Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
mario_wasz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 10 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-07-2008, 09:36
Bolid: SC 900 |
|
|
walcze caly czas... jaka regulacja? że za nisko połączyłem oba cięgna i dlatego blokuje to połączenie żeby zamek mógł się opuszczac?Jezeli o to chodzi to chyba nie ponieważ zamek normalnie jak przekrece kluczykiem to i jeden i drugi sie zamyka, albo jak wcisne bolec od srodka od drzwi pasażera to tak samo, tylko jest kwestia że zamek od kierowcy jak sie przekreca kluczyk to siłownik master powinien zamykac rowniez drzwi pasazera a tak nie jest... |
|
|
|
 |
abraham2ooo
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 19 Skąd: Poznań/Gozdowo
|
Wysłany: 16-07-2008, 09:54
Bolid: Ford Mondeo 1.8 TD GHIA |
|
|
To może sprawdź połączenia w drzwiach, czy jakiś kabelek się nie rozłączył, żeby master działał wszystkie 5 musi być podłączone. |
_________________ Mała Bordowa Strzała
 |
|
|
|
 |
Piotr_t
nówka sztuka ;)

Wiek: 41 Dołączył: 19 Kwi 2008 Posty: 38 Skąd: Gliwice/Gryfice
|
Wysłany: 16-07-2008, 11:00
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Wracając do mego tematu (kabla do centralnego zamka) gdzie mogę dostać wtyczkę która będzie pasować do siłownika?? i czy wystarczy jak się podebne pod kostkę tak jak lewe drzwi i będzie wszystko chodzić ok??,czy też będę musiał inaczej się jakoś podłączyć dodam, że alarm też mam w centralnym zamku. Chciałbym wkońcu zrobić ten centralny w prawych drzwiach bo już mnie trafia gdy za każdym razem musze otwierać ręcznie drzwi pasażera...
[ Dodano: 24-07-2008, 18:52 ]
Witam, po wielkim poszukiwanie udało mi się w końcu skołować kabel do centralnego zamka. Lecz powjawił się kłopot. Nie moge odkręcić jednej śruby z zamka drzwi. A moje pytanie brzmi czy bez tego jestem w stanie założyć oryginalny siłownik. Czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś ma zdjęcie jak ma wyglądać ten siłownik na zamku trzeba go tam jakoś mocować??
Pozdrawiam |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 30-08-2008, 14:19
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
Podepnę się pod temat, bo nie widzę sensu zakładac nowego...
Posiadam również zestaw centralnego zamka dedykowanego do SC, wszystko fajnie, niestety jestem na etapie podpięcia wyjścia z alarmu do centralnego zamka, tak aby móc otwierać drzwi pilotem od alarmu (langeford).
Przekopałem forum, szukajka aż się zagrzała, google zresztą też, a nie znalazłem niestety centralki od alarmu. (pewnie przeoczyłem)
Naturalne dla mnie jest, że szukam jakiejś kostki wielkości paczki fajek z napisem "Langeford", ale nic takiego nie jestem w stanie znaleźć
W okolicy lewego przedniego głośnika nic. Szukałem po kabelku od diody alarmu, ale kabelek idzie w plątanine kabli przy bezpiecznikach
Odkręciłem ten plastik przy drzwiach kierowcy, pod którym jest pare kostek (tam się wpinałem obrotomierzem) i też nie znalazlem...... koło radia, pod kierownicą też nic
Doszedłem do wniosku, że pewnie gdzieś ta centralka mi śmignęła, tylko że szukam czegoś, co tak naprawdę nie wiem, jak wygląda... i oto moje pytanie, czy ktoś wie jak wygląda centralka do takiego pilota:
Alarm: LANGEFORD, modelu nie znam
Jak będę wiedział jak wygląda centralka, to w końcu ją dojrzę.
Jedną kostkę znalazłem, co może się nadawać do tego: bez napisów, 2 diody (zielona i czerwona), jakiś potencjometr, ale nie ma, żadnego wyjścia na CZ, lub nie jest ono oczywiste...
Tak do dodatkowych informacji
SC 2003 1.1 mpi, alarm montowany w ASO podczas kupna samochodu |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 30-08-2008, 19:56
Bolid: seicento |
|
|
z reguły centralka jest większa od paczki fajek, sprawdź czy nie jest przyklejona tuż nad podstopnica lewej nogi, pod wykładziną |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 31-08-2008, 13:04
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
Noo i była... ale weluru trochę oderwałem
"pomógł" się należy jak nic
Walczę dalej.......
No i kolejny problem,
zdemontowałem tę osłonkę, a tu kolejna przeszkoda w postaci maty wygłuszającej, czy coś w tym stylu, co przedstawiam na fotach:
foto_1
foto_2
Mam to zerwać, aby móc zamontować siłowniki do centralnego, czy jak?? Nie chcę nie potrzebnie niszczyć, a jednocześnie silownczki jakoś trzeba założyć...
Proszę szanownych fachowców o poradę |
|
|
|
 |
fender
Nałogowiec

Pomógł: 19 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 457 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-08-2008, 14:12
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Rwij to spokojnie. Właściwości wygłuszające tej pianki są zbliżone do kartki papieru więc zrywaj bez żalu:) Jak u siebie wyklejałem drzwi welurem to musiałem to usunąć. Wcześniej przy montażu centralnego usunąłem z jednych drzwi i żadnej różnicy nie zauważyłem jeśli chodzi o wzrost poziomu hałasu. |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2008, 14:19
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Kooboosh napisał/a: | Mam to zerwać, aby móc zamontować siłowniki do centralnego, czy jak?? Nie chcę nie potrzebnie niszczyć, a jednocześnie silownczki jakoś trzeba założyć... |
Wytnij nożykiem tą folię/piankę dokoła białych spinek i będziesz mógł ją odkleić a później spokojnie sobie przykleisz na właściwe miejsce
No i do montażu siłowników nie musisz ściągać całości.
Tak robią w ASO |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
mariusz-wawer [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2008, 14:59
|
|
|
Znakomity napisał/a: | Tak robią w ASO |
podaj w którym... w większości na to leją...
nie kumam większości wypowiedzi w tym temacie.
odnośnie regulacji siłowników:
zamykasz ręczanie zamek przy otwartych drzwiach, wciskasz grzybek od cięgna zamka i 'zamykasz' siłownik - żeby i zamek i siłownik były w pozycji zamknij. Potem skręcasz kostką cięgno zamka z drutem siłownika, przykręcasz siłownik i już. kable łączysz kolorami. Tyle. Ot cała filozofia |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2008, 15:04
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
mariusz-wawer napisał/a: | podaj w którym... w większości na to leją... |
W moim seju montowali odrazu przy zakupie w Carserwisie i widać że pianka była zdemontowana w sposób który opisałem. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
mariusz-wawer [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2008, 15:10
|
|
|
to Ci powiem że w szoku jestem... też miałem do czynienia z Carserwisem i raczej nie byłem zadowolony...
ale to tak off-topicowo |
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2008, 15:21
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
mariusz-wawer napisał/a: | to Ci powiem że w szoku jestem... też miałem do czynienia z Carserwisem i raczej nie byłem zadowolony...
ale to tak off-topicowo |
Mój samochód to chyba jakiś przypadek albo dlatego że auto było u nich kupione i jeszcze przed wyjechaniem z salonu był montowany centralny zamek i listwy na drzwiach to się postarali a później już z nimi miałem do czynienia tylko służbowymi fiatami i nie zawsze byłem zadowolony, często samochód wracał na "poprawki" bo czegoś nie zrobili albo mówili że tak ma być i trzeba było się kłócić o swoje... Ogólnie lipa. Wymieniając szybę czołową ubrudzili plastiki w kleju do szyb, po naprawach blacharskich były źle spasowane elementy itp.
Przepraszam za |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 31-08-2008, 15:37
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
mariusz-wawer napisał/a: | .... kable łączysz kolorami. Tyle. Ot cała filozofia |
Wlasnie doszedlem do laczenia kabelkow... do silownika faktycznie kolorami, ale teraz ktore do alarmu, a ktory do + ?????? |
|
|
|
 |
mariusz-wawer [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2008, 15:39
|
|
|
czerwony - +12V
czarny - masa
brązowy i biały - sterowanie dwoma minusami jeden na otwórz jeden na zamknij.
jak źloe podłączysz brązowy albo biały to najwyżej zamiast zamknąć otworzy i odwrotnie... wtedy zamień kable...
kumasz...?? |
|
|
|
 |
Kooboosh
Nałogowiec t-jet

Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 31-08-2008, 18:32
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
No Panowie...
Otwiera, zamyka... ogólnie bryka...
Szczególne podziękowania dla Mariusz-Wawer za błyskawiczne i trafne podpowiedzi...
Troche zabawy było z upchaniem tych wszystkich kabli, aby nie pałętały się pod nogami, ale obecnie jest miodzio.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|