Cinquecento sporting 1.1 gasnie ciezko odpala |
Autor |
Wiadomość |
jakubnow
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 15-07-2012, 16:14 Cinquecento sporting 1.1 gasnie ciezko odpala
Bolid: Cinquecento 1.1 sporting |
|
|
Witam mam taki problem ze ciężko odpala cc 1.1 tak jak by go zalewało i gaśnie nie ma wolnych obrotów nie szarpie silnikiem od razu gaśnie nie mam pojęcia co to może być krokowy wymieniłem około 2 miesiecy temu pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez jakubnow 15-07-2012, 17:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 15-07-2012, 16:29
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
cc 1.1 MPI? a nie SPI przypadkiem?
A po jakimś dłuższym kręceniu zapali, czy ni chu chu? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
jakubnow
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 15-07-2012, 16:33
Bolid: Cinquecento 1.1 sporting |
|
|
Odpali ale trzeba długo kręcić i ciężko się ma wkręcić na obroty stoi tak przy 1,5 tys i full gaz albo mniej i po 10 sek dopiero się wkręca. 1.1 mpi |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 15-07-2012, 16:36
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
to co to za wynalazek, że MPI?
masz możliwość podpięcia się pod komputer? Sprawdziłbym odczyty z czujnika temperatury na zimnym silniku, czy aby nie pokazuje zbyt wysokiej. |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
jakubnow
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 15-07-2012, 16:41
Bolid: Cinquecento 1.1 sporting |
|
|
czujnik też był wymieniony dobra pomyłka coś mi się poj..... spi xD
A do komputera nie mam możliwości podpiąć |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 15-07-2012, 18:20
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Kontrolka wtrysku gaśnie? Jeśli tak to może byś sprawdził cisnienie paliwa na wejściu do wtrysku?Możliwe że regulator ciśnienia padł (ciśnienie za wysokie lub za niskie) - filtr paliwa też może być zanieczyszczony ale to wykaże badanie ciśnienia.Od kwietnia z tym walczysz? |
|
|
|
 |
jakubnow
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 16-07-2012, 12:38
Bolid: Cinquecento 1.1 sporting |
|
|
no jak kupiłem auto to już tak było wymieniłem czujnik temperatury krokowy i nic no a jak sprawdzić to ciśnienie ?
Wtrysk gaśnie jak zapale auto lub chwile poczekam czyli chyba normalnie bo już miałem 900 to tez tak samo było z tą kontrolką wtrysku i bylo wszystko ok . |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 16-07-2012, 12:51
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli kontrolka gaśnie to nie ma błędu ale warto byłoby podpiąć pod komputer by zobaczyć co przesyłają czujniki - zwłaszcza MAP bo on ma tu wiele do powiedzenia. Tak czy inaczej ciśnienie paliwa zmierzy mechanik - pewno za ok 20 zł podepnie manometr przed przepustnicą i sprawdzi czy jest ok. Powinno być około 1 atmosfery.W swioim zakresie możesz jeszcze sprawdzić przewód podciśnienia idący z przepustnicy do MAP-u (czujnik jest przy centralce wtrysku na wsporniku).Czasami przewód pęka i nie mierzy odpowiednio podciśnienia ale wtedy nierówno pracuje na jałowych obrotach. |
|
|
|
 |
jakubnow
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 16-07-2012, 13:31
Bolid: Cinquecento 1.1 sporting |
|
|
dzięki wielkie jedyne wyjście to podpięcie pod kompa |
|
|
|
 |
|