Tracę radość z jazdy samochodem... |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 31-10-2010, 18:53
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
Citeriusz napisał/a: | Zauwazylem ze na PB98 na 4 biegu zbiera sie odczuwalnie lepiej niz na PB95. |
a przeca 98 spala sie łagodniej
placebo ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ania
stokrotka

Dołączyła: 16 Lut 2010 Posty: 1328 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-10-2010, 18:57
Bolid: Fiat |
|
|
fulara napisał/a: | placebo ? |
Raczej subiektywne odczucie... |
_________________ Szukaj mnie...
 |
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:07
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
Cytat: |
Citeriusz napisał/a:
Zauwazylem ze na PB98 na 4 biegu zbiera sie odczuwalnie lepiej niz na PB95.
a przeca 98 spala sie łagodniej
placebo ? |
Zatankuj sobie V-Power Racing na shellu prawie 6 złociszy za litr to zobaczysz jaka jest różnica Ja jak wracałem kiedyś z nad morza i miałem rezerwe rezerwy w baku i musiałem zalać bo jeszcze trochę to nawet nie odpaliłbym, żeby przełączyć na LPG Wlałem chyba za 30 zł V-Power Racing i na trasie z ciekawości przełączyłem z gazu na benzynkę to nie mogłem wyjść z podziwu. Coś w tym jest, auto zbiera się znaczniej szybciej, przynajmniej takie miałem odczucie
Natomiast wczoraj wymieniłem sobie świece na nówki NGK i robiłem test na prostym odcinku drogi, to stwierdziłem, że wcześniej jeździłem dziadowatym autem W życiu nie pomyślałbym, że świece mogą taką różnice zrobić. Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
Ostatnio zmieniony przez malybu 31-10-2010, 19:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Ania
stokrotka

Dołączyła: 16 Lut 2010 Posty: 1328 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:09
Bolid: Fiat |
|
|
malybu napisał/a: | Coś w tym jest |
Nic w tym nie ma, czytałam w tygodniku "Auto Świat" |
_________________ Szukaj mnie...
 |
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:12
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
To moje autko widocznie dostało nagle skrzydeł Zresztą wielu znajomych tak twierdzi, że jak zaleją vpowera to różnica jest. |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:39
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
malybu napisał/a: | To moje autko widocznie dostało nagle skrzydeł Zresztą wielu znajomych tak twierdzi, że jak zaleją vpowera to różnica jest. |
Moi znajomi którzy nie siedzą w temacie też mają takie odczucie |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 31-10-2010, 19:55
Bolid: Seicento 900 |
|
|
malybu napisał/a: | Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu |
Moze 1 garek juz jest zywym trupem |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-10-2010, 20:41
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
juliusz64 napisał/a: | Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu
Moze 1 garek juz jest zywym trupem |
Po remoncie silnika jest i to mnie dziwi, bo jak się rozgrzeje to równiutko pracuje i jeździ normalnie. Przy wyższych temperaturach z rana problem nie występował |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 31-10-2010, 20:53
Bolid: Seicento 900 |
|
|
a na gazie tak tylko czy i bezynce |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
Lancer1990
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 126 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-11-2010, 00:09
Bolid: Seicento Kajtek 899cm3 |
|
|
MałaMi napisał/a: | Lancer1990 napisał/a: | Wyprzedzanie Sejem to głupota, zwłaszcza na 1 pasmówce
|
a mówiliśmy Ci kupuj 1.1 |
Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo
Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń |
_________________
|
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-11-2010, 07:59
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
Lancer1990 napisał/a: | Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo
Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń |
Popieram Ale jak widzę, że gość na prostej drodze leci 80 km/h gdzie można spokojnie polecieć troszkę szybciej no to jak tu nie wyprzedzić
juliusz64 napisał/a: | a na gazie tak tylko czy i bezynce |
Z rana odpalam tylko na benzynie, czekam, aż zacznie równo chodzić i wtedy przełączam na LPG. Może wilgoć się gdzieś dostaje? |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
|
|
|
 |
Lancer1990
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 126 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-11-2010, 09:35
Bolid: Seicento Kajtek 899cm3 |
|
|
malybu napisał/a: | Lancer1990 napisał/a: | Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo
Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń |
Popieram Ale jak widzę, że gość na prostej drodze leci 80 km/h gdzie można spokojnie polecieć troszkę szybciej no to jak tu nie wyprzedzić
|
Szkoda tylko że przez jakość dróg nawet czasami można wylecieć z drogi. Jeśli naprawdę można bo jest prosta i pustka bo nic z przeciwka nie ma to spoko. Ale 80-90km/h na trasie to moim zdaniem prędkość odpowiednia i nikt nie goni by jechać więcej. Zresztą wtedy autko najmniej spala bo to najbardziej optymalna prędkość dla niego
To po co:
- Zwiększać spalanie
- Ryzykować przez stan nawierzchni dróg lub że coś nam nagle wyleci.
Żeby dojechać z 10-20 minut wcześniej jak to jest długa trasa? Przynajmniej jeszcze z 2 piosenki w radiu wysłucham |
_________________
|
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-11-2010, 10:11
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
Ja dzisiaj mam do pokonania prawie 200 km bo ze Złocieńca do Poznania. Wyjeżdżam specjalnie za widoku bo nie lubię jeździć po nocy. Do tego droga jest w miarę solidna, CB jest więc bez problemu powinienem przeskoczyć pod warunkiem, że po drodze nie będzie niemiłych niespodzianek |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-11-2010, 14:55
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
Dziś na trasie miałem mini zlot Seicento. Po drodze nazbierało się 3 SC ale i trafił się kierowca BeeMWu i pokazał klasę. Jechaliśmy z prędkością 100km/h i kawałek za nami jechało BMW, oczywiście hańbą jest jechać za SC więc nas wyprzedził i dalej turlał się 100 ale kilometr przed miejscowością zwolnił do 80 więc 3 Seje na raz go wyprzedziły. Po za terenem zabudowanym znowu kawałek BMW pojechało za nami i wyprzedziło ale się nie oddalało...
Co do prędkości. Ja jeżdżąc wokół komina nie przekraczam 110km/h. Przeważnie jeżdżę do prędkości 100km/h, ale jak mam do pokonania 100km wzwyż to zaczynam deptać do 120km/h w trasie jak warunki na to pozwalają... |
|
|
|
 |
malybu
Bywalec
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 83 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-11-2010, 18:06
Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG |
|
|
Bandzior napisał/a: | ale jak mam do pokonania 100km wzwyż to zaczynam deptać do 120km/h w trasie jak warunki na to pozwalają... |
Ja mam podobnie. Dziś na trasie praktycznie nie było ruchu na krajowej 11 gdy wracałem z nad pomorza do Poznania i ze spokojem te 120 można było lecieć Najlepszy jest były pas startowy za Czaplinkiem, przełączenie na PB i testowanie gada Wszystko jednak z rozumem i odpowiednim umiarem. |
_________________ Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl |
|
|
|
 |
|