FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziurka w talerzyku przepustnicy 1.1 Mpi
Autor Wiadomość
puma_01 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 19-03-2013, 12:05   Dziurka w talerzyku przepustnicy 1.1 Mpi
   Bolid: 1.1 MPI


Siemka :)) Mam małe pytanko, dostałem przepustnicę od punta, taka sama jak w 1.1 Mpi tylko że ma w talerzyku maleńką dziurkę wywierconą (wygląda na oryginalną). Chcąc ją sprawdzić podpiąłem ją i auto ma bardzo nierówne obroty na niej jakby nie chodziło na wszystkie gary i strzela. Czy to wina tej dziurki czy po prostu przepustka do kosza? :-P
 
 
puma_01 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 20-03-2013, 12:56   
   Bolid: 1.1 MPI


Nikt nic nie wie na ten temat? :-P
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 20-03-2013, 13:02   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Wątpię by to było oryginalne - popatrz na takie same przepustnicę na aledrogo czy mają otworek . U mnie jak zakładali LPG to słyszałem ze coś nie tak z obrotami silnika na gazie i chcieli dodatkowy otwór w przepustnicy wiercić ale tego nie zrobili - jakoś inaczej sobie poradzili.Fachmani ;(

Nawet jak ma dziurkę - może zdemontowana z zagazowanego silnika?
To że strzela to może być wina czujnika TPS lub krokowego ale bardziej ze wskazaniem na TPS
 
 
puma_01 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 20-03-2013, 15:29   
   Bolid: 1.1 MPI


no właśnie nie widziałem takich, spróbuję poprzekładać graty i tam znać :))
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 20-03-2013, 15:42   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Krokowego i TPS nie przełożysz- MPI = zawalcowane na stałe ale widziałem manual (nawet u nas na SC) że można silniczek krokowy wyjać i osadzić na nowo .Co do potencjometru przepustnicy - musisz obadać wzrokowo i popytać czy da radę bo szkoda jakby obie przepustnice się zniszczyły.

Edit
. Nie będę Ojca uczył dzieci robić . Toż to Twój manual jest :)

http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39934
Powodzenia ...
 
 
puma_01 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 20-03-2013, 17:49   
   Bolid: 1.1 MPI


da się wyciągnąć jedno i drugie bo już próbowałem :)) lubię macher Twoje wypowiedzi ponieważ są krótkie, zwięzłe na temat i zawsze pomocne :))
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 20-03-2013, 22:19   
   Bolid: 1.1 MPI


czujnika TPS nie ruszałem bo akurat był dobry ale krokowca tak, idzie śmiało podmienić z patentem na opaskę aluminiową
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum