Seicento 900 - Nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Pele81
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: P-ń
|
Wysłany: 06-06-2018, 17:04 Seicento 900 - Nie odpala
Bolid: Seicento |
|
|
Witam Wszystkich
Pewnie problem już był przewijany , ale samochód samochodowi nie równy .
Problem zaczął się podczas powrotu z pracy szarpnął 2 razy nie zgasł żadna kontrolka się nie zapaliła dojechałem do domu, następnego dnia rano odpalił normalnie ujechałem jakieś 1,5km zaczął szarpać dźwięk jakby nie palił na wszystkie gary obroty wróciły , ruszam dalej po przejechaniu następnego 1km zgasł i od tego czasu nie da rady odpalić ?
Dotychczas wykonałem następujące rzeczy :
1. Odkręcony wężyk od paliwa przy wtrysku paliwo leci (słychać pracę pompy)
2. Wymieniona cewka WN
3. Wymienione świece
4. Wymieniony czujnik położenia wału
Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?
pozdrawiam |
_________________ Pele - Maciej |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 06-06-2018, 21:23
Bolid: seicento 899 |
|
|
Może się np.zatykać filtr paliwa,sitko pod pompą zasyfione, pompa daje małe ciśnienie jak zwykle trza sprawdzić to co nic nie kosztuje |
|
|
|
 |
Pele81
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: P-ń
|
Wysłany: 11-06-2018, 21:46
Bolid: Seicento |
|
|
Witam
Jedręk sprawdzilaem to co pisałeś niestety nie było to to ale dzięki za podpowiedź .
Po sprawdzeniu sterownika itp rzeczy nic nie przyniosło rezultatu .
Postaowilem sprawdzic wiązkę elektryczną kabel po kabelku od każdego czujnika i okazało sie to strzałem w 10 :):):):):):)
Winny był kabel od wtyczki CPW który idzie do sterownika po zlutowaniu zaizolowaniu SC śmiga jak nowe i odpala na dotyk
Pozdrawiam |
_________________ Pele - Maciej |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-06-2018, 02:27
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Zanim zacząłeś wymieniać części starczyło sprawdzić czy jest iskra lub czy wtrysk podaje paliwo (posłuchać czy tyrkocze lub popatrzeć do przepustnicy przy zdjętej tej czarnej rurze). Brak sygnału obrotów z CPW do ECU powoduje brak wtrysku i iskry (mimo to pompa paliwa przy przekręceniu kluczyka będzie przez chwilę pracować, ale już przy próbie rozruchu będzie głucho). |
|
|
|
 |
|