FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki akumulator najlepszy?
Autor Wiadomość
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 30-01-2012, 17:56   
   Bolid: Sc


paker :p stary aku możesz oddać na złom :)) na dobrym skupie to i 2zł za kg dostaniesz :))

ja dzisiaj też pytałem o aku bo jak rano odpalałem to już nie kręcił jak szalony :p za vartę silver 45Ah i około 420A zawołał coś koło 210-220zł więc tragedii nie ma.
 
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 17:56   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Witaj posiadam w swoim SC Centra ale PLUS 40mAh 320A CP202 od 10.2010 wcześniej miałem tego CC400 i miał jakiegoś buga przynajmniej u mnie - jedna z cel całkowicie była sucha już po 4 miechach, następnie druga padła po 6 miechach- dolewka i to samo. Altek miałem wtedy nówkę, nie żaden chiński czy regenerowany, po prostu nówka MM, tak więc to aku miało cosik nie teges.Opinie są różne ... dobry, słaby, przeciętny, polecam itp

Od kiedy mam tego CP202 Centra Plus,na razie jest bez zarzutów mimo że ostatnio centra ma gorsze opinie.
Sej stoi mi już 10 dzień, mam średnio -10 do - 18 st i mam ochotę zejść i spr jak odpali :smile:
Przez te dwa lata nigdy nie miałem z nim problemu. Aku trzyma napięcie i jest ok, więc ten możesz kupić. Jednak ostatnio poleciłem znajomym i sam kupiłem do innych aut Varta black, blue w zależności od potrzeb i te sa na prawdę godne polecenia.
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
wojti 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 30
Skąd: garage
Wysłany: 30-01-2012, 18:00   
   Bolid: scs abarth + sc schumi


KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami.
_________________
przecież droższe od pieniędzy nie będzie ;) )
 
 
JaRabbit 
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy
Wiek: 56
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2012, 18:10   
   Bolid: Corolla E12 2,0 D-4D, Konstal 105Na


paker228 napisał/a:
a słyszał ktoś o akumulatorach firmy Sznajder? co to jest?


Mam Sznajdera od prawie 6 lat. Wyrób z ZAP Piastów. Zwykły klasyczny akumulator mający standardowe korki,dzięki czemu ma się pełną kontrolę nad zawartością baterii.Nie miałem z nim do tej pory żadnych problemów. Osobiście polecam :grin:
_________________
SC 1242+6 speed już nie ma
 
 
KajtekF1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 11
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-01-2012, 18:14   
   Bolid: SC900


wojti napisał/a:
KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami.

Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków.
_________________
"Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian
 
 
ko777 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2012, 18:37   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 spi


Sznajder=ZAP Piastów to polskie akumulatory produkowane w Piastowie, z tradycją od 1925r.
Bez zastrzeżeń. Jeszcze raz polecam ZAP Plus 43 Ah, 43 Ah w niczym nie szkodzi sejowi, a wręcz pomaga zimą.
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2012, 18:48   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


KajtekF1 napisał/a:
wojti napisał/a:
KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami.

Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków.


Jest pod naklejką. Przyjrzyj się dobrze i przetnij naklejkę wzdłuż zaślepki po obu stronach. Korki są mocowane na wcisk. Podważ cały pasek zaślepki to może część korków wyjdzie razem z nią.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 19:14   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Bandzior napisał/a:
KajtekF1 napisał/a:
wojti napisał/a:
KajtekF1
Patrząc od przodu aku, masz taką długą zaślepkę na górze za biegunami, korki są po nią wsunięte - podważysz to i wyjdzie razem z korkami.

Nie ma żadnej zaślepki,ale jest za to oczko więc nie ma korków.


Jest pod naklejką. Przyjrzyj się dobrze i przetnij naklejkę wzdłuż zaślepki po obu stronach. Korki są mocowane na wcisk. Podważ cały pasek zaślepki to może część korków wyjdzie razem z nią.


Kolego jest dokładnie tak jak mówi Bandzior.

Zobacz, ja mam Centra PLUS ale konstrukcja jest idento jak Standard CC400. Listwę podważasz delikatnie z obu stron, pójdzie bardzo ciężko za pierwszym razem :-P po troszku z każdej strony, z boczku i wyjdzie .

_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
KajtekF1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 11
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-01-2012, 19:43   
   Bolid: SC900


U mnie góra wygląda zupełnie inaczej,tam gdzie masz naklejkę u mnie jest oczko,a tam gdzie u ciebie jest klapka u mnie jest na środku naklejka.
Dokładnie tak jak na tym zdjęciu.
_________________
"Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian
 
 
philips84 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: dolnoslaskie
Wysłany: 30-01-2012, 19:49   
   Bolid: 900


Do "fidelio" :
Alternator mam standardowy 55A, numerów nie bedę pisał bo niepotrzebne. Miesiecznie robie 1 do 1,5 tys km, kosztowal mnie 420 zl z kaucją ( 30 zl ) . Przezdobry rok czasu nigdy mnie nie zawiodł
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 19:57   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


to teraz powiem ci tak ze moja ex cc400 wygladała inaczej.....

Oba maja w specyfikacji EN bezobsługowe wpisane, tzn standard i plus, ale u mnie sie wyciąga wsio... teraz to już zgłupiałem. A masz fotkę swojego tak od góry ???
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
KajtekF1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 11
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-01-2012, 20:02   
   Bolid: SC900


Darek16f napisał/a:
to teraz powiem ci tak ze moja ex cc400 wygladała inaczej.....

Oba maja w specyfikacji EN bezobsługowe wpisane, tzn standard i plus, ale u mnie sie wyciąga wsio... teraz to już zgłupiałem. A masz fotkę swojego tak od góry ???

Góra u mnie wygląda dokładnie jak na tym zdjęciu.
_________________
"Silnik czołgu jest taką samą bronią jak działo główne."
Heinz Guderian
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 20:05   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


No to juz nie wiem co ci powiedzieć ...

albo sie to otwiera , albo nie !!! ! najlepiej podjedz do konkretnego sklepu z akumulatorami i zapytaj, a tam na pewno ci powiedzą co i jak :smile: tyle...
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
szmaragdzik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 30-01-2012, 21:20   
   Bolid: Seicento 1.1


Witam, wtrącając się troszeczkę do tematu. W moim sejtku 1.1 mam akumulator 60Ah, przy większych mrozach się cały czas rozładowuje... gdy odpalę seja z kabli to będzie chodził i po pewnym czasie zgaśnie... przyczyną tego może być to, iż akumulator jest za duży i alternator nie nadąża go ładować?
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 21:24   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


szmaragdzik napisał/a:
Witam, wtrącając się troszeczkę do tematu. W moim sejtku 1.1 mam akumulator 60Ah, przy większych mrozach się cały czas rozładowuje... gdy odpalę seja z kabli to będzie chodził i po pewnym czasie zgaśnie... przyczyną tego może być to, iż akumulator jest za duży i alternator nie nadąża go ładować?


TAK :sad: ja mam 63mAh ale w Vectra 1.8i i jest gitara, a w sejku moim zdaniem taki ,,kolos'' :grin: to za dużo, nawet jak bys dużo jeździł i długie trasy robił. Tak uważam 44,45 mAh jest ok. 50mAh max jak np. masz klime, ABS, AIRbagi, elektryki dużo... tak kuzyn miał w takiej konfiguracji i było git.
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum