| dolot do seja | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | jataman   Turbomasta
 
  
 Pomógł: 21 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 26 Maj 2005
 Posty: 308
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2007, 07:31   dolot do seja Bolid: seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | ostatnio duzo bylo tematow co jak dlaczego ile kibel rury itd 
 Znalazlem tabele na cento wiec podaje:
 
 średnica
 
 Pojemność silnika w ccm Średnica przewodu w mm
 1000 ----------------------------- 50
 1100 ----------------------------- 52
 1300 ----------------------------- 56
 1600 ----------------------------- 62
 1800 ----------------------------- 66
 2000 ----------------------------- 70
 2500 ----------------------------- 80
 3000 ----------------------------- 90
 
 długość przewodu
 
 Obroty momentu maks. Długość przewodu w mm
 4000 -----------------------------350
 4500 -----------------------------300
 5000 -----------------------------270
 5500 -----------------------------230
 6000 -----------------------------210
 6500 -----------------------------190
 7000 -----------------------------170
 7500 -----------------------------160
 8000 -----------------------------150
 8500 -----------------------------140
 9000 -----------------------------130
 |  
				| _________________ 260KM, 307NM mało
   miłośnik AWD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bany   nówka sztuka ;)
 
  
 Dołączył: 08 Lis 2006
 Posty: 9
 Skąd: Okolice wadowic
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2007, 10:30 Bolid: Seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | a powiedzcie mi mam 900 i mam ten cały stożek lecz bez żadnej powerrury stożek jest na oryginalnej i tu jest problem gdyż mam alu rurę (w garażu)ale od tej oryginalnej idzie jeszcze taka wąższa ok 1,5cm średnicy rurka  (ktoś mi mówł że to odpowietrzenie) i teraz powiedzcie mi czy mogę wyżucić tą cięką rurkę żeby jej nie było czy ona musi być?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bany 07-03-2007, 10:31, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szymonek   ĄĄĘĘĘ
 
  
 Pomógł: 80 razy
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 2645
 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2007, 13:51 Bolid: 1E 187
 | 
 |  
               | 
 |  
               | jataman -  przyda się wielu 
 
  	  | bany napisał/a: |  	  | ale od tej oryginalnej idzie jeszcze taka wąższa ok 1,5cm średnicy rurka | 
 chodzi Ci chyba o odmę. Niektórzy od bloku dają dłuższą rurkę i ciągnął aż pod samochoód (lepiej żeby na przeglądzie nikt tego nie widział)
   |  
				| _________________ 
   
 Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu...
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jataman   Turbomasta
 
  
 Pomógł: 21 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 26 Maj 2005
 Posty: 308
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2007, 18:40 Bolid: seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | taa to jest odma 
 albo mozna dluga rurke pod auto albo mozna dac maly fiterek do kupienia w norauto
 |  
				| _________________ 260KM, 307NM mało
   miłośnik AWD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sportingkbc   nówka sztuka ;)
 
  
 Wiek: 40
 Dołączył: 28 Maj 2006
 Posty: 8
 Skąd: okolice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-03-2007, 21:59 Bolid: seicento 1,2 8v
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam kpl dolot Lecha Węglarskiego (MAG SPORT) i mam teraz silniczek 1,2 8v wsadzony i w nim mam te dolocik, który miałem wcześniej w 1,1. Moje pytanie czy nie musze nic skracać ruryi zostawić taką jaka jest czy trzeba ją jakoś zmodyfikować na długość?? |  
				| _________________ SSS - Stowarzyszenie Sportów Samochodowych
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Roberto212   Bywalec
 
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 45
 Dołączył: 16 Lut 2006
 Posty: 56
 Skąd: ?ląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-03-2007, 14:18 Bolid: Seicento S
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sportingkbc napisał/a: |  	  | Ja mam kpl dolot Lecha Węglarskiego (MAG SPORT) i mam teraz silniczek 1,2 8v wsadzony i w nim mam te dolocik, który miałem wcześniej w 1,1. Moje pytanie czy nie musze nic skracać ruryi zostawić taką jaka jest czy trzeba ją jakoś zmodyfikować na długość?? | 
 
 A dłubałeś coś jeszcze w tym silniku?? czy to seria 1.2 8V?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sportingkbc   nówka sztuka ;)
 
  
 Wiek: 40
 Dołączył: 28 Maj 2006
 Posty: 8
 Skąd: okolice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-03-2007, 10:39 Bolid: seicento 1,2 8v
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Roberto212 
 Ja mam splanowaną głowice o 1mm, kolektor wydechowy 4-2-1, dolot mam taki jak jest w/w, koleś co mi robił swap-a grzebał w kompie (coś z wtryskami sie bawił, że niby sekwencyjny wtrysk paliwa, czy coś takiego)
 |  
				| _________________ SSS - Stowarzyszenie Sportów Samochodowych
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Roberto212   Bywalec
 
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 45
 Dołączył: 16 Lut 2006
 Posty: 56
 Skąd: ?ląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-03-2007, 14:18 Bolid: Seicento S
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sportingkbc napisał/a: |  	  | Roberto212 
 Ja mam splanowaną głowice o 1mm, kolektor wydechowy 4-2-1, dolot mam taki jak jest w/w, koleś co mi robił swap-a grzebał w kompie (coś z wtryskami sie bawił, że niby sekwencyjny wtrysk paliwa, czy coś takiego)
 | 
 
 Bawił sie wtryskami
  tam niebardzo jest sie czym bawić   a co do kompa to nie to samo co wtryski
   Apropos dolotu-ja bym go zostawił taki jak jest.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zielonka   nówka sztuka ;)
 
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 22 Cze 2006
 Posty: 23
 Skąd: BIAŁYSTOK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-04-2007, 23:27 Bolid: Seicento 1.2 16v :)
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może ktoś mi dać jasną odpowiedz jak jest z montażem dolotu w seicento z lpg? Jedni wspominali że część osób montujących instalacje gazowe zachęca do montażu stożka jako metody poprawy osiągów po utracie mocy przez gaz. Z kolei słyszałem też opinię że stożek daje zbyt duże ilości powietrza przy których ciężko jest wyregulować silnik co może prowadzić do rozsypania się jego w krótkim czasie. Plus ,,wystrzały gazu" przy stożkach o czym większość pewnie słyszała. Jeżeli ktoś już ma stożek przy instalacji gazowej to prosił bym o uwagi odnośnie jego montażu. Posiadam wersję z 2000 roku SPI w razie potrzeby mogę podać wersje instalację gazowej.... ale to już po grubszej rozkmince i oględzinach...jestem laikiem w tym temacie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DRIVER   Bywalec
 
  
 Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 27 Sie 2005
 Posty: 91
 Skąd: www.seicento.pl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-04-2007, 23:31 Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | chcesz mieć na 90% kłopoty to montuj stożek do gazu   |  
				| _________________ 
  ZŁO?NIK CLUB   W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Roberto212   Bywalec
 
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 45
 Dołączył: 16 Lut 2006
 Posty: 56
 Skąd: ?ląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-04-2007, 08:53 Bolid: Seicento S
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Zielonka napisał/a: |  	  | Może ktoś mi dać jasną odpowiedz jak jest z montażem dolotu w seicento z lpg? Jedni wspominali że część osób montujących instalacje gazowe zachęca do montażu stożka jako metody poprawy osiągów po utracie mocy przez gaz. Z kolei słyszałem też opinię że stożek daje zbyt duże ilości powietrza przy których ciężko jest wyregulować silnik co może prowadzić do rozsypania się jego w krótkim czasie. Plus ,,wystrzały gazu" przy stożkach o czym większość pewnie słyszała. Jeżeli ktoś już ma stożek przy instalacji gazowej to prosił bym o uwagi odnośnie jego montażu. Posiadam wersję z 2000 roku SPI w razie potrzeby mogę podać wersje instalację gazowej.... ale to już po grubszej rozkmince i oględzinach...jestem laikiem w tym temacie   | 
 
 Jak załozysz stożek to bedziesz musiał podnieść obroty biegu jałowego do ok 1000-1100 bo inaczej bedzie go strasznie rzucać.Pozdro ja tak jeżdziłem przez rok i było wszystko oki. A że już nie mam w seju gazu to inna sprawa.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sowi   nówka sztuka ;)
 
  
 Pomógł: 1 raz
 Wiek: 37
 Dołączył: 06 Sty 2006
 Posty: 23
 Skąd: P-na
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-04-2007, 20:50 Bolid: SC 899
 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak skromniutko chcialem zapytac,niestety szukajka niezadowolila mnie:P jak juz widzialem tez ktos o to pytal ale odpowiedzi nie uzyskal, chodzi mi o dolot z kibel rury,ok wszystko w porzadku ,ale zastanawia mnie co sie wtedy robi z tymi przwodami od seryjnej odmy??te 2 ciensze?jeden cieniutki( sc899)idzie od przodu tj.odpowietrzajacy silnik?gdzie sie podzialy te przewody,niepotrafie sie doszukac nawet na zdjeciach..
 |  
				| _________________ Wsyćke Ewrybady
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DRIVER   Bywalec
 
  
 Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
 Pomógł: 26 razy
 Dołączył: 27 Sie 2005
 Posty: 91
 Skąd: www.seicento.pl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-04-2007, 09:56 Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | tego cienkiego możesz zaślepić na wężu odmy i przy przepustnicy a odme pod auto albo filterek ale najlepiej jest kupić taki cienki wężyk i puścić go od przepustnicy do dolotu.. |  
				| _________________ 
  ZŁO?NIK CLUB   W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sowi   nówka sztuka ;)
 
  
 Pomógł: 1 raz
 Wiek: 37
 Dołączył: 06 Sty 2006
 Posty: 23
 Skąd: P-na
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-04-2007, 10:41 Bolid: SC 899
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | DRIVER napisał/a: |  	  | tego cienkiego możesz zaślepić na wężu odmy i przy przepustnicy a odme pod auto albo filterek ale najlepiej jest kupić taki cienki wężyk i puścić go od przepustnicy do dolotu.. | 
 
 kurde musialbym to zobaczyc,ale dzis w Tychach zjawi sie jeden forumowicz z takim sprzetem to poogladam jak to ma wygladac dokladnie gdzie jaki wezyk :)dzieki za wsparcie
 |  
				| _________________ Wsyćke Ewrybady
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bart_82   Nałogowiec
 stajenny :)
 
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 43
 Dołączył: 05 Lut 2006
 Posty: 804
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-04-2007, 10:48 Bolid: Seicento 1,1 SPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Sowi napisał/a: |  	  | zjawi sie jeden forumowicz | 
 kogo masz  na mysli????
 |  
				| _________________ W mojej stajni przybyło całe stado konikóf
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |