FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Paliwko 95 vs 98 od innej strony niz zawsze
Autor Wiadomość
Bandzior 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2009, 22:48   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


gonzo napisał/a:
Powiem Wam, że według moich osobistych odczuć mój Sej lepiej "chodzi" na zwykłej 95 z Shella, niż na V-Powerze. Nie wiem dlaczego. :-?


Ja odpowiem. Jest przystosowany do spalania 95. Silnik był konstruowany pod tą benzynę jak nie słabszą (konstrukcja silnika z ery jaskiniowców?).
 
 
gonzo 
Bywalec


Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 95
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-01-2009, 17:03   
   Bolid: SC 900


To wiem, że 900-seta to jest silnik nie pierwszej młodości, ale w sumie nie widzę żadnej różnicy ani w pracy, kulturze osiągach. Tyle tylko, że V-Power zawsze coś tam przeciści. :)
 
 
endriu 
Nałogowiec


Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 31-01-2009, 18:23   
   Bolid: seicento


v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice :)
sejek ma za mało mocy żeby cokolwiek poczuć.
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-02-2009, 22:48   
   Bolid: Seicento sporting '98


endriu napisał/a:
v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice :)

Doklanie.Zapomniales dodac ze konstrukcjach z wtryskiem a nie z gaznikiem gdzie trzeba ręcznie przyśpieszyć zapłon.
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
2rotor 
nówka sztuka ;)

Wiek: 45
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-02-2009, 11:12   
   Bolid: Fiat Seicento 899cc 1998


Do Punto leję tylko 98 albo V-Powera bo tutaj oczywiście boję się stukowego a do Seja byle jakie 95 bo i tak ta 900tka nie jedzie cokolwiek by z nią nie robić a przepala wszystko jak maluch.
_________________
Fiat Punto GT 1,4T 1996 232Nm/184HP
Fiat Seicento 899cc@1108cc 176B2000...MPI
 
 
 
rolnik 
Nałogowiec


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: oława
Wysłany: 09-02-2009, 11:43   
   Bolid: fiat seicento


to nalej czystej :)) jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy :roll:
_________________
mały ale za to jaki wariat :)) )


 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-07-2009, 22:36   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ja kiedyś zatankowałem 98 i nie odczułem ani wiekszej mocy ani wiecej kilometrów na baku..... ale co do pracy silnika sie nie przysłuchiwałem....

zrobie eksperyment :)
 
 
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
Wysłany: 04-07-2009, 12:10   
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


rolmik napisał/a:
to nalej czystej :)) jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy :roll:


Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp :wesoly:
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
fender 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 457
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2009, 13:50   
   Bolid: SC 1.1 MPI


krzycho506 napisał/a:
Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp :wesoly:


Kerozyna, czyli benzyna lotnicza, ma liczbę oktanową w okolicach 60-70. Spalanie stukowe rozwaliłoby pewnie silnik:) Poza tym jest bardzo sucha i nie nadaje się do silników benzynowych, zatarłoby pompę pewnie po kilkuset km.

A dostęp jest bezproblemowy. Jedziesz do najbliższego aeroklubu, dajesz mechanikom na flaszkę i sprzedadzą Ci ile chcesz..
Tylko ta nafta nadaje się najwyżej do usuwania smoły z karoserii.
_________________



A czy Ty masz już darmowe assistance?
 
 
ulmi 
Centomania Podkarpacie
Przyjaciel


Wiek: 40
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1545
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-07-2009, 14:07   
   Bolid: seicento 1,1 MPI


krzycho506 napisał/a:
Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp :wesoly:


to juz lepiej żużlowe bo chyba jest duuuzo oktanowe :wink:

a lotnicze tak jak pisze fender,
_________________
BORKI 2010 # 105
A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 
 
 
fender 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 457
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2009, 14:10   
   Bolid: SC 1.1 MPI


Paliwo żużlowe to spirytus metylowy, czyli tzw. metanol. Jeszcze szybciej zatarłby silnik niż kerozyna.
_________________



A czy Ty masz już darmowe assistance?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-07-2009, 18:13   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2009, 20:58   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny.
 
 
elmo 
Nałogowiec
maruda


Wiek: 40
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 338
Skąd: Radom
Wysłany: 04-07-2009, 23:54   
   Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie


Bandzior napisał/a:
Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny.

wartburgowy dwusuw jeździł nawet na jakimś toluenie :)) dopóki nie rozpuściło uszczelek w gaźniku :lol2:
_________________
[moje auto]
 
 
zolpi 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2009, 14:27   
   Bolid: Seicento 1,1 SPI


fulara napisał/a:
czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje


Czytasz czasami to co piszesz?

Najlepsze paliwo dla silnika jest to, które poleca książka serwisowa. Jeżeli auto przystosowane jest do benzyny 95, to nie ma sensu lać 98 - nie poprawi to osiągów. Z kolei silniki wymagające paliwa 98 źle zniosą benzynę 95...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum