Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-06-2009, 17:37
Bolid: SC |
|
|
matej212 napisał/a: | A jak do KJSow i sprintow to jakie zawieszenie brac i jaka cenka? |
Jak na bogato to B6
Albo taniej PZM
Jeżeli ktos zainteresowany to :
- amortyzatory Krosno PZM-1 - 760zł (kpl.)
- amortyzatory Bilstein B6 - 1700zł (kpl.)
- sprężyny Eibach ProKit - 770zł |
_________________
|
|
|
|
|
matej212 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2009, 21:04
|
|
|
heh, właśnie nie wiem czy na bogato bo z 2 tys prawie trzeba na lepszy komplecik ale chyba nie warto oszczedzac i porownania do PZM-1 / ProKit'u^^ nie ma? |
|
|
|
|
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-06-2009, 21:53
Bolid: SC |
|
|
Ja smigalem na PZM i bylo ok ale na seryjnym springu.Jak dalem pro Kit to juz byla dla mnie lipa.
np. w zakręcie z nierównym asfaltem podbija i wynosi .
Teraz B6+ProKit i autko prowadzi się i jest 100% przewidywalne. |
_________________
|
|
|
|
|
Robus
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-06-2009, 21:20
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
a taki zestaw jest dobry i wytrzymaly? Blistein B4 + FK -40/-40? Jest sens w ogole kupowac taki zestaw? Bo moze to samo bedzie jak zaloze springi FK -40/-40 na seryjne amory? |
_________________
|
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 16-06-2009, 22:03
Bolid: Wolny |
|
|
Robert600 napisał/a: | a taki zestaw jest dobry i wytrzymaly? Blistein B4 + FK -40/-40? Jest sens w ogole kupowac taki zestaw? Bo moze to samo bedzie jak zaloze springi FK -40/-40 na seryjne amory? |
na twoim miejscu bym założył FK na serie albo kupił KYB EXEL-G
lepszy zamiennik serii |
|
|
|
|
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 17-06-2009, 09:14
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
moga byc te b4 tez sa spoko napewno lepsze niz inne serie
a co do pzm to ja osobiscie zauwazylem ze zdecydowanie lepiej sie jezdzi jak ma sie kanape, amorek zaczyna wybierac jako tako, bez to jest ping pong |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 17-06-2009, 09:17
Bolid: Wolny |
|
|
ale mówią że B4 mają negatywne opinie |
|
|
|
|
Robus
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2009, 12:29
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
a jak bym chcial dac springi -60/-50 to jakie musialbym dac amory? |
_________________
|
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 17-06-2009, 12:40
Bolid: Wolny |
|
|
Robert600 napisał/a: | a jak bym chcial dac springi -60/-50 to jakie musialbym dac amory? |
to wtedy już amorki skrócone i utwardzane musisz założyc |
|
|
|
|
Robus
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
BuBu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2009, 12:54
|
|
|
bylo chyba juz z miliard razy mowione..... te ta-technix, mts itp itd to jedno wielkie dziadostwo tylko pod inna nazwa |
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 17-06-2009, 13:08
Bolid: Wolny |
|
|
[quote="Robert600"]skrocone i utwardzane czyli jakie?
a zawieszenie apexi, albo ta-technix sa dobre?
odpuśc sobie te
możesz nazbierac na B6
są też PZM-1 twarde
albo daj seryjne do skrócenia i utwardzenia |
|
|
|
|
Robus
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2009, 14:11
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
czyli pozostaja amorki krosno PZM-1 + springi -60/-40 FK, albo wrzucic -40/-40 FK na seryjne amory |
_________________
|
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 17-06-2009, 16:32
Bolid: Wolny |
|
|
albo tak jak pisałem możesz też dac
seryjne do przerobienia skrócic je i utwardzic |
|
|
|
|
Robus
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2009, 16:34
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
Gogoll napisał/a: | albo tak jak pisałem możesz też dac
seryjne do przerobienia skrócic je i utwardzic |
ale gdzie je dac do przerobienia? ile to moze kosztowac? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Robus 17-06-2009, 16:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|