swap z 900 na 1.2 16V |
Autor |
Wiadomość |
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-11-2006, 15:15
Bolid: seicento |
|
|
Mayday napisał/a: | Jest dokładnie tak jak napisał Jataman - wystarczy mieć schematy elektryczne i trochę wolnego czasu |
patrzcie kogo tu przywialo
dawno sie kolega nie odzywal cos do mnie |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
mick [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 00:04
|
|
|
nitro_trs napisał/a: | Jeśli będziesz miał wszystkie części to samo podłączenie u mnie ok 350 zł |
a w ktorym miejscu Polski Ty urzedujesz TRS? jesli przywioze go na lawecie i zostawie dla Ciebie- bedzie ok? ile to potrwa?
jesli bylbys tak mily, to napisz jakie dokladnie wiazki potrzebuje do tego
zaznaczam ze silnik bylby juz w komorze. to nie problem dla Ciebie?
Ty podlaczysz i odpalisz
pozdr.thx |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-11-2006, 00:35
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Nie ma problemu. Jestem z Częstochowy. Umówimy się na termin, przywieziesz mi auto na lawiecie, ja podłączę instalację i go odpalę. Czas jaki mi potrzeba to powiedzmy jedna dniówka. Rano go przywozisz i na drugi dzień rano go odbierasz.
Co do wiązek, to może być wiązka od 1.1 SPI (Punto/CC/SC) lub też 1.2 MPI (Punto/Siena). |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2006, 08:38
Bolid: seicento |
|
|
nitro_trs napisał/a: | Nie ma problemu. Jestem z Częstochowy. Umówimy się na termin, przywieziesz mi auto na lawiecie, ja podłączę instalację i go odpalę. Czas jaki mi potrzeba to powiedzmy jedna dniówka. Rano go przywozisz i na drugi dzień rano go odbierasz.
Co do wiązek, to może być wiązka od 1.1 SPI (Punto/CC/SC) lub też 1.2 MPI (Punto/Siena). |
rozumiem ze z elektronicznym wyswieltaczem km i predkosciomierzem sobie radzisz bez problemu w 1.1 mpi ? |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-11-2006, 15:51
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
No dobrze rozumiesz. |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2006, 16:19
Bolid: seicento |
|
|
nitro_trs napisał/a: | No dobrze rozumiesz. |
no to pozytywnie ja u siebie mam podlaczone na szybko zeby odpalilo i dojechalo na zawody ale teraz wlasnie zabieram sie za rozszczepianie pinow i podlanczanie calego tego ustrojstwa |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-11-2006, 16:39
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Powiedz w czym problem, to może będę mógł pomóc. |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2006, 10:16
Bolid: seicento |
|
|
nitro_trs napisał/a: | Powiedz w czym problem, to może będę mógł pomóc. |
spoko jak z czyms nie bede dawal rady sie zglosze bo elektronika to nie jest moj konik
p.s.Ostatnio montowalismy twoje flansze na zaciski w malcu jakie swiat maly |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-11-2006, 16:48
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Podobały się?? Pod jakie zaciski, CCSC czy FSO? |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
mick [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2006, 19:58
|
|
|
nitro_trs napisał/a: | Nie ma problemu. Jestem z Częstochowy. Umówimy się na termin, przywieziesz mi auto na lawiecie, ja podłączę instalację i go odpalę. Czas jaki mi potrzeba to powiedzmy jedna dniówka. Rano go przywozisz i na drugi dzień rano go odbierasz.
Co do wiązek, to może być wiązka od 1.1 SPI (Punto/CC/SC) lub też 1.2 MPI (Punto/Siena). |
co do wiazek to mam tak.
org. z 1.1 MPIw samochodzie
mam tez ta ktora odpialem z silnika ktory mam tj. 1.2 16v punto sporting 2003rok z 6-cio biegowa skrzynia.
mam tez wiazke z punta2 2002r 1.2 8v.
i ECU's do tych wiazek.
ps. moge nocowac w moim aucie?
a stock silnik 1.1 MPI 20k miles bys kupil? rozliczylisbysmy sie
pzdr. |
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-11-2006, 21:18
Bolid: seicento |
|
|
nitro_trs napisał/a: | Podobały się?? Pod jakie zaciski, CCSC czy FSO? |
pod zaciski cieniasowe, juz pomalowane i zalozone sa |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-11-2006, 07:14
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Cytat: | co do wiazek to mam tak.
org. z 1.1 MPIw samochodzie
mam tez ta ktora odpialem z silnika ktory mam tj. 1.2 16v punto sporting 2003rok z 6-cio biegowa skrzynia.
mam tez wiazke z punta2 2002r 1.2 8v.
i ECU's do tych wiazek.
ps. moge nocowac w moim aucie?
a stock silnik 1.1 MPI 20k miles bys kupil? rozliczylisbysmy sie
pzdr. |
ÂŻadna z tych wiązek ani komputerów Ci się nie przyda (chyba że na części). Potrzebujesz wiązkę i komputer (czysty) od punto 1 (między 93 a 98 rokiem produkcji). Punto 2 i 3 mają centralki których nie jesteśmy, póki co, w stanie rozkodować.
Spanie w samochodzie...hmmm skąd jesteś? Daleko masz do domu?
Silników raczej nie kupuję (w ramach rozliczania z klientem), ale podaj cyfrę. Zastanowię się. |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
Ostatnio zmieniony przez nitro_trs 17-11-2006, 07:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gabriell [Usunięty]
|
Wysłany: 17-11-2006, 20:41
|
|
|
Tak czytam czytam Mam fiacika 03 1100 poj z lpg czy wymiana silnika na 1.2 16v 99 rok obeszlaby sie bez wymiany skrzyni biegow i dodatkowej modyfikacji instalacji LPG. I jaki bylby koszt takiej operacji bez ceny silnika Pozdrawiam |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-11-2006, 10:13
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Koszt samej robocizny to ok 1000zł, z tym że odłączam instalację gazową i jej nie dotykam (nie podłączam jej do nowego silnika). Poza tym silniki 16V Fiata nie bardzo przepadają za gazem, ale to już wybór klienta. |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 18-11-2006, 15:49
Bolid: 1E 187 |
|
|
Gabriell napisał/a: | Tak czytam czytam Mam fiacika 03 1100 poj z lpg czy wymiana silnika na 1.2 16v 99 rok obeszlaby sie bez wymiany skrzyni biegow i dodatkowej modyfikacji instalacji LPG. I jaki bylby koszt takiej operacji bez ceny silnika Pozdrawiam |
I tu wraca jak bumerang: albo spalanie albo osiągi.. |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
|