FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 22-02-2012, 09:20   
   Bolid: Wolny


BaToN_91, bym ci polecił kayaba gazówki sam miałem
jest komfort dobrze wybierają nierówności
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-02-2012, 09:29   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Gogoll a jak z trwałością takich amorków?
Mucha ma racje że pojeżdżę krócej na kayabie
Chyba mts wybiorę.
Wiosna w zapasie a amorków brak :sad:
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 22-02-2012, 12:01   
   Bolid: Wolny


Cytat:

powiem tak to jest loteria jedni pojeżdżą rok dwa lub więcej sezonów
a innym np: wyleją po krótkim użytkowaniu
ale do -40 idealnie pasują
a jak chcesz wiecej jak pisałeś -50 to FK,MTS
 
 
karp 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 24-02-2012, 13:34   
   Bolid: Seicento 1.1


Ile gwint MTSa nowy wytrzymje przebegu :?:
 
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-02-2012, 14:47   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


Witam panowie

Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?

Proszę o pomoc :oops: :wink:

Dzięki
_________________
"tuba"? co to jest za syf?
 
 
raVi 
spamer team


Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1063
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 24-02-2012, 14:52   
   Bolid: SC


karp napisał/a:
Ile gwint MTSa nowy wytrzymje przebegu


zapytaj Mola, on miał ten gwint parę sezonów
_________________

SC by raVi :papa: zapraszam
 
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 24-02-2012, 17:31   
   Bolid: SC 1.1. MPI


Selecto napisał/a:
Witam panowie

Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?

Proszę o pomoc :oops: :wink:

Dzięki


do -40 nie musisz mieć skróconych amorów można jeździć na serii ja juz jeżdże trochę i nic się nie dzieje :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 24-02-2012, 17:33   
   Bolid: Sc


i jak się dowiesz to daj znać w temacie bo też mnie to interesuje ;] i w ogóle jak się na tym jeździ itd.
 
 
 
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 24-02-2012, 17:35   
   Bolid: Wolny


Selecto napisał/a:
Witam panowie

Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?

Proszę o pomoc :oops: :wink:

Dzięki




do -40 nie trzeba sportowych amortyzatorów
ale dobrze mówisz kup springi sobie FK
ale przed zakupem przeglądnij fotki sejów na -40 / 60/40 oraz 70/50
i wtedy zadecyduj o obniżeniu bo paru miesiącach stwierdzisz że -40 będzie ci za mało
i chcesz więcej obniżyć

ps:z przodu odboje można skrócić o bulwe
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-02-2012, 17:59   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


Gogoll napisał/a:
Selecto napisał/a:
Witam panowie

Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?

Proszę o pomoc :oops: :wink:

Dzięki




do -40 nie trzeba sportowych amortyzatorów
ale dobrze mówisz kup springi sobie FK
ale przed zakupem przeglądnij fotki sejów na -40 / 60/40 oraz 70/50
i wtedy zadecyduj o obniżeniu bo paru miesiącach stwierdzisz że -40 będzie ci za mało
i chcesz więcej obniżyć

ps:z przodu odboje można skrócić o bulwe


Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? :|
 
 
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 24-02-2012, 18:25   
   Bolid: Wolny


Cytat:
Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? :|


ja też mam bagaże w bagażniku i nie zauważyłem żeby tył był wyżej niż przód
ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-02-2012, 19:15   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


Gogoll napisał/a:
Cytat:
Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? :|


ja też mam bagaże w bagażniku i nie zauważyłem żeby tył był wyżej niż przód
ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK


Ok, będę szukał dzięki :cool:
 
 
raVi 
spamer team


Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1063
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 24-02-2012, 19:18   
   Bolid: SC


Gogoll napisał/a:
ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK


tylko i wyłącznie, przód sympatycznie wygląda na -60 :)
_________________

SC by raVi :papa: zapraszam
 
 
 
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 24-02-2012, 20:02   
   Bolid: Wolny


raVi napisał/a:
tylko i wyłącznie, przód sympatycznie wygląda na -60 :)


a co powiesz fk z przodu na -70
 
 
eu4ya 
nówka sztuka ;)

Wiek: 31
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 41
Skąd: Kalisz, Wlkp
Wysłany: 24-02-2012, 20:57   
   Bolid: Fiat Seicento 900cc


Wlasnie panowie, przymierzam sie do kupna seja ;) dac komplet mts -40/-40 czy lepiej amory mts, a sprezyny Fk -60/-40 ?
_________________
Byl Fiat Stilo 3d 03' 1.6 16V
Jest Fiat Seicento 99' 900cc + lpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum