale jak będziesz odkręcał to ostrożnie i delikatnie bo ja urwałem jedną z tych śrub bo była zapieczona :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum