Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
systemmo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11-08-2009, 16:32
Bolid: Seicento S 1.1 |
|
|
Moje -40 z przodu są juz używane takie kupilem i wydaje mi sie ze daja nawet trochę większą glebę ale i tak z tyłu -70 to bedzie za dużo prawda? ma ktoś sprężyny na tył -40 do sprzedania chętnie kupię. albo gdzie kupię tylko na tył zawias?? |
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 11-08-2009, 18:29
Bolid: Wolny |
|
|
A jakie masz amorki u siebie,poszukaj na Allegro powinny byc |
|
|
|
|
systemmo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Cze 2009 Posty: 9 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12-08-2009, 08:25
Bolid: Seicento S 1.1 |
|
|
właśnie jest problem kupić sam tył szukam co dzień i nie mogę znaleźć Amorki mam na seri ale nowe. |
|
|
|
|
pecek
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:45
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Witam. Kupiłem sprężyny obniżające 55/40 Jamexa i chciałbym wiedzieć czy muszę do nich kupować inne amortyzatory niż seryjne lub też skaracac seryjne czy też da się jeździć na oryginalnych amorach + te sprężyny? Chodzi mi o jazdę na co dzień (bez kjs itp). |
_________________ pecek |
|
|
|
|
Kłosek
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 22-02-2010, 19:47
Bolid: Seicento 0,9 spi |
|
|
Możesz jeździć na oryginalnych amorach . |
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 22-02-2010, 20:11
Bolid: Wolny |
|
|
pecek napisał/a: | Witam. Kupiłem sprężyny obniżające 55/40 Jamexa i chciałbym wiedzieć czy muszę do nich kupować inne amortyzatory niż seryjne lub też skaracac seryjne czy też da się jeździć na oryginalnych amorach + te sprężyny? Chodzi mi o jazdę na co dzień (bez kjs itp). |
do -40 możesz jeżdzic na seryjnych amortyzatorach
poniżej -40 musisz już miec amorki skrócone,utwardzone |
|
|
|
|
freestylo
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 22-02-2010, 20:56
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
jaka jest trwałość takie zawieszenia kompletnego ileś tam obniżonego np z sklep.seicento.pl ?? bo jeżeli taka co zwykłego to podziękuje:P a jaka gwintowanego..? bo wydać te 1390pln +100 bonus za forum:D a już i tak na allegro są za 1290, to trochę nie tegez żeby za 2-3 lata znowu .... bulić... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
|
|
|
|
|
Sejacz
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 13 Wrz 2008 Posty: 155 Skąd: Grudziądz / Toruń
|
Wysłany: 22-02-2010, 22:02
Bolid: było SC 1.4 16v |
|
|
freestylo napisał/a: | jaka jest trwałość takie zawieszenia kompletnego ileś tam obniżonego np z sklep.seicento.pl ?? bo jeżeli taka co zwykłego to podziękuje:P a jaka gwintowanego..? bo wydać te 1390pln +100 bonus za forum:D a już i tak na allegro są za 1290, to trochę nie tegez żeby za 2-3 lata znowu .... bulić... |
po MTS nie spodziewaj sie czegos nadzwyczajnego |
_________________ Sprzedam kola z oponami - mattigi 7 i 8j , PILNE!!
kontakt prv..
|
|
|
|
|
pecek
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 30 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 23-02-2010, 16:05
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
a ile kosztuje skrócenie amorów? tak mniej więcej |
_________________ pecek |
|
|
|
|
Gogoll
spamer team
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 23-02-2010, 16:34
Bolid: Wolny |
|
|
około 100zł za sztuke czyli 1 amor |
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 24-02-2010, 08:46
Bolid: 1E 187 |
|
|
Sejacz napisał/a: | po MTS nie spodziewaj sie czegos nadzwyczajnego |
2 miesiące temu wyszły z taśmy nowe ich amorki, kompletnie zmienione pod względem technologicznym oraz tłumienia. |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
seba152
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 25-02-2010, 10:49
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
a jak to jest w sportingach one są już seryjnie niższe o 2cm czyli jak kupie sprężyny -40/-40 to mi tylko o 2cm pójdzie w dół..czyli strata kasy |
_________________ sej sprzedany na części....
|
|
|
|
|
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 13:57
|
|
|
seba152 napisał/a: | a jak to jest w sportingach one są już seryjnie niższe o 2cm czyli jak kupie sprężyny -40/-40 to mi tylko o 2cm pójdzie w dół..czyli strata kasy |
wsadź to się przekonasz, 2 cm to nie jest tak mało jak się co poniektórym wydaje... |
|
|
|
|
seba152
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 46 Skąd: GDAŃSK-Orunia
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:25
Bolid: Nissan 200sx s13 CA18DET |
|
|
saper1985 napisał/a: | wsadź to się przekonasz, 2 cm to nie jest tak mało jak się co poniektórym wydaje... |
no ale jak wydawać kase to już żeby porządny efekt był...
a ktoś już robił coś takiego |
_________________ sej sprzedany na części....
|
|
|
|
|
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2010, 15:43
|
|
|
seba152 napisał/a: | saper1985 napisał/a: | wsadź to się przekonasz, 2 cm to nie jest tak mało jak się co poniektórym wydaje... |
no ale jak wydawać kase to już żeby porządny efekt był...
a ktoś już robił coś takiego |
poszukaj na forum...masa ludzi |
|
|
|
|
|