FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Bombel 
ZBANOWANY


Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-07-2012, 17:45   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


alkochohlik napisał/a:
MTS -70/50 mm na ori amorki plus jeden zwój z przodu ciach.....
Czy ja dobrze przeczytałem ??? Na seryjne amortyzatory? :bije:
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
alkochohlik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 39
Skąd: rze rze niby rzeszów
Wysłany: 28-07-2012, 17:59   
   Bolid: Sej 1.1 spi wersja s jak sport :)


tak :( nie bij, poza tym to była opcja przejściowa, i wcale jakoś specjalnie się żywotność amorów nie zmniejszyła, po prawie roku jazdy z 70% spadło na około 50% i lewy i prawy.

Inna sprawa, że klękają już górne poduszki amorków (jedna się już prosi o wymianę), i stabilizator.... bo nonstop o coś zawadzam (a to próg, a to mulda asfaltu, a to jakieś zwierze co pod koła wpadnie....)
_________________
Wieś zawsze i wszędzie :D
 
 
karp 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 28-07-2012, 18:33   
   Bolid: Seicento 1.1


Czy przy mocnej glebie stabilizator i wachacz klepią o budę :?:
 
 
 
ssddbuziaczek 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 13
Skąd: kruchowo
Wysłany: 28-07-2012, 19:24   
   Bolid: seicento


witam.

temat jest zalozony osobno ale pisze tez tu.

chcialbym zakupic http://allegro.pl/sprezyn...2502388302.html i tu pytania

jesli bym zakupil to z przodu amorki Kayaba (bo na tyle juz sa)

1. czy ktos posiada take sprezyny? jesli tak to co moze o nich powiedziec
2. czy te sprezyny sa twardsze czy miekciejsze od seryjnych?
3. czy to prawda ze przy obnizeniu bez usztywnienia samochodu moze zaczac pekac buda przy jezdzie po dziurach?
4. czy to prawda ze amory dostaja bardziej w kosc ?

samochod uzywany do jazdy codziennej bez zadnych rajdow itp.
drogi po ktorych jezdze to
20% drogi z dziurami lub konkretnie klejone
30% drogi rowne bez wybojow i dziur
50% drogi z wybojami (falami dunaju :)) bez dziur lub z minimalna iloscia ktore i tak omijam

pytania dotycza tych konkretnych sprezyn. jesli ktos ma jakies propozycje w rozsadnej cenie chetnie wyslucham.

z gory dzieki za pomoc
 
 
alkochohlik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 39
Skąd: rze rze niby rzeszów
Wysłany: 28-07-2012, 23:10   
   Bolid: Sej 1.1 spi wersja s jak sport :)


karp napisał/a:
Czy przy mocnej glebie stabilizator i wachacz klepią o budę :?:

przy dużym obniżeniu klepie stabilizator i trzeba podciąć podłużnice tak żeby przeszedł drążek kierowniczy, u mnie jeszcze nie ma takiej potrzeby, ale na oko mam przód na 80-85mm od serii, jak będzie powyżej 90 to trzeba się już martwić....
_________________
Wieś zawsze i wszędzie :D
 
 
karp 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 29-07-2012, 12:43   
   Bolid: Seicento 1.1


alkochohlik, Dzięki :lol:
 
 
 
korass 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 362
Skąd: Czyżowice
Wysłany: 29-07-2012, 13:24   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r.


alkochohlik napisał/a:
przy dużym obniżeniu klepie stabilizator

U mnie już przy -60 trzeba było młotkiem klepać balchy żeby stab nie walił o bude.
alkochohlik napisał/a:
podciąć podłużnice tak żeby przeszedł drążek kierowniczy

Niekiedy już przy -70
alkochohlik napisał/a:
na oko mam przód na 80-85mm od serii, jak będzie powyżej 90 to trzeba się już martwić....

Na oko to wiesz co... Czyli nie masz tyle. Zaczekaj aż pięknego dnia lapnie ci drążek kierowniczy na zakręcie. Miłego dachowania.

Poza tym -60, -70 na serii amorze... "miłego dachowania"
_________________
Moje Seicento
 
 
 
alkochohlik 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 39
Skąd: rze rze niby rzeszów
Wysłany: 29-07-2012, 16:46   
   Bolid: Sej 1.1 spi wersja s jak sport :)


jakoś specjalnie źle się nie prowadzi, ale mówię w zimie auto wjedzie do garażu i będzie zmiana zawieszenia, jaki dokładnie setup jeszcze nie wiem :)
_________________
Wieś zawsze i wszędzie :D
 
 
jachu93 
Nałogowiec
AntyMatizowy


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 506
Skąd: Zimbabwe
Wysłany: 07-08-2012, 16:48   
   Bolid: Seicento 1.1


Cześć!

Byłem dziś swoim Sejkiem u mechanika na pozakupnym przeglądzie i według niego do wymiany są amorki. No i tak się zastanawiam, czy jest duża różnica w cenie seryjnego do jakiegoś "sportowego". W przyszłości i tak chciałem troche sejka "położyć" więc szykuje się dobra okazja.

Ale najpierw jakie to są koszta? Zawieszenie nie musi być sportowe, ma być tylko troche twardzsze i niższe. (Nie dużo niższe, bo mieszkam w kamienicy i podwórko jest średnio równe). Czy wyjdzie dużo drożej niż zwykłe zamienniki?
 
 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-08-2012, 16:58   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


jachu93 napisał/a:
czy jest duża różnica w cenie seryjnego do jakiegoś "sportowego".

Dziwne pytanie :P Czytałeś ten temat Kolego? Będzie sztywniej i bardziej twardo.
jachu93 napisał/a:
Ale najpierw jakie to są koszta?

A allegro nie działa? :P
amortyzatory sportowe
sprężyny sportowe
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
jachu93 
Nałogowiec
AntyMatizowy


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 506
Skąd: Zimbabwe
Wysłany: 07-08-2012, 17:27   
   Bolid: Seicento 1.1


Bombel, kolego - czytaj uwaznie - W CENIE! :)

I dziękuje baardzo za linki! No to będziemy mysleć, czy "Szerszenia" nie zglebić delikatnie :smile:

http://allegro.pl/amortyz...2534519037.html ma ktoś jakieś doświadczenie z takim czymś? Trwałe to to jest?
 
 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-08-2012, 20:16   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


Dobra, nie zauważyłem :P Jeżeli chodzi o Ta-Technix to mam z tyłu i są ok :ok: Generalnie jeżeli chodzi o budowę to prawdopodobnie są identyczne jak MTS-y.
A jak chcesz kompletować elementy zawieszenia polecam kontakt z Kolegą martinpoz on się zajmuje tymi gratami. Kilka osób od niego kupiło (m.in. ja i Adrian5) i są zadowoleni :)
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
Adrian5 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 345
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-08-2012, 21:52   
   Bolid: Seicento


Potwierdzam, interesy z tym użytkownikiem to poezja :wink:
Pierwszorzędny kontakt, uczciwie doradzi i miło się pogada :))
Oraz cena rewelka, śmiało zamawiaj , ja kupiłem springi 70/50 MTS i na prawde warto :wink:
_________________
-A.J-
 
 
jachu93 
Nałogowiec
AntyMatizowy


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 506
Skąd: Zimbabwe
Wysłany: 08-08-2012, 08:28   
   Bolid: Seicento 1.1


Dziękuje panowie! Już zaraz smaruje PW do kolegi martinpoz :grin:
_________________
Znajdziesz mnie na forum.subaru.pl :)
http://jazdamiejska.pl/ ZAPRASZAM!
 
 
 
dredu 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: krk
Wysłany: 11-08-2012, 10:30   swap zawiasu
   Bolid: seicento 1,1 + mody


Witam,

drąze temat zawiasu po forach ale nie moge znaleźć jednej rzeczy,
czy ktoś dopasowywał zawiasy z innych samochodów?

potrzebuje zawiasu do sportu do sejka, jedyna zasada jaka podarzaja producenci tego sprzetu to obciązenie max na os. jeżeli samochod jeżdzi po Polskich drogach czyt żenujacych drogach jest zglebiony to max nie raz jest przekraczany nie wspomne jak sie idzie piecem, dlatego nawet jeżeli montuje bilsteiny b8 ( w domyśle drogi sprzet) to go szybciutko szlag trafia.
Pytam zatem o manewry

skoro amor seja pasuje do
Punto - 55 / 60 / 75 / 90 / Cabrio -09/93-09/99
Punto - 1.7D / 1.7 TD / GT Turbo - 09/93-09/99

a parametrem tutaj jest mocowanie do jażma i dlugość bo kielichy raczej duzo sie nie rożnia to moze ktos implantował cos z innej bryczki
bo problem jest taki ze sej to juz archaizm w sporcie i czesci jest troszke mniej jak np do lancera X :D wiec szukam jakis adaptacji bo na pewno są

Jeżeli ktoś ma książkę z amorami i zna rozstaw jażma proszę zeby przekukał co może podejsc szczegolnie z nowych samochodów z grupy fiata najlepiej
_________________
jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum