FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Poprawa Hamulca ?
Autor Wiadomość
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 06-07-2016, 08:49   Poprawa Hamulca ?
   Bolid: Seicento


Mam setup brembo max + ferrodo ds2500 + stalowy oplot to wszystko zalane motulem rbf, z tyłu bęben.
Sprawa wygląda tak że hebel dosyć ładnie hamuje nie przegrzewa się itp (jazda po torze) ale łapie dosyć nisko, jest jakiś sposób żeby łapał możliwie jak najwyżej ?
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 06-07-2016, 09:05   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Wymiana pompy, serwa na to z P1 ?
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 06-07-2016, 09:43   
   Bolid: Seicento


P&P takie rozwiązanie ? :)
Ktoś testował ?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-07-2016, 12:34   
   Bolid: Seicento 900-->1.2 8V-->1.4 8V


Jeden kolega z forum (zdaje się nosferatu) podpowiadał, że można wykręcić trochę (max kilka obrotów) bolec w serwie wciskający tłoczek pompy i wtedy pedał łapie odczuwalnie wyżej. Do tego zabiegu trzeba by odkręcić pompę od serwa a chodzi o ten bolec schowany w środku serwa:


Cytat:
P&P takie rozwiązanie ? :)
Ktoś testował ?

Jeśli masz seryjne hamulce to raczej pompę i serwo bym zostawił w spokoju. Rozwiązanie nie jest do końca plug&play, trzeba nawiercać nowy otwór na bolec łączący serwo z pedałem, bo w punto jest dłuższy ten trzpień który się łączy z pedałem hamulca.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-07-2016, 21:26   Re: Poprawa Hamulca ?
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


kubasfn napisał/a:
Mam setup brembo max + ferrodo ds2500 + stalowy oplot to wszystko zalane motulem rbf, z tyłu bęben.
Sprawa wygląda tak że hebel dosyć ładnie hamuje nie przegrzewa się itp (jazda po torze) ale łapie dosyć nisko, jest jakiś sposób żeby łapał możliwie jak najwyżej ?

Podciągnąć linkę z tyłu dać tam dobre komponenty_ale uwaga można łatwo popalić okładziny>
dalej spróbować go odpowietrzyć jeszcze raz do bólu ale przy ds nie bedzie łapał od razu chociaż u mnie łapie ale na ds performance_linka jak kasta na kołach max pięc szesc zebów
 
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 20-07-2016, 13:08   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Zdecydowanie polecam zmianę serwa z pompą od p1.


średnica cylindra pompy hamulcowej 22,21mm w stosunku do 19mm cento robi znaczącą różnice.



Tylko musi być serwo w którym da sie nawiercić drugi otwór. Są takie w których nie ma takiej możliwości. Inaczej pedał hamulca będzie w podsufitce :))
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum