FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tracę radość z jazdy samochodem...
Autor Wiadomość
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 31-10-2010, 18:53   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


Citeriusz napisał/a:
Zauwazylem ze na PB98 na 4 biegu zbiera sie odczuwalnie lepiej niz na PB95.


a przeca 98 spala sie łagodniej :wink:

placebo ?
_________________

 
 
Ania 
stokrotka


Dołączyła: 16 Lut 2010
Posty: 1328
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-10-2010, 18:57   
   Bolid: Fiat


fulara napisał/a:
placebo ?


Raczej subiektywne odczucie...
_________________
Szukaj mnie...
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-10-2010, 19:07   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Cytat:

Citeriusz napisał/a:
Zauwazylem ze na PB98 na 4 biegu zbiera sie odczuwalnie lepiej niz na PB95.


a przeca 98 spala sie łagodniej :wink:

placebo ?


Zatankuj sobie V-Power Racing na shellu prawie 6 złociszy za litr to zobaczysz jaka jest różnica :) Ja jak wracałem kiedyś z nad morza i miałem rezerwe rezerwy w baku i musiałem zalać bo jeszcze trochę to nawet nie odpaliłbym, żeby przełączyć na LPG :)) Wlałem chyba za 30 zł V-Power Racing i na trasie z ciekawości przełączyłem z gazu na benzynkę to nie mogłem wyjść z podziwu. Coś w tym jest, auto zbiera się znaczniej szybciej, przynajmniej takie miałem odczucie :)

Natomiast wczoraj wymieniłem sobie świece na nówki NGK i robiłem test na prostym odcinku drogi, to stwierdziłem, że wcześniej jeździłem dziadowatym autem :) W życiu nie pomyślałbym, że świece mogą taką różnice zrobić. Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
Ostatnio zmieniony przez malybu 31-10-2010, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Ania 
stokrotka


Dołączyła: 16 Lut 2010
Posty: 1328
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-10-2010, 19:09   
   Bolid: Fiat


malybu napisał/a:
Coś w tym jest


Nic w tym nie ma, czytałam w tygodniku "Auto Świat" :)
_________________
Szukaj mnie...
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-10-2010, 19:12   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


To moje autko widocznie dostało nagle skrzydeł :grin: Zresztą wielu znajomych tak twierdzi, że jak zaleją vpowera to różnica jest.
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-10-2010, 19:39   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


malybu napisał/a:
To moje autko widocznie dostało nagle skrzydeł :grin: Zresztą wielu znajomych tak twierdzi, że jak zaleją vpowera to różnica jest.


Moi znajomi którzy nie siedzą w temacie też mają takie odczucie
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 31-10-2010, 19:55   
   Bolid: Seicento 900


malybu napisał/a:
Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu

Moze 1 garek juz jest zywym trupem :D
_________________
fast sej ; >
 
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-10-2010, 20:41   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


juliusz64 napisał/a:
Silnik równiutko pracuje, ale... rano przy odpaleniu nadal pali przez chwile na 3 gary, złapie trochę temperatury i zaraz chodzi równiutko... Nie wiem czemu

Moze 1 garek juz jest zywym trupem :D


Po remoncie silnika jest i to mnie dziwi, bo jak się rozgrzeje to równiutko pracuje i jeździ normalnie. Przy wyższych temperaturach z rana problem nie występował
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Wiek: 30
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 31-10-2010, 20:53   
   Bolid: Seicento 900


a na gazie tak tylko czy i bezynce
_________________
fast sej ; >
 
 
 
Lancer1990 
Nałogowiec


Wiek: 34
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-11-2010, 00:09   
   Bolid: Seicento Kajtek 899cm3


MałaMi napisał/a:
Lancer1990 napisał/a:
Wyprzedzanie Sejem to głupota, zwłaszcza na 1 pasmówce ;/


a mówiliśmy Ci kupuj 1.1 :))


Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo :grin:

Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń :smile:
_________________

 
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-11-2010, 07:59   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Lancer1990 napisał/a:
Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo :grin:

Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń :smile:


Popieram :) Ale jak widzę, że gość na prostej drodze leci 80 km/h gdzie można spokojnie polecieć troszkę szybciej no to jak tu nie wyprzedzić :wesoly:

juliusz64 napisał/a:
a na gazie tak tylko czy i bezynce


Z rana odpalam tylko na benzynie, czekam, aż zacznie równo chodzić i wtedy przełączam na LPG. Może wilgoć się gdzieś dostaje?
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Lancer1990 
Nałogowiec


Wiek: 34
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-11-2010, 09:35   
   Bolid: Seicento Kajtek 899cm3


malybu napisał/a:
Lancer1990 napisał/a:
Nie chodzi mi o dynamikę a o bezpieczeństwo :grin:

Jestem z tych co nie palą się do wyprzedzania na trasie chyba że trzeba. Wolę dojechać te 30 minut (Na dłuższej trasie) bez zbędnych wrażeń :smile:


Popieram :) Ale jak widzę, że gość na prostej drodze leci 80 km/h gdzie można spokojnie polecieć troszkę szybciej no to jak tu nie wyprzedzić :wesoly:


Szkoda tylko że przez jakość dróg nawet czasami można wylecieć z drogi. Jeśli naprawdę można bo jest prosta i pustka bo nic z przeciwka nie ma to spoko. Ale 80-90km/h na trasie to moim zdaniem prędkość odpowiednia i nikt nie goni by jechać więcej. Zresztą wtedy autko najmniej spala bo to najbardziej optymalna prędkość dla niego :))

To po co:
- Zwiększać spalanie
- Ryzykować przez stan nawierzchni dróg lub że coś nam nagle wyleci.

Żeby dojechać z 10-20 minut wcześniej jak to jest długa trasa? Przynajmniej jeszcze z 2 piosenki w radiu wysłucham :grin:
_________________

 
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-11-2010, 10:11   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Ja dzisiaj mam do pokonania prawie 200 km bo ze Złocieńca do Poznania. Wyjeżdżam specjalnie za widoku bo nie lubię jeździć po nocy. Do tego droga jest w miarę solidna, CB jest więc bez problemu powinienem przeskoczyć pod warunkiem, że po drodze nie będzie niemiłych niespodzianek :)
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 01-11-2010, 14:55   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


Dziś na trasie miałem mini zlot Seicento. Po drodze nazbierało się 3 SC :wesoly: ale i trafił się kierowca BeeMWu i pokazał klasę. Jechaliśmy z prędkością 100km/h i kawałek za nami jechało BMW, oczywiście hańbą jest jechać za SC więc nas wyprzedził i dalej turlał się 100 ale kilometr przed miejscowością zwolnił do 80 więc 3 Seje na raz go wyprzedziły. Po za terenem zabudowanym znowu kawałek BMW pojechało za nami i wyprzedziło ale się nie oddalało...

Co do prędkości. Ja jeżdżąc wokół komina nie przekraczam 110km/h. Przeważnie jeżdżę do prędkości 100km/h, ale jak mam do pokonania 100km wzwyż to zaczynam deptać do 120km/h w trasie jak warunki na to pozwalają...
 
 
malybu 
Bywalec

Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-11-2010, 18:06   
   Bolid: Seicento Sporting 1.1 SPI + LPG


Bandzior napisał/a:
ale jak mam do pokonania 100km wzwyż to zaczynam deptać do 120km/h w trasie jak warunki na to pozwalają...


Ja mam podobnie. Dziś na trasie praktycznie nie było ruchu na krajowej 11 gdy wracałem z nad pomorza do Poznania i ze spokojem te 120 można było lecieć :) Najlepszy jest były pas startowy za Czaplinkiem, przełączenie na PB i testowanie gada :)) Wszystko jednak z rozumem i odpowiednim umiarem.
_________________
Profesjonalne szkolenia i doradztwo: www.abilit.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum