Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Dychta
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 5 Skąd: Lędziny/ ?ląsk
|
Wysłany: 12-09-2011, 21:42
Bolid: Seicento 1.1 + LPG ! |
|
|
No to spoko jak zamontuję (może środa) to dodam auto na forum (Nasze Auta) i pochwale się |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z ciebie zawodnika !
 |
|
|
|
 |
franek1823
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 29 Skąd: Proszowice
|
Wysłany: 21-09-2011, 23:38
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
Wrzucil bys zdjecia przed i po... |
|
|
|
 |
molo_cx
Bywalec

Pomógł: 11 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 80 Skąd: Przeginia Duchowna
|
Wysłany: 22-09-2011, 09:44
Bolid: Fiat Seicento 1.1 MPI |
|
|
Amortyzatory MTS są miękkie, tylko mają zasadę działania inną (bardziej tłumią siłę docisku) dzięki temu auto nie siada na nierównościach. |
|
|
|
 |
bursztyn
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2011, 20:31
Bolid: seicento 1.1 były van |
|
|
powiem tak że jak miałem mts 70/50 na swoim sejku i zawias był twardy sejek się wogule nie uginał a na drodze pełna kontrola zwłaszcza na oponkach 175/50 wypas żałuje ze sprzedałem |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 06-01-2012, 14:19
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Witam, odświeżę trochę temat.
Mam problem jakie amorki wsadzić na przód.
Ostatnio nabyłem Jamexy -55/-40 i zastanawiam się czy wsadzić Amory od MTS czy TA TECHNIX. Obydwie Marki w tej samej cenie. A jak sztywność i komfort szybkiej sportowej jazdy w zakrętach i na prostej? Które są bardziej wytrzymałe? |
|
|
|
 |
mariusz1606
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 06-01-2012, 17:57
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
według mnie mts kładź |
_________________
 |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 06-01-2012, 18:20
Bolid: SC |
|
|
Hejka ma ktoś dostęp, znajomości gdzie można kupić gwint MTS-a badź FK ?? Mogą być używane o małym przebiegu, ale jeśli nowe to jeszcze lepiej. Bardziej zależy mi na kolumnach z przodu, ale jeśli będzie komplet to rozważę propozycję |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 06-01-2012, 21:17
Bolid: SC |
|
|
Weź MTS, bardziej pewny amor, w innym temacie Molo_cx pokazał wyniki po roku jeżdżenia |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
Zelot
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 154 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 06-01-2012, 21:25
Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07 |
|
|
Wszyscy zachwalaja MTSa a ja kupilem same springi -40/-40 i zwoje uderzaja o siebie wydajac przerazliwy stukot (porownywalny z urwana poduszka skrzyni czy poduszka mcphersona) i w zyciu nie kupie wiecej mts |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 06-01-2012, 21:52
Bolid: SC |
|
|
Amory mts, a sprężyny to dwie różne bajki.
Ze sprężyn warto brać FK, są bardziej wytrzymalsze i mają lepszą pracę, ale amorki robią średniawe. Za to MTS ma na odwrót Także przy wyborze trzeba się dobrze zastanowić |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 06-01-2012, 22:11
Bolid: SC |
|
|
Który kosztuje minimum 2500zł Musiałbym wybrać pieniążki z drugiego konta w banku bo w pierwszym już się nie mieści... |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
|