Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Zelot
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 154 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 20-11-2011, 21:49
Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07 |
|
|
Pomylka |
|
|
|
 |
sabcio9207
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 41 Skąd: lodz
|
Wysłany: 20-11-2011, 22:05
Bolid: seicento 1.1/1.2 8v |
|
|
witam ponownie.
Chcialbym uzyskac pomocy odnosnie swapa 1.1mpi na 1.2 75km w seicento a mianowicie jaka jest potrzebna wiazka elektryczna i co w przypadku czujnika predkosci i skrzyni czy moze zostac seryjna.szukalem tematow na roznych ale nie moge uzyskac odpowiedzi.bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.przepraszam jezeli powtarzam temat ale nie moglem znalesc. |
|
|
|
 |
bibus
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-11-2011, 00:36
Bolid: brak |
|
|
Witam serdecznie, widzę, że temat dość popularny.
Mam pytanie odnośnie swap'a z 1.1 MPI do 1.4 16V. Stąd rodzą się moje pytania:
1. Silnik od Fiata Bravo, Siena, Uno, Tipo to to samo ? Oczywiscie chodzi o 1.4
2. Jak wyglada kwestia skrzyni biegów i półosi ? Zostają te same czy trzeba kombinować?
3. Kwestia samej przekładki- jeśli chodzi o modyfikacje mocowania silnika jest przeróbka jesli tak to w jakim stopniu?
z góry dziękuję za udzielone wsparcie
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz_lodz
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 12 Maj 2007 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-11-2011, 11:53
Bolid: Fiat Cinquecento |
|
|
Witam, to nie jest silnik 16v, to jest stary silnik 8v i swap raczej problematyczny |
|
|
|
 |
sabcio9207
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 41 Skąd: lodz
|
Wysłany: 21-11-2011, 12:33
Bolid: seicento 1.1/1.2 8v |
|
|
co masz na mysli ze jest problematyczny?slyszalem ze jest latwiejszy niz 16v.ogolnie podzielone sa opinie na ten temat |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 22-11-2011, 09:46
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
sądzę, że Łukasz odpowiadał bibusowi odnośnie silnika 1,4 8v problematyczny bo to nie jest FIRE zdaje się i inne mocowania może mieć i dużo więcej dłubaniny.
a generalnie od 1,4 12v z Bravo/a się trzymac z dala
co do 1,2 75HP to p'n'p , tylko z MPI trzeba trochę elektryką się pobawić |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 22-11-2011, 20:35
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Mam takie pytanie
Otóż zacząłem SWAP-a z 0,9 1.2 16v. Czytają opinie na forum jestem w szoku odnośnie kosztów
Koszty wahają się od 2-3 tys.
a ja już mam nabite 4 tys i co najlepsze jeszcze z połowę tego muszę dołożyć do brakujących części. Jak to jest z tymi kosztami? |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 22-11-2011, 21:03
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
wszystko zależy od:
- cen części..
- czy robisz sam czy ktoś
- czy robisz profi czy druta |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 22-12-2011, 16:54
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
może mi ktos powiedzieć jaka jest róznica w silniku 1,2 60KM z pandy a 1,2 75KM z punto ?? tylko walek i program czy tez dopreżony jest ten silnik ?? bo pojemność ta sama w końcu. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 23-12-2011, 22:02
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
głowica i było już o tym pisane |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 24-12-2011, 00:59
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
ehh kurcze nie wpadłbym na to ja reszta taka sama nie pytałbym gdyby było łatwiej znaleźć rzeczowa odpowiedź. |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
czarkom2007
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 16 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-01-2012, 23:52
Bolid: S |
|
|
Wiata wszystkich,
Mam Fiata seicento 1.1spi 54km i chciałbym w nim mieć z koło 100 a 120km... Jak to zrobić i jakie są tego koszta? No i oczywiście przy większej mocy chciałbym zmienić też hamulce wydech i zawieszenie. Mam na to do wydania 4000 lub 5000 tyś. Czy zmieszczę się w budżecie? Z góry Dzięki
pozdro |
_________________ "Picie wódki to jest wprowadzenie elementu baśniowego do rzeczywistości." |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 23-01-2012, 19:59
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
czarkom2007 napisał/a: | Wiata wszystkich,
Mam Fiata seicento 1.1spi 54km i chciałbym w nim mieć z koło 100 a 120km... Jak to zrobić i jakie są tego koszta? No i oczywiście przy większej mocy chciałbym zmienić też hamulce wydech i zawieszenie. Mam na to do wydania 4000 lub 5000 tyś. Czy zmieszczę się w budżecie? Z góry Dzięki
pozdro |
skoro sie pytasz to znaczy ze sie nie zmieścisz
budzet 5000 jest na styk jesli to ma potem jedzic a nie gubic kawałki mniejsze i wieksze
oczywiscie ze sie znasz na tyle ze zrobisz sam ale skoro sie pytasz to znaczy ze sie nei znasz
na hamulce juz nie starczy |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
 |
kasper7
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: daleko
|
Wysłany: 20-02-2012, 17:43
Bolid: fiat |
|
|
Panowie mam pytanie? mam całe autko fiat palio z silnikiem 1600 tam chyba jest 103 albo 107 km mniejsza z tym przekładkę tego silnika do siejka czy warto mam sieja już 3 lata żona kupiła sobie większy a ja przyzwyczaiłem się do siejki nie chcę go sprzedawać a nadarzyła sie okazja z tym palio no i postanowiłem że siejkę trochę po przerabiam tylko nie wiem czy warto i da radę wmontować tam taki duży silnik |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-02-2012, 19:06
Bolid: Audi |
|
|
kasper7 napisał/a: | Panowie mam pytanie? mam całe autko fiat palio z silnikiem 1600 tam chyba jest 103 albo 107 km mniejsza z tym przekładkę tego silnika do siejka czy warto mam sieja już 3 lata żona kupiła sobie większy a ja przyzwyczaiłem się do siejki nie chcę go sprzedawać a nadarzyła sie okazja z tym palio no i postanowiłem że siejkę trochę po przerabiam tylko nie wiem czy warto i da radę wmontować tam taki duży silnik |
1.6 nie pasuje do seja P&P, trzeba by sporo przeróbek zrobić więc wyjdzie drogo |
_________________
 |
|
|
|
 |
|