jaki akumulator najlepszy? |
Autor |
Wiadomość |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-01-2012, 17:56
Bolid: Sc |
|
|
paker stary aku możesz oddać na złom na dobrym skupie to i 2zł za kg dostaniesz
ja dzisiaj też pytałem o aku bo jak rano odpalałem to już nie kręcił jak szalony za vartę silver 45Ah i około 420A zawołał coś koło 210-220zł więc tragedii nie ma. |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-01-2012, 17:56
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Witaj posiadam w swoim SC Centra ale PLUS 40mAh 320A CP202 od 10.2010 wcześniej miałem tego CC400 i miał jakiegoś buga przynajmniej u mnie - jedna z cel całkowicie była sucha już po 4 miechach, następnie druga padła po 6 miechach- dolewka i to samo. Altek miałem wtedy nówkę, nie żaden chiński czy regenerowany, po prostu nówka MM, tak więc to aku miało cosik nie teges.Opinie są różne ... dobry, słaby, przeciętny, polecam itp
Od kiedy mam tego CP202 Centra Plus,na razie jest bez zarzutów mimo że ostatnio centra ma gorsze opinie.
Sej stoi mi już 10 dzień, mam średnio -10 do - 18 st i mam ochotę zejść i spr jak odpali
Przez te dwa lata nigdy nie miałem z nim problemu. Aku trzyma napięcie i jest ok, więc ten możesz kupić. Jednak ostatnio poleciłem znajomym i sam kupiłem do innych aut Varta black, blue w zależności od potrzeb i te sa na prawdę godne polecenia. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
wojti
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 30 Skąd: garage
|
Wysłany: 30-01-2012, 18:00
Bolid: scs abarth + sc schumi |
|
|
KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami. |
_________________ przecież droższe od pieniędzy nie będzie )
 |
|
|
|
 |
JaRabbit
Nałogowiec
Pomógł: 31 razy Wiek: 56 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-01-2012, 18:10
Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na |
|
|
paker228 napisał/a: | a słyszał ktoś o akumulatorach firmy Sznajder? co to jest? |
Mam Sznajdera od prawie 6 lat. Wyrób z ZAP Piastów. Zwykły klasyczny akumulator mający standardowe korki,dzięki czemu ma się pełną kontrolę nad zawartością baterii.Nie miałem z nim do tej pory żadnych problemów. Osobiście polecam |
_________________ SC 1242+6 speed już nie ma |
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-01-2012, 18:14
Bolid: SC900 |
|
|
wojti napisał/a: | KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami. |
Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków. |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
ko777
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-01-2012, 18:37
Bolid: Fiat Seicento 1.1 spi |
|
|
Sznajder=ZAP Piastów to polskie akumulatory produkowane w Piastowie, z tradycją od 1925r.
Bez zastrzeżeń. Jeszcze raz polecam ZAP Plus 43 Ah, 43 Ah w niczym nie szkodzi sejowi, a wręcz pomaga zimą. |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Pomógł: 44 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-01-2012, 18:48
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
KajtekF1 napisał/a: | wojti napisał/a: | KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami. |
Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków. |
Jest pod naklejką. Przyjrzyj się dobrze i przetnij naklejkę wzdłuż zaślepki po obu stronach. Korki są mocowane na wcisk. Podważ cały pasek zaślepki to może część korków wyjdzie razem z nią. |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-01-2012, 19:14
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Bandzior napisał/a: | KajtekF1 napisał/a: | wojti napisał/a: | KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami. |
Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków. |
Jest pod naklejką. Przyjrzyj się dobrze i przetnij naklejkę wzdłuż zaślepki po obu stronach. Korki są mocowane na wcisk. Podważ cały pasek zaślepki to może część korków wyjdzie razem z nią. |
Kolego jest dokładnie tak jak mówi Bandzior.
Zobacz, ja mam Centra PLUS ale konstrukcja jest idento jak Standard CC400. Listwę podważasz delikatnie z obu stron, pójdzie bardzo ciężko za pierwszym razem po troszku z każdej strony, z boczku i wyjdzie .
 |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-01-2012, 19:43
Bolid: SC900 |
|
|
U mnie góra wygląda zupełnie inaczej,tam gdzie masz naklejkę u mnie jest oczko,a tam gdzie u ciebie jest klapka u mnie jest na środku naklejka.
Dokładnie tak jak na tym zdjęciu. |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
philips84
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: dolnoslaskie
|
Wysłany: 30-01-2012, 19:49
Bolid: 900 |
|
|
Do "fidelio" :
Alternator mam standardowy 55A, numerów nie bedę pisał bo niepotrzebne. Miesiecznie robie 1 do 1,5 tys km, kosztowal mnie 420 zl z kaucją ( 30 zl ) . Przezdobry rok czasu nigdy mnie nie zawiodł |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
KajtekF1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-01-2012, 20:02
Bolid: SC900 |
|
|
Darek16f napisał/a: | to teraz powiem ci tak ze moja ex cc400 wygladała inaczej.....
Oba maja w specyfikacji EN bezobsługowe wpisane, tzn standard i plus, ale u mnie sie wyciąga wsio... teraz to już zgłupiałem. A masz fotkę swojego tak od góry |
Góra u mnie wygląda dokładnie jak na tym zdjęciu. |
_________________ "Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
szmaragdzik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 4 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-01-2012, 21:20
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Witam, wtrącając się troszeczkę do tematu. W moim sejtku 1.1 mam akumulator 60Ah, przy większych mrozach się cały czas rozładowuje... gdy odpalę seja z kabli to będzie chodził i po pewnym czasie zgaśnie... przyczyną tego może być to, iż akumulator jest za duży i alternator nie nadąża go ładować? |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-01-2012, 21:24
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
szmaragdzik napisał/a: | Witam, wtrącając się troszeczkę do tematu. W moim sejtku 1.1 mam akumulator 60Ah, przy większych mrozach się cały czas rozładowuje... gdy odpalę seja z kabli to będzie chodził i po pewnym czasie zgaśnie... przyczyną tego może być to, iż akumulator jest za duży i alternator nie nadąża go ładować? |
TAK ja mam 63mAh ale w Vectra 1.8i i jest gitara, a w sejku moim zdaniem taki ,,kolos'' to za dużo, nawet jak bys dużo jeździł i długie trasy robił. Tak uważam 44,45 mAh jest ok. 50mAh max jak np. masz klime, ABS, AIRbagi, elektryki dużo... tak kuzyn miał w takiej konfiguracji i było git. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
|