Paliwko 95 vs 98 od innej strony niz zawsze |
Autor |
Wiadomość |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-01-2009, 22:48
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
gonzo napisał/a: | Powiem Wam, że według moich osobistych odczuć mój Sej lepiej "chodzi" na zwykłej 95 z Shella, niż na V-Powerze. Nie wiem dlaczego. |
Ja odpowiem. Jest przystosowany do spalania 95. Silnik był konstruowany pod tą benzynę jak nie słabszą (konstrukcja silnika z ery jaskiniowców?). |
|
|
|
 |
gonzo
Bywalec

Wiek: 35 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 95 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-01-2009, 17:03
Bolid: SC 900 |
|
|
To wiem, że 900-seta to jest silnik nie pierwszej młodości, ale w sumie nie widzę żadnej różnicy ani w pracy, kulturze osiągach. Tyle tylko, że V-Power zawsze coś tam przeciści. |
|
|
|
 |
endriu
Nałogowiec

Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 113 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 31-01-2009, 18:23
Bolid: seicento |
|
|
v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice
sejek ma za mało mocy żeby cokolwiek poczuć. |
|
|
|
 |
Gomez
Nałogowiec
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 110 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-02-2009, 22:48
Bolid: Seicento sporting '98 |
|
|
endriu napisał/a: | v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice |
Doklanie.Zapomniales dodac ze konstrukcjach z wtryskiem a nie z gaznikiem gdzie trzeba ręcznie przyśpieszyć zapłon. |
_________________ Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 |
|
|
|
 |
2rotor
nówka sztuka ;)
Wiek: 45 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-02-2009, 11:12
Bolid: Fiat Seicento 899cc 1998 |
|
|
Do Punto leję tylko 98 albo V-Powera bo tutaj oczywiście boję się stukowego a do Seja byle jakie 95 bo i tak ta 900tka nie jedzie cokolwiek by z nią nie robić a przepala wszystko jak maluch. |
_________________ Fiat Punto GT 1,4T 1996 232Nm/184HP
Fiat Seicento 899cc@1108cc 176B2000...MPI |
|
|
|
 |
rolnik
Nałogowiec

Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 131 Skąd: oława
|
Wysłany: 09-02-2009, 11:43
Bolid: fiat seicento |
|
|
to nalej czystej jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy |
_________________ mały ale za to jaki wariat )
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 03-07-2009, 22:36
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
ja kiedyś zatankowałem 98 i nie odczułem ani wiekszej mocy ani wiecej kilometrów na baku..... ale co do pracy silnika sie nie przysłuchiwałem....
zrobie eksperyment |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 04-07-2009, 12:10
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
rolmik napisał/a: | to nalej czystej jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy |
Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp |
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
fender
Nałogowiec

Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 457 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-07-2009, 13:50
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
krzycho506 napisał/a: | Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp |
Kerozyna, czyli benzyna lotnicza, ma liczbę oktanową w okolicach 60-70. Spalanie stukowe rozwaliłoby pewnie silnik:) Poza tym jest bardzo sucha i nie nadaje się do silników benzynowych, zatarłoby pompę pewnie po kilkuset km.
A dostęp jest bezproblemowy. Jedziesz do najbliższego aeroklubu, dajesz mechanikom na flaszkę i sprzedadzą Ci ile chcesz..
Tylko ta nafta nadaje się najwyżej do usuwania smoły z karoserii. |
_________________
A czy Ty masz już darmowe assistance? |
|
|
|
 |
ulmi
Centomania Podkarpacie Przyjaciel

Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2007 Posty: 1545 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-07-2009, 14:07
Bolid: seicento 1,1 MPI |
|
|
krzycho506 napisał/a: | Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp |
to juz lepiej żużlowe bo chyba jest duuuzo oktanowe
a lotnicze tak jak pisze fender, |
_________________ BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 |
|
|
|
 |
fender
Nałogowiec

Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 457 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-07-2009, 14:10
Bolid: SC 1.1 MPI |
|
|
Paliwo żużlowe to spirytus metylowy, czyli tzw. metanol. Jeszcze szybciej zatarłby silnik niż kerozyna. |
_________________
A czy Ty masz już darmowe assistance? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 04-07-2009, 18:13
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-07-2009, 20:58
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny. |
|
|
|
 |
elmo
Nałogowiec maruda

Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 338 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-07-2009, 23:54
Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie |
|
|
Bandzior napisał/a: | Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny. |
wartburgowy dwusuw jeździł nawet na jakimś toluenie dopóki nie rozpuściło uszczelek w gaźniku |
_________________ [moje auto] |
|
|
|
 |
zolpi
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 49 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2009, 14:27
Bolid: Seicento 1,1 SPI |
|
|
fulara napisał/a: | czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje |
Czytasz czasami to co piszesz?
Najlepsze paliwo dla silnika jest to, które poleca książka serwisowa. Jeżeli auto przystosowane jest do benzyny 95, to nie ma sensu lać 98 - nie poprawi to osiągów. Z kolei silniki wymagające paliwa 98 źle zniosą benzynę 95... |
|
|
|
 |
|