| Paliwko 95 vs 98 od innej strony niz zawsze | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Bandzior   Nałogowiec
 
  
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 384
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-01-2009, 22:48 Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gonzo napisał/a: |  	  | Powiem Wam, że według moich osobistych odczuć mój Sej lepiej "chodzi" na zwykłej 95 z Shella, niż na V-Powerze. Nie wiem dlaczego.   | 
 
 Ja odpowiem. Jest przystosowany do spalania 95. Silnik był konstruowany pod tą benzynę jak nie słabszą (konstrukcja silnika z ery jaskiniowców?).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gonzo   Bywalec
 
  
 Wiek: 36
 Dołączył: 10 Paź 2008
 Posty: 95
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2009, 17:03 Bolid: SC 900
 | 
 |  
               | 
 |  
               | To wiem, że 900-seta to jest silnik nie pierwszej młodości, ale w sumie nie widzę żadnej różnicy ani w pracy, kulturze osiągach. Tyle tylko, że V-Power zawsze coś tam przeciści.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | endriu   Nałogowiec
 
  
 Dołączył: 14 Gru 2006
 Posty: 113
 Skąd: Łódzkie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31-01-2009, 18:23 Bolid: seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice   sejek ma za mało mocy żeby cokolwiek poczuć.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gomez   Nałogowiec
 
 Wiek: 39
 Dołączył: 21 Sie 2007
 Posty: 110
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-02-2009, 22:48 Bolid: Seicento sporting '98
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | endriu napisał/a: |  	  | v-power racing ładnie chodzi w japońskich konstrukcjach i czuć różnice   | 
 Doklanie.Zapomniales dodac ze konstrukcjach z wtryskiem a nie z gaznikiem gdzie trzeba ręcznie przyśpieszyć zapłon.
 |  
				| _________________ Seicento Sporting
 V max 163km/h
 0-100 14,3s (G-tech)
 miasto 6,0 - 9,3l
 trasa4,4 - 5,6l
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2rotor   nówka sztuka ;)
 
 Wiek: 46
 Dołączył: 16 Paź 2008
 Posty: 8
 Skąd: Toruń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-02-2009, 11:12 Bolid: Fiat Seicento 899cc 1998
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Do Punto leję tylko 98 albo V-Powera bo tutaj oczywiście boję się stukowego a do Seja byle jakie 95 bo i tak ta 900tka nie jedzie cokolwiek by z nią nie robić a przepala wszystko jak maluch. |  
				| _________________ Fiat Punto GT 1,4T  1996 232Nm/184HP
 Fiat Seicento 899cc@1108cc 176B2000...MPI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rolnik   Nałogowiec
 
  
 Dołączył: 24 Lut 2008
 Posty: 131
 Skąd: oława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2009, 11:43 Bolid: fiat seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | to nalej czystej  jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy   |  
				| _________________ mały ale za to jaki wariat
  ) 
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   AntyToyotowy
 
 Dołączył: 13 Lut 2009
 Posty: 2476
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-07-2009, 21:36 Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec  2004r. 152 k km
 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja kiedyś zatankowałem 98 i nie odczułem ani wiekszej mocy ani wiecej kilometrów na baku..... ale co do pracy silnika sie nie przysłuchiwałem.... 
 zrobie eksperyment
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzycho506   Nałogowiec
 Krzycho
 
  
 Wiek: 36
 Dołączył: 08 Wrz 2008
 Posty: 620
 Skąd: Wadowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 11:10 Bolid: VAN MPI we GAZIE
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rolmik napisał/a: |  	  | to nalej czystej  jak pali wszystko ale wymieszaj z benzyna jak gdzieś kiedyś przeczytałem to alkohole rozcieńczają benzynę i dodają % mocy   | 
 
 Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp
   |  
				| _________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
 
   Więcej...
 >> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fender   Nałogowiec
 
  
 Dołączył: 08 Paź 2007
 Posty: 457
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 12:50 Bolid: SC 1.1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzycho506 napisał/a: |  	  | Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp   | 
 
 Kerozyna, czyli benzyna lotnicza, ma liczbę oktanową w okolicach 60-70. Spalanie stukowe rozwaliłoby pewnie silnik:) Poza tym jest bardzo sucha i nie nadaje się do silników benzynowych, zatarłoby pompę pewnie po kilkuset km.
 
 A dostęp jest bezproblemowy. Jedziesz do najbliższego aeroklubu, dajesz mechanikom na flaszkę i sprzedadzą Ci ile chcesz..
 Tylko ta nafta nadaje się najwyżej do usuwania smoły z karoserii.
 |  
				| _________________ 
   
   
 A czy Ty masz już darmowe assistance?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ulmi   Centomania Podkarpacie
 Przyjaciel
 
  
 Wiek: 41
 Dołączył: 06 Lip 2007
 Posty: 1545
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 13:07 Bolid: seicento 1,1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzycho506 napisał/a: |  	  | Ja bym się pokusił na paliwo lotnicze jeśli by się miało tylko do takiego dostęp   | 
 
 to juz lepiej żużlowe bo chyba jest duuuzo oktanowe
   
 a lotnicze tak jak pisze fender,
 |  
				| _________________ BORKI 2010 # 105
 A STATE OF TRANCE with ARMIN VAN BUUREN
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fender   Nałogowiec
 
  
 Dołączył: 08 Paź 2007
 Posty: 457
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 13:10 Bolid: SC 1.1 MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Paliwo żużlowe to spirytus metylowy, czyli tzw. metanol. Jeszcze szybciej zatarłby silnik niż kerozyna. |  
				| _________________ 
   
   
 A czy Ty masz już darmowe assistance?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Łukasz   AntyToyotowy
 
 Dołączył: 13 Lut 2009
 Posty: 2476
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 17:13 Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec  2004r. 152 k km
 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bandzior   Nałogowiec
 
  
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 384
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 19:58 Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmo   Nałogowiec
 maruda
 
  
 Wiek: 41
 Dołączył: 14 Lis 2007
 Posty: 338
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-07-2009, 22:54 Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bandzior napisał/a: |  	  | Silnik dwusuwowy daje rade na lotniczym. Testowane było na Wartburgu. Trzeba było lac więcej oleju do benzyny. | 
 wartburgowy dwusuw jeździł nawet na jakimś toluenie
  dopóki nie rozpuściło uszczelek w gaźniku   |  
				| _________________ [moje auto]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zolpi   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 03 Lut 2008
 Posty: 49
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2009, 13:27 Bolid: Seicento 1,1 SPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | fulara napisał/a: |  	  | czyli prawda jest taka, ze dla silnika najlepsze jest paliwo 98... a nie jak 95% na wątku mowi - ze to szkoda kasy.... przetestuje | 
 
 Czytasz czasami to co piszesz?
 
 Najlepsze paliwo dla silnika jest to, które poleca książka serwisowa. Jeżeli auto przystosowane jest do benzyny 95, to nie ma sensu lać 98 - nie poprawi to osiągów. Z kolei silniki wymagające paliwa 98 źle zniosą benzynę 95...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |