FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ciacho
21-06-2010, 07:15
900 czy 1100 kupić?
Autor Wiadomość
hy moser 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 2
Skąd: z Poznania
Wysłany: 20-06-2010, 23:34   900 czy 1100 kupić?
   Bolid: Panda blue & sej 1.1 MPI


dotychczasowy Sej idzie do Ludzi - teraz trzeba poszukać nowszego :)
2002- 2003 z gazem najchętniej - ale nie wiem czy 900 czy 1100 ....
słyszałem że 1.1 pali znacznie więcej nie oferując wiele w zamian?
Prawda to?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

:wink:
Dzięki, pozdrawiam
GrzecH
 
 
 
Koziołek 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 40
Skąd: EP
Wysłany: 20-06-2010, 23:47   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Wręcz przeciwnie. Spalanie jest na podobnym poziomie, a różnica w jeździe 900 a 1100 jest powiedziałbym znaczna. Silnik 1100 jest bardziej dynamiczny, przyzwoicie idzie na niskich obrotach przez co jest bardziej elastyczny. 900 wg mnie jest za słaby dla tego samochodu, szczególnie daje się to odczuć przy większym obciążeniu.
 
 
Ania 
stokrotka


Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 16 Lut 2010
Posty: 1328
Skąd: Suwałki
Wysłany: 21-06-2010, 07:20   
   Bolid: Fiat


hy moser napisał/a:
Na co zwrócić uwagę przy zakupie?


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=9435
_________________
Szukaj mnie...
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-06-2010, 08:07   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


1100 spala mniej jak 900... bierz 1.1 i sie nie zastanawiaj. 900 ma jeden plus nad 1.1 - łańcuch rozrządu a 1.1 ma pasek. ale co zrobic.
_________________

 
 
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
Wysłany: 21-06-2010, 17:38   
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


ja mam im większa pojemność tym lepiej sam posiadam 1.1 a teraz zastanawiam się nad 1.2 :twisted:
im więcej tym lepiej Bo Mi nigdy dosyć :-P
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 24-06-2010, 10:57   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


I nie bierz 1.1 z długą skrzynią, bo będziesz żałował. No chyba że lubisz emerycką jazdę...
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-06-2010, 11:02   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


barthez napisał/a:
I nie bierz 1.1 z długą skrzynią, bo będziesz żałował. No chyba że lubisz emerycką jazdę...


ja mam skrzynie z podciąganym wstecznym i jakos nie widze zeby muliło
_________________

 
 
leon12 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: malinowo
Wysłany: 24-06-2010, 11:15   
   Bolid: sc900lpg


900- mniejsze oplaty oc,rozrzadu nie wymieniasz(oczywiscie jak normalnie jezdzisz +dobry olej),hydrauliczne popychacze,mniejsze spalanie w miescie.Ale jak bym miał kupować to 1.1 :cool:
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-06-2010, 11:18   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


leon12 napisał/a:
900- mniejsze oplaty oc,rozrzadu nie wymieniasz(oczywiscie jak normalnie jezdzisz +dobry olej),hydrauliczne popychacze,mniejsze spalanie w miescie.Ale jak bym miał kupować to 1.1 :cool:


z tym mniejszym spalaniem to grubo przesadzacie :)
_________________

 
 
anathema4 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 677
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-06-2010, 11:28   
   Bolid: Był SC 1.1SPI. Jest Panda II 1.2 Dynamic.


Popieram przedmówcę. 1.1 nie spala mniej. Jest bardzo podobnie. W trasie lepiej a po mieście troche gorzej. Tylko autko zrywniejsze od 900. Mówię z doświadczenia - jeżdżę 1.1 a miałem przyjemność pojeździć też 9setką.
_________________
Być latarnią dla innych...
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-06-2010, 11:34   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


900 dla mnie ma tylko i wylacznie jeden plus. łańcuch rozrządu. i na tym sie plusy kończą.

pękające tloki w 900 jest częstą awarią ze wzgledu na starą konstrukcje silnika i przeciążeń. 1.1 ten problem rozwiązał.

w 1.1 jest pasek rozrządu - i tu jest minusik. ale wymiana nie jest taka droga, a przy okazji pompe mozna wymienic wiec 1.1 jest mniej podatne na przegrzania, jesli ktos o rozrząd dba.
_________________

 
 
leon12 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: malinowo
Wysłany: 25-06-2010, 06:55   
   Bolid: sc900lpg


fulara napisał/a:
leon12 napisał/a:
900- mniejsze oplaty oc,rozrzadu nie wymieniasz(oczywiscie jak normalnie jezdzisz +dobry olej),hydrauliczne popychacze,mniejsze spalanie w miescie.Ale jak bym miał kupować to 1.1 :cool:


z tym mniejszym spalaniem to grubo przesadzacie :)

spalanie mierzone miedzy dwoma silnikami. 900 spala 1,5l mniej w miescie
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-06-2010, 07:56   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


leon12 napisał/a:
fulara napisał/a:
leon12 napisał/a:
900- mniejsze oplaty oc,rozrzadu nie wymieniasz(oczywiscie jak normalnie jezdzisz +dobry olej),hydrauliczne popychacze,mniejsze spalanie w miescie.Ale jak bym miał kupować to 1.1 :cool:


z tym mniejszym spalaniem to grubo przesadzacie :)

spalanie mierzone miedzy dwoma silnikami. 900 spala 1,5l mniej w miescie


chętnie sie zmierze z taką 900-tką. jazda emerycka. zobaczymy ktory mniej spali
_________________

 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-06-2010, 08:26   
   Bolid: Audi


fulara napisał/a:
900 dla mnie ma tylko i wylacznie jeden plus. łańcuch rozrządu. i na tym sie plusy kończą.


ja bym tam nie przesadzał, pasek zmienia się raz na 100 tys, więc praktycznie raz na całe posiadanie auta

1.1 ma już stabilizator, silnik mniej awaryjny, poza ceną nie ma zadnych "za" przy zakupie 900
_________________

 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-06-2010, 08:42   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


jerzyk napisał/a:
fulara napisał/a:
900 dla mnie ma tylko i wylacznie jeden plus. łańcuch rozrządu. i na tym sie plusy kończą.


ja bym tam nie przesadzał, pasek zmienia się raz na 100 tys, więc praktycznie raz na całe posiadanie auta

1.1 ma już stabilizator, silnik mniej awaryjny, poza ceną nie ma zadnych "za" przy zakupie 900


masz racje, ale chodzi o fakt, ze jesli ktos nie zmieni paska w pore - moze miec zonka. w przypadku łańcucha jest bardziej komfortowo. ale tak jak mowie - to dla mnie jedyny plus.

900 to stara konstrukcja silnika. nigdy bym sie na niego nie zdecydował :wink:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum