FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot do seja
Autor Wiadomość
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-03-2007, 07:31   dolot do seja
   Bolid: seicento


ostatnio duzo bylo tematow co jak dlaczego ile kibel rury itd

Znalazlem tabele na cento wiec podaje:

średnica

Pojemność silnika w ccm Średnica przewodu w mm
1000 ----------------------------- 50
1100 ----------------------------- 52
1300 ----------------------------- 56
1600 ----------------------------- 62
1800 ----------------------------- 66
2000 ----------------------------- 70
2500 ----------------------------- 80
3000 ----------------------------- 90

długość przewodu

Obroty momentu maks. Długość przewodu w mm
4000 -----------------------------350
4500 -----------------------------300
5000 -----------------------------270
5500 -----------------------------230
6000 -----------------------------210
6500 -----------------------------190
7000 -----------------------------170
7500 -----------------------------160
8000 -----------------------------150
8500 -----------------------------140
9000 -----------------------------130
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
bany 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 9
Skąd: Okolice wadowic
Wysłany: 07-03-2007, 10:30   
   Bolid: Seicento


a powiedzcie mi mam 900 i mam ten cały stożek lecz bez żadnej powerrury stożek jest na oryginalnej i tu jest problem gdyż mam alu rurę (w garażu)ale od tej oryginalnej idzie jeszcze taka wąższa ok 1,5cm średnicy rurka (ktoś mi mówł że to odpowietrzenie) i teraz powiedzcie mi czy mogę
wyżucić tą cięką rurkę żeby jej nie było czy ona musi być?
Ostatnio zmieniony przez bany 07-03-2007, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 07-03-2007, 13:51   
   Bolid: 1E 187


jataman - :ok: przyda się wielu

bany napisał/a:
ale od tej oryginalnej idzie jeszcze taka wąższa ok 1,5cm średnicy rurka

chodzi Ci chyba o odmę. Niektórzy od bloku dają dłuższą rurkę i ciągnął aż pod samochoód (lepiej żeby na przeglądzie nikt tego nie widział) ;)
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-03-2007, 18:40   
   Bolid: seicento


taa to jest odma

albo mozna dluga rurke pod auto albo mozna dac maly fiterek do kupienia w norauto
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
sportingkbc 
nówka sztuka ;)


Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: okolice
Wysłany: 22-03-2007, 21:59   
   Bolid: seicento 1,2 8v


Ja mam kpl dolot Lecha Węglarskiego (MAG SPORT) i mam teraz silniczek 1,2 8v wsadzony i w nim mam te dolocik, który miałem wcześniej w 1,1. Moje pytanie czy nie musze nic skracać ruryi zostawić taką jaka jest czy trzeba ją jakoś zmodyfikować na długość??
_________________
SSS - Stowarzyszenie Sportów Samochodowych
 
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 23-03-2007, 14:18   
   Bolid: Seicento S


sportingkbc napisał/a:
Ja mam kpl dolot Lecha Węglarskiego (MAG SPORT) i mam teraz silniczek 1,2 8v wsadzony i w nim mam te dolocik, który miałem wcześniej w 1,1. Moje pytanie czy nie musze nic skracać ruryi zostawić taką jaka jest czy trzeba ją jakoś zmodyfikować na długość??


A dłubałeś coś jeszcze w tym silniku?? czy to seria 1.2 8V?
 
 
 
sportingkbc 
nówka sztuka ;)


Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: okolice
Wysłany: 24-03-2007, 10:39   
   Bolid: seicento 1,2 8v


Roberto212

Ja mam splanowaną głowice o 1mm, kolektor wydechowy 4-2-1, dolot mam taki jak jest w/w, koleś co mi robił swap-a grzebał w kompie (coś z wtryskami sie bawił, że niby sekwencyjny wtrysk paliwa, czy coś takiego)
_________________
SSS - Stowarzyszenie Sportów Samochodowych
 
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 25-03-2007, 14:18   
   Bolid: Seicento S


sportingkbc napisał/a:
Roberto212

Ja mam splanowaną głowice o 1mm, kolektor wydechowy 4-2-1, dolot mam taki jak jest w/w, koleś co mi robił swap-a grzebał w kompie (coś z wtryskami sie bawił, że niby sekwencyjny wtrysk paliwa, czy coś takiego)


Bawił sie wtryskami ??? tam niebardzo jest sie czym bawić :grin:
a co do kompa to nie to samo co wtryski :grin:
Apropos dolotu-ja bym go zostawił taki jak jest.
 
 
 
Zielonka 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 23
Skąd: BIAŁYSTOK
Wysłany: 09-04-2007, 23:27   
   Bolid: Seicento 1.2 16v :)


Może ktoś mi dać jasną odpowiedz jak jest z montażem dolotu w seicento z lpg? Jedni wspominali że część osób montujących instalacje gazowe zachęca do montażu stożka jako metody poprawy osiągów po utracie mocy przez gaz. Z kolei słyszałem też opinię że stożek daje zbyt duże ilości powietrza przy których ciężko jest wyregulować silnik co może prowadzić do rozsypania się jego w krótkim czasie. Plus ,,wystrzały gazu" przy stożkach o czym większość pewnie słyszała. Jeżeli ktoś już ma stożek przy instalacji gazowej to prosił bym o uwagi odnośnie jego montażu. Posiadam wersję z 2000 roku SPI w razie potrzeby mogę podać wersje instalację gazowej.... ale to już po grubszej rozkmince i oględzinach...jestem laikiem w tym temacie ;)
 
 
DRIVER 
Bywalec


Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 91
Skąd: www.seicento.pl
Wysłany: 09-04-2007, 23:31   
   Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI


chcesz mieć na 90% kłopoty to montuj stożek do gazu :))
_________________
:)) ZŁO?NIK CLUB :))
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH
 
 
Roberto212 
Bywalec

Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 56
Skąd: ?ląsk
Wysłany: 10-04-2007, 08:53   
   Bolid: Seicento S


Zielonka napisał/a:
Może ktoś mi dać jasną odpowiedz jak jest z montażem dolotu w seicento z lpg? Jedni wspominali że część osób montujących instalacje gazowe zachęca do montażu stożka jako metody poprawy osiągów po utracie mocy przez gaz. Z kolei słyszałem też opinię że stożek daje zbyt duże ilości powietrza przy których ciężko jest wyregulować silnik co może prowadzić do rozsypania się jego w krótkim czasie. Plus ,,wystrzały gazu" przy stożkach o czym większość pewnie słyszała. Jeżeli ktoś już ma stożek przy instalacji gazowej to prosił bym o uwagi odnośnie jego montażu. Posiadam wersję z 2000 roku SPI w razie potrzeby mogę podać wersje instalację gazowej.... ale to już po grubszej rozkmince i oględzinach...jestem laikiem w tym temacie ;)


Jak załozysz stożek to bedziesz musiał podnieść obroty biegu jałowego do ok 1000-1100 bo inaczej bedzie go strasznie rzucać.Pozdro ja tak jeżdziłem przez rok i było wszystko oki. A że już nie mam w seju gazu to inna sprawa.
 
 
 
Sowi 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 23
Skąd: P-na
Wysłany: 28-04-2007, 20:50   
   Bolid: SC 899


tak skromniutko chcialem zapytac,niestety szukajka niezadowolila mnie:P jak juz widzialem tez ktos o to pytal ale odpowiedzi nie uzyskal,
chodzi mi o dolot z kibel rury,ok wszystko w porzadku ,ale zastanawia mnie co sie wtedy robi z tymi przwodami od seryjnej odmy??te 2 ciensze?jeden cieniutki( sc899)idzie od przodu tj.odpowietrzajacy silnik?gdzie sie podzialy te przewody,niepotrafie sie doszukac nawet na zdjeciach..
_________________
Wsyćke Ewrybady
 
 
 
DRIVER 
Bywalec


Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 91
Skąd: www.seicento.pl
Wysłany: 29-04-2007, 09:56   
   Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI


tego cienkiego możesz zaślepić na wężu odmy i przy przepustnicy a odme pod auto albo filterek ale najlepiej jest kupić taki cienki wężyk i puścić go od przepustnicy do dolotu..
_________________
:)) ZŁO?NIK CLUB :))
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH
 
 
Sowi 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 23
Skąd: P-na
Wysłany: 29-04-2007, 10:41   
   Bolid: SC 899


DRIVER napisał/a:
tego cienkiego możesz zaślepić na wężu odmy i przy przepustnicy a odme pod auto albo filterek ale najlepiej jest kupić taki cienki wężyk i puścić go od przepustnicy do dolotu..


kurde musialbym to zobaczyc,ale dzis w Tychach zjawi sie jeden forumowicz z takim sprzetem to poogladam jak to ma wygladac dokladnie gdzie jaki wezyk :)dzieki za wsparcie
_________________
Wsyćke Ewrybady
 
 
 
Bart_82 
Nałogowiec
stajenny :)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 804
Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-04-2007, 10:48   
   Bolid: Seicento 1,1 SPI


Sowi napisał/a:
zjawi sie jeden forumowicz

kogo masz na mysli????
_________________
W mojej stajni przybyło całe stado konikóf :))
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum