Co zrobiłeś/aś dzisiaj dla swojego autka? |
Autor |
Wiadomość |
AdaMs
Nałogowiec Przyjaciel klubu

Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 765 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
 |
tomzp [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2011, 21:31
|
|
|
zamontowałem mój prezent urodzinowy, który dostałem od brata:) czyli kierownica obszyta skórą już w autku:D
foty
do tego zerwałem folię z szyb z tyłu bo było to po poprzednim właścicielu i było spartaczone:D |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 25-08-2011, 21:53
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
Skoda dostała świeży olej wraz z filtrem, filtr powietrza (wersja na kraje o większym zapyleniu), i filtr przeciwpyłkowy z węglem aktywnym (w ramach testu, bo tak wszyscy chwalą, to trzeba wreszcie spróbować jak to działa), wszystkie filtry po rabatach wyszły niecałe 100zł , olej 145zł, robota własna, satysfakcja gwarantowana
i wyzerowałem wskaźnik przeglądów, spokój na kolejne 15tyś / 365 dni
jeszcze muszę zaglądnąć do bębnów z tyłu, co by tam syf przeczyścić, bo trochę piszczy przy hamowaniu czasem i mnie to wkurza, w ogóle bębny to porażka tego świata, nawet takie dobre i w miarę bezobsługowe jak są w Skodzie |
_________________
 |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 25-08-2011, 23:45
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Wcale tak nie jest, bębny są trwałe i łatwe w naprawach. Hamulce tarczowe za to mają często problemy z mechanizmem hamulca ręcznego i ogólnie z zaciskiem. Najlepszym rozwiązaniem są tarczobębny. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-08-2011, 00:15
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
bębny są faktycznie łatwe i tanie w obsłudze. wymieniasz całe bebechy za pare groszy z bębnami i masz fabryke kolejne lata. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26-08-2011, 07:09
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
ale gorzej hamują i brzydko wyglądają, wolał bym mieć tarcze w całym aucie |
_________________
 |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 26-08-2011, 18:55
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
W dniu wczorajszym przesmarowano na odciążonym przodzie zwrotnice i gałki. Nalano do pełna(nawet ciut ponad) oleju do przekładni ślimakowej, bo była tam pustynia. Niestety zabieg ten nie jest zbyt trwały z powodu kapania tego oleju z w/w, więc za jakieś 3-4 miesiące ponowny zabieg .
Parę dni wcześniej dałem do regeneracji rozrusznik-wylutowane 7 uzwojeń i prawie zatarte tulejki. Cud, że nowy akumulator miał siłę to przekręcić .
Dziś natomiast zamontowałem gniazdo zapalniczki oraz wymieniłem nakrętki samohamowne lizaka na nowe. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-08-2011, 21:29
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Wymienione świece (NGK) ,filtr powietrza i naciągnięty pasek alternatora. Nowy płyn chłodniczy. Silnik pracuje o niebo lepiej |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
qms
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 19 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-08-2011, 23:16
Bolid: Seicento 2004 MPI, Opel Astra III |
|
|
ja juz po urlopie.. a w czasie czesci urlopu:
- wymieniony pasek rozrzadu z pompa
- wymieniony pasek alternatora
- wymieniony olej w skrzyni
- wymienione tylne nadkola (bo sie troszke "zuzyly")
- przy okazji nadkola zabezpieczone noxudol'em 900 i resztkami tylna belka wraz z miejscem na kolo zapasowe (plus pomalowane wczesniej ulubionym hammeritem;) )
- od srodka posmarowane noxudol'em 3100
- wymienione sprezyny tylne na KAYABA, bo poprzednie tanie byly nic nie warte
- wymieniona uszczelka bagaznika
- na nadkola naklejony malo profesjonalnie filc, jeszcze na to cos ozdobnego przyjdzie;)
- na koniec wygluszenie maski filcem z aluminium - efektow wygluszajacych na razie brak.
z rzeczy nieplanowanych:
- wymiana przedniej szyby i prostowanie maski (skleroza boli)
no to na razie tyle;) |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 27-08-2011, 11:54
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
aa co tam
pochwalę się, co prawda nie w moim a staruszków, ale:
wczoraj wymieniony napęd rozrządu z pompą wody i paskiem altka, dzisiaj czeka wahacz
[ Dodano: 27-08-2011, 17:56 ]
aśnaebaem..
katasfora wymiana wahacza w tym pudle jakim jest PII..
a i tak nie złożyłem całości do kupy i auto czeka do poniedziałku bo końcówka drążka lata i szkoda nawet koło zakładać dla sztuki |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 27-08-2011, 19:01
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Wywaliłem tylną wycieraczkę i zaślepiłem dziurę po niej |
|
|
|
 |
tomzp [Usunięty]
|
Wysłany: 29-08-2011, 19:50
|
|
|
TheStig napisał/a: | Wywaliłem tylną wycieraczkę i zaślepiłem dziurę po niej |
gitara:D
ja za to wywaliłem kanapę z auta oparcie kanapy... plastyki z tyłu... pasy tylne... półkę... i nawet hmmm idzie minimalnie szybciej.... ciekawe co zrobię jeszcze:)
ale to i tak tylko do czasu wygłuszenia budy... góra 2 miesiące:) |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 29-08-2011, 19:56
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
no i dokończyłem dzisiaj padlinę rodziców
kurczę boję się, że i u mnie wahacze do wymiany, na tarce coś stuka i puka
[ Dodano: 03-09-2011, 19:57 ]
zabiją mnie te pudła
u rodziców pasek stracił "kilka" ząbków po nagłym zatrzymaniu wałka rozrządu.
jak dobrze, że to 8v
magistralka olejowa udrożniona, pasek zmieniony i śmiga
potem u siebie stwierdziłem, że wymienię gumy na stabie... wymieniłem jedną po wielu paniach lekkich obyczajów latających wokół auta.. zwłaszcza jak ukręciłem śrubę na wahaczu..
drugiej już mi się nie chciało robić |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
zygiboos
Nałogowiec

Wiek: 39 Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 160 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 04-09-2011, 21:06
Bolid: Mercedes ML 320 W163 3,2L AMG |
|
|
No a ja dziś zregenerowałem oś silniczka wycieraczki no i znów piękne z tyłu chodzi i się nie zacina |
_________________ zygmunt.pro - Profesjonalne strony internetowe
 |
|
|
|
 |
kafar
Nałogowiec

Wiek: 49 Dołączył: 16 Gru 2007 Posty: 132 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-09-2011, 21:41
Bolid: Fiat Seicento Abarth 1.2 2000r. |
|
|
a ja w swoim polo wyprałem całą tapicerkę i znowu jest czysta i wygląda super |
_________________ Powrót do Seicento. |
|
|
|
 |
|