Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 23-12-2010, 21:28
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
4Xtrim napisał/a: | Masz w planach 8v 90 km?? |
nie. 1.2 16v |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 24-12-2010, 16:06
Bolid: SC |
|
|
No to wysoko postawiłes poprzeczke Skoro seria ma 86km |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-12-2010, 20:13
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
4Xtrim napisał/a: | No to wysoko postawiłes poprzeczke Skoro seria ma 86km |
Myślę że wysoko bym postawił gdybym chciał tą moc przy silniku 8v |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-12-2010, 15:43
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Pytanko bo nie mogę znaleźć
Z czego podejdzie kolektor 4-2-1 do silnika 1.2 16v |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 25-12-2010, 20:21
Bolid: SC |
|
|
Z 1,2 16v |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-12-2010, 22:44
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
4Xtrim napisał/a: | Z 1,2 16v |
Faktycznie głupie pytanie Wszystkie 4-2-1 mają taką samą średnice wew. Czy są o różnych średnicach |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
WiTiA
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-01-2011, 01:07
Bolid: Seicento 900 / 02r |
|
|
Witam szybka piłka... naczytałem się już odnośnie swapu silnika ale moje pytanie jest takie Kto z Krakowa i okolic podjął by się swapu w seju pacjentem jest fiacik pojemności 900 więc zaczynamy od zera. Interesuje mnie silnik 1.2 16V lub 1.4 16V, i czy opłaca się dłubać 2x więcej przy aucie i mieć te około 15KM więcej przy 1.4 Zmieszczę się w 5-ciu tyś. Dzięki za odp. i Pozdrawiam |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 11-01-2011, 15:53 swap
Bolid: SC |
|
|
5k wystarcza |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bodydrop
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: Kobiernice
|
Wysłany: 13-01-2011, 17:10
Bolid: FIAT SEICENTO 1.1 2001 r. |
|
|
witam
potrzebował bym schematy instalacji do silnika i kabinowej do seicento 1.1 MPI 2001r.
macie coś takiego .
Ja to już widziałem na forum ale nie mogę tego znaleźć zgary wielkie dzięki |
|
|
|
 |
homzic
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 40 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 16-01-2011, 18:38
Bolid: Sei 900 @ 1.2 @ 1.4 16V |
|
|
panowie, to jeszcze jedna wątpliwość odnośnie swapu 1.2 8V.
Zrobiony już dawno i jeździ ale coś jak na 75 kucy to słabo ciągnie. I tak kombinuje co by tu jeszcze poprawić, i tak sobie przypomniałem, że oryginalna wiązka z punto miała wejście na podwójną sondę z przed i za katem. Ja mu zapiąłem sonde z seja i nie wiem jak to interpretuje komp, który faktycznie był zaprogramowany pod 2 sondy? Bo może tu jest gips że uśrednia jakieś parametry i jest ciulowo. Sprawdzałem mieszankę takim starym urządzeniem wkładanym do wydechu i niby jest w połowie więc teoretycznie dobrze ale być może za wolno jest ta mieszanka stabilizowana.
Co myślicie? |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-01-2011, 19:41
Bolid: Audi |
|
|
homzic napisał/a: | panowie, to jeszcze jedna wątpliwość odnośnie swapu 1.2 8V.
Zrobiony już dawno i jeździ ale coś jak na 75 kucy to słabo ciągnie. I tak kombinuje co by tu jeszcze poprawić, i tak sobie przypomniałem, że oryginalna wiązka z punto miała wejście na podwójną sondę z przed i za katem. Ja mu zapiąłem sonde z seja i nie wiem jak to interpretuje komp, który faktycznie był zaprogramowany pod 2 sondy? Bo może tu jest gips że uśrednia jakieś parametry i jest ciulowo. Sprawdzałem mieszankę takim starym urządzeniem wkładanym do wydechu i niby jest w połowie więc teoretycznie dobrze ale być może za wolno jest ta mieszanka stabilizowana.
Co myślicie? |
to może dla uściślenia:
dałes silnik 1.2 75KM a wiązkę od 1.2 60KM, to komputer jest od czego ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 16-01-2011, 19:57
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
pytanie jerzyka jest słuszne i zasadnicze jakiemas oznaczenie kompa ?
to sie jakos kupy nie trzyma, w sensie dwie sondy we wiazce + komp 8F
a tak baj de wej
to druga sonda jest bez znaczenia przy samym sterowaniu silnika i ma zadanie tylko sprawdzenie poprawnosci działania kata (niech mie ktos poprawi o ile sie myle) |
Ostatnio zmieniony przez joki 16-01-2011, 20:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-01-2011, 19:59
Bolid: Audi |
|
|
joki napisał/a: |
to druga sonda jest bez znaczenia przy samym sterowaniu silnika i ma zadanie tylko sprawdzenie poprawnosci działania kata (niech mie ktos poprawi o ile sie myle) |
druga sonda bada skład spalin za katalizatorem i dobiera odpowiednią mieszanke również na tej podstawie |
_________________
 |
|
|
|
 |
homzic
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 40 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 16-01-2011, 23:44
Bolid: Sei 900 @ 1.2 @ 1.4 16V |
|
|
faktycznie teraz tak przemyślałem i coś tu nie gra
no więc było tak. Kupiłem kompletny silnik z wiązką gdzie było wejście na 2 sondy, ale kolo który mi to sprzedawał dorzucił kompa 8F osobno. Wiązkę wywaliłem i podpiąłem do instalki z 900.
W książce od P1 z kolei nie widzę nic nt o drugiej sondzie.
Czyżby wniosek był taki, że to faktycznie silnik z P2 60KM?
Musze obejżeć tą wiązkę jeszcze raz o zobaczyć jakie było złącze do kompa. Czy w P2 było podłużne czy takie 2 prostokąty?
O kur... teraz zobaczyłem do książki i faktycznie to P2. Ja pier... no to nie dziwne ze mi brakuje mocy
Dobra to powiedzcie mi czy ten sterownik jest w stanie wydobyć z tego silnika chociaż te 60KM? |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 17-01-2011, 10:31
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
homzic
primo ty te koło 60 kuni IMO masz, moze ich nie czujesz jaka masz skrzynke?
secundo wymien wałek na 866
tertio tak wogole to sprawdz model silnika na bloku |
|
|
|
 |
|