FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie gazu???
Autor Wiadomość
Jacekxxl 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: wlkp
Wysłany: 04-05-2009, 14:04   
   Bolid: Seicento 0,9 SX kabrio


U mnie wychodzi 6,3l/100km głównie trasa silnik 900, przebieg 185tyś.km z tego ponad 60tys na lpg
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 30-05-2009, 12:24   12 litrow na 100
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


12 litrow na 100 a gosciu z gazowni mowi ze mieszanka jest dobra i nie ma z czego odjac co jest nie tak??
 
 
michal187 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: ŻyRaRdÓw CiTY
Wysłany: 30-05-2009, 13:10   
   Bolid: SeIcEnTo


ująć zawsze jest z czego, a jaka instalacja ?
 
 
slick 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 14
Skąd: Tychy
Wysłany: 30-05-2009, 17:32   Re: Spalanie gazu???
   Bolid: Seicento MPI LPG


Morcin napisał/a:
??? ??? Witam ile palą wam wasze sejczki na gazie???ale raczej chodzi mi ile km możecie zrobić na pełnym baku gazu,znajomy jest mechaniorem i potrzebuje to do swoich statystyk(napiszcie rodzaj silnika,pjemność zbiornika,koszt zatankowania pełnego zbiornika,liczba przejechanych km na tym zbiorniku,jaka generacja)dzieki wszystkim pozdro ??? ???


ok7,7l/100km
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 30-05-2009, 21:29   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


Nie wiem mam taka zwykla najzwyklejsza. Mowi ze miezanka jest w normie i jak ja zmniejszy to bedzie niedobre dla silnika
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 30-05-2009, 23:50   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Pierdoły gada za przeproszeniem. Zarzuć jakimiś danymi reduktora albo jaką masz generację. I? II?
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 31-05-2009, 00:51   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


mi spalil dzis w trasie 10 litrów ! :evil: ale to dlatego ze nowa instalacja i reduktor moze sie jeszcze nie dotarł. zrobielm od wtorku czyliu od zalozenia gazu 900km. ile czasu potrzeba na dotarcie sie reduktora ?
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 31-05-2009, 09:58   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Po 1000km powinieneś jechać na regulację do gazownika i musi to zrobić za free.
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 31-05-2009, 12:41   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Tyle, że 95% 'gaziarzy' robi to podpinając przewodzik do komputera i patrząc jak oscylują wartości w programie lub i jeszcze bardziej idą na łatwiznę-cisną przycisk w stylu 'nauka' i nic po za tym. Za taką regulację, to ja bym nie zapłacił ani grosza, ponieważ mogę to wykonać samemu po zakupieniu odpowiedniego przewodu... O ile wiem to wpierw sprawdza się filtry(te gazowe też), świece, kable, następnie szczelność całej instalacji i dopiero reguluje się na analizatorze spalin. Jeżeli ten darmowy przegląd wyglądałby tylko na zasadzie opisanej przez mnie na samym początku, to serdecznie bym podziękował, bo to nie załatwi problemu dużego spalania. Pomijam, to że zdecydowana większość monterów nie potrafi podłączyć w całości prostych sterowników II generacji (u mnie np. nie podłączony wcale tps i czujnik temperatury, więc i nie działa poprawnie tzw. 'automat' oraz brak m.in funkcji cut-off-zajmę się tym jak dostanę przewód i będzie ładna pogoda). Oczywiście tłumaczenia jak się upomnisz o te błędy to są następujące-'nic to nie daje, nie jest potrzebne, nie zawracaj pan sobie tym głowy' itp.
Ja jako 'były' laik w sprawach lpg po jednym dniu lektury w sieci, wiem wystarczająco już, żeby niedociągnięcia i lenistwo monterów samemu poprawić ; np. kto widział usunąć całkiem mieszacz powietrza niszcząc zaworek na dolocie tłumacząc się, że może zdmuchnąć gaz z kolektora, mimo, że takowa rzecz nigdy nie wystąpiła nawet podczas silnych wiatrów w przód i prędkości 140km/h. Na szczęście pomysłowo to rozwiązałem, mimo umieszczenia przez 'montera' parownika w dość przeszkadzającym miejscu-dla zainteresowanych wstawię fotę jak to wygląda, jak tylko będzie ku temu okazja.
Niestety trafiłem na partaczy o ponoć 'dobrej' reputacji. No comments...
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
hubert20 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: TK
Wysłany: 01-06-2009, 11:48   
   Bolid: Pikaczento 0,9 young ;)


Gosciu wlozyl jakas sonde do rury powiedzial ze wszystko jest do brze ze takie spalanie musi byc no al k...a 15 litrow na 100 :shock: i on mowi ze tak powinno byc to ja juz tego nie rozumiem
 
 
lukaszb01 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-06-2009, 12:28   
   Bolid: Seicento 1,1 MPI+LPG van->osob.


@Hubert20
Ja testowałem ostatnio spalanie w moim 1,1 i wyszlo 8,2 tylko w trasie, 11 tylko w miescie. Mam ciezka noge, choc wydaje mi sie ze i tak troszke za duzo pali. Mialem badane spaliny i powiedzieli mi, że powinienem jechac na regulacje zaworow, bo wyglada na to, ze dobiera sobie za bogatą mieszanke, troche nie rowno na gazie chodzi, lekko faluja mu obroty. W sobote bede regulował zawory, jak przetestuje spalanie to dam znac.
Wydaje mi sie ze w Twoim przypadku spalanie 15 l to zdecydowanie za duzo. Sprawdz czy masz wszystko szczelne. Sa takie testery szczelnosci gazu w sprayu, lub ewentualnie podjedz na elektroniczne sprawdzenie czujnikiem.
Pzdr
 
 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Pomógł: 74 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 03-06-2009, 23:07   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


Proponuję jedną rzecz, która u mnie pozytywnie wpłynęła na zmniejszenie spalania obu paliw-doprowadzić rzeczywiście zimny dolot, tylko tak żeby nie zdmuchnąć gazu z kolektora. Najlepsze miejsce ku temu, to bezpośrednio pod lampą, pod lekkim skosem w kierunku zderzaka.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Pucek 
Nałogowiec

Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 168
Skąd: Wołomin
Wysłany: 06-06-2009, 22:28   
   Bolid: Fiat Punto 2002 1.2 16V 80KM HLX !


dzis spalanie na 200 km 16 litrów. daje 8 litrów. nowa instalacja, dotarta juz chyba bo zrobione na niej 2000km. jazda na prawde dynamiczna, tylko po warszawie. jestem na prawde w szoku. gaz shell
_________________
Hurtownia wyrobów ciastkarskich i cukierniczych !

www.niemirka.pl

 
 
 
Sonic 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2009, 22:20   
   Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6


barthez napisał/a:
Proponuję jedną rzecz, która u mnie pozytywnie wpłynęła na zmniejszenie spalania obu paliw-doprowadzić rzeczywiście zimny dolot, tylko tak żeby nie zdmuchnąć gazu z kolektora. Najlepsze miejsce ku temu, to bezpośrednio pod lampą, pod lekkim skosem w kierunku zderzaka.

mozesz zarzucic jakimis fotami tego patentu? mam tez Bingo ale wersje S

[ Dodano: 07-06-2009, 22:27 ]
hubert20 napisał/a:
12 litrow na 100 a gosciu z gazowni mowi ze mieszanka jest dobra i nie ma z czego odjac co jest nie tak??
niech facet smiechu nie robi... poczytaj dział o spalaniu, do tego zobacz na www.motostat.pl i pokaz mi choc jedno auto ktorego spalanie jest powyzej 10 czy 11l. u mnie w trasie wychodzi 7l a w miescie 9l instalacja II gen. sredniej klasy gaz shellowski. Dupa a nie gazownik i tyle...
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 08-06-2009, 10:00   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Apropo zimnego dolotu (chodzi mi o silnik 900) jeśli damy tylko zimny dolot to wtedy czujnik zasysanego powietrza w przepustnicy będzie dostawał sygnał, że powietrze jest zimne i chyba nie będzie to tak działać jak piszecie. Mogę się mylić ale powiedzcie czy ten czujnik ma jakiś znaczący wpływ na działanie silnika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum