 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Wtryski z 1,1 MPI do 1,2 MPI |
Autor |
Wiadomość |
seicento_abarth
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 05-09-2014, 22:46 Wtryski z 1,1 MPI do 1,2 MPI
Bolid: abarth 1,1--->1,2 MPI |
|
|
Montował ktoś wtryski z 1,1 MPI do 1,2 MPI? Może dla niewtajemniczonych pytanie wyda się bezsensowne, ale wtryski z 1,1 MPI są bardziej wydajne więc chciałem że zamontować w listwie z 1,2 MPI, która ma powrót paliwa do baku. Jednak wtryski z 1,1 są krótsze i teraz moje pytanie bawić sie w dorabianie przejściówej pod listwe z 1,2 czy macie jakieś inne wypóbowane wtryski które podchodzą pod listwe z 1,2 P&P? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-09-2014, 11:13
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Montuj z MPI(54/60)hp i dorabiaj przejściówkę, docelowo to cale listwy zmieniają-najłatwiej.
Do seryjnego silnika czy pod mocne N/A czy lekkie T te wtryski-bo w serii to szkoda zachodu-chyba, że masz takie świeże i chcesz wymienić.
P&P nie pasują idealnie żadne, ale pod T Punto GT/HGT, silnik 1.8T VW-wtryski z wersji 150/180km-kwestia montarzu i strojenia kluczowa-wielu jedzi tylko w T na takich, większość polega przy montarzu i strojeniu.
Novitec stosował przy fabrycznym ccs 1.1spi T wtryskiwacz(dodatkowy) z punto GT, w 1.2 8v T-stroili to na seryjnych wtryskach-oczywiście w obu konfiguracjach było zdrowe podejście-0,5bara/0,6bara+ odprężenie.
Nie jak teraz do silnika 15 letniego spod płotu wielkiego ślimaka+ 1,5 bara bez odprężania i później pierścień pękł po tys, albo półka na tłoku. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|