Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 22-02-2012, 09:20
Bolid: Wolny |
|
|
BaToN_91, bym ci polecił kayaba gazówki sam miałem
jest komfort dobrze wybierają nierówności |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 22-02-2012, 09:29
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Gogoll a jak z trwałością takich amorków?
Mucha ma racje że pojeżdżę krócej na kayabie
Chyba mts wybiorę.
Wiosna w zapasie a amorków brak |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 22-02-2012, 12:01
Bolid: Wolny |
|
|
powiem tak to jest loteria jedni pojeżdżą rok dwa lub więcej sezonów
a innym np: wyleją po krótkim użytkowaniu
ale do -40 idealnie pasują
a jak chcesz wiecej jak pisałeś -50 to FK,MTS |
|
|
|
 |
karp
Nałogowiec
Wiek: 33 Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 24-02-2012, 13:34
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Ile gwint MTSa nowy wytrzymje przebegu |
|
|
|
 |
Selecto
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 75 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-02-2012, 14:47
Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus |
|
|
Witam panowie
Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?
Proszę o pomoc
Dzięki |
_________________ "tuba"? co to jest za syf? |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 24-02-2012, 14:52
Bolid: SC |
|
|
karp napisał/a: | Ile gwint MTSa nowy wytrzymje przebegu |
zapytaj Mola, on miał ten gwint parę sezonów |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:31
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
Selecto napisał/a: | Witam panowie
Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?
Proszę o pomoc
Dzięki |
do -40 nie musisz mieć skróconych amorów można jeździć na serii ja juz jeżdże trochę i nic się nie dzieje |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:33
Bolid: Sc |
|
|
i jak się dowiesz to daj znać w temacie bo też mnie to interesuje i w ogóle jak się na tym jeździ itd. |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:35
Bolid: Wolny |
|
|
Selecto napisał/a: | Witam panowie
Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?
Proszę o pomoc
Dzięki |
do -40 nie trzeba sportowych amortyzatorów
ale dobrze mówisz kup springi sobie FK
ale przed zakupem przeglądnij fotki sejów na -40 / 60/40 oraz 70/50
i wtedy zadecyduj o obniżeniu bo paru miesiącach stwierdzisz że -40 będzie ci za mało
i chcesz więcej obniżyć
ps:z przodu odboje można skrócić o bulwe |
|
|
|
 |
Selecto
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 75 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-02-2012, 17:59
Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus |
|
|
Gogoll napisał/a: | Selecto napisał/a: | Witam panowie
Za ok miesiąc będę stawiał pierwsze kroki w temacie Gleby. Na początek będzie 40/40. Po przeczytaniu 34 stron doszedłem do wniosku że najlepiej było by kupić Springi od FK oraz utwardzić i skrócić seryjne amory. Czy coś jeszcze muszę zrobić?
Proszę o pomoc
Dzięki |
do -40 nie trzeba sportowych amortyzatorów
ale dobrze mówisz kup springi sobie FK
ale przed zakupem przeglądnij fotki sejów na -40 / 60/40 oraz 70/50
i wtedy zadecyduj o obniżeniu bo paru miesiącach stwierdzisz że -40 będzie ci za mało
i chcesz więcej obniżyć
ps:z przodu odboje można skrócić o bulwe |
Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 24-02-2012, 18:25
Bolid: Wolny |
|
|
Cytat: | Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? |
ja też mam bagaże w bagażniku i nie zauważyłem żeby tył był wyżej niż przód
ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK |
|
|
|
 |
Selecto
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 75 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 24-02-2012, 19:15
Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus |
|
|
Gogoll napisał/a: | Cytat: | Rozważałem właśnie pomiędzy 40/40 a 60/40 tylko męczy mnie jedna myśl że pomimo iż będzie skrzynia, gaśnica i jakieś drobne bagaże z tyłu, to czy tył nie będzie wyżej od przodu tzn chciałbym żeby to jak najbardziej się wyrównało. Załóżmy że dałbym 60/40 to wtedy zmieniam na springi od FK i amory od MTS'a czy lepiej odrazu cały komplet od FK szukać? |
ja też mam bagaże w bagażniku i nie zauważyłem żeby tył był wyżej niż przód
ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK |
Ok, będę szukał dzięki |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 24-02-2012, 19:18
Bolid: SC |
|
|
Gogoll napisał/a: | ale od razu kupuj te 60/40 i cały komplet FK |
tylko i wyłącznie, przód sympatycznie wygląda na -60 |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 24-02-2012, 20:02
Bolid: Wolny |
|
|
raVi napisał/a: | tylko i wyłącznie, przód sympatycznie wygląda na -60 |
a co powiesz fk z przodu na -70 |
|
|
|
 |
eu4ya
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 41 Skąd: Kalisz, Wlkp
|
Wysłany: 24-02-2012, 20:57
Bolid: Fiat Seicento 900cc |
|
|
Wlasnie panowie, przymierzam sie do kupna seja dac komplet mts -40/-40 czy lepiej amory mts, a sprezyny Fk -60/-40 ? |
_________________ Byl Fiat Stilo 3d 03' 1.6 16V
Jest Fiat Seicento 99' 900cc + lpg
 |
|
|
|
 |
|