Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
kakameo
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 22 Skąd: ok. Wadowic
|
Wysłany: 22-08-2012, 18:15
Bolid: seicento |
|
|
w linku podałeś zestaw bez pilotów i taki też kupiłem.
Ostatnio dostałem sterownik centralnego zamka (pilocik) i bez problemu działa z pilota jak i z kluczyka |
|
|
|
 |
janosik789
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2012 Posty: 322 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-08-2012, 19:30
Bolid: Seat Toledo 5P |
|
|
ja nie wiem jakby to u mnie było zeby zespolić z alarmem. mam alarm prestige i pilota. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kangurek
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: zawada
|
Wysłany: 31-10-2012, 18:24
Bolid: sei 900 |
|
|
Witam
Przeleciałem przez większość postów w tym temacie ale nie znalazłem instrukcji ani manuala jak rozebrać kluczyk oryginalny żeby wydłubać z niego immo. Chce pastylke włożyć do -kluczyka-scyzoryka - ponoć zmiesci się tez do wersji kluczyków z VAGa. Cel jest taki żeby mieć centralny na pilota z kluczami przerobionymi na scyzoryki. Siłowniki chyba kupie oryginalne to jak widze te wygięte pręty w uniwersalnych to nie chce mi sie wierzyć że to działa stabilnie w każdych warunkach.
Jesli ktoś ma wiedze albo fotki jak rozebrać kluczyk żeby nie uszkodzić nic w srodku to proszę o wskazówki. |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 03-11-2012, 10:44
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
żeby wydobyć transponder musisz rozciąć plastik kluczyka |
|
|
|
 |
grzesq
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-11-2012, 15:54
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Czy do zamontowania fabrycznego siłownika (tego białego Fiata) trzeba wyjmować mechanizm zamka z drzwi ? Jak się go montuje, zdjołem boczek - mam w ręku ten siłownik i nic nie widzę, żeby to było plug and play... |
|
|
|
 |
alexanderek77
nówka sztuka ;)
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 16-11-2012, 20:13
Bolid: Fiat Seicento 900 |
|
|
kowal20 napisał/a: | Obrazek
Obrazek
Fotki przedstawiają oryginalny siłownik centralnego zamka do sejka.
Czy wiecie może, który "bolczyk" za co odpowiada? |
ponawiam pytanie... wie ktoś który przewód od czego? czarny to masa, zółto-czarny, szaro-czerwony, biało-żółty i błękitno-czerwony od czego są????
5 pinów od siłownika centralnego zamka (oryginał SC) |
|
|
|
 |
seba84_2005
Bywalec
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 69 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 17-11-2012, 14:21
Bolid: sc 900 brush |
|
|
Up@
grzesq napisał/a: | Czy do zamontowania fabrycznego siłownika (tego białego Fiata) trzeba wyjmować mechanizm zamka z drzwi ? Jak się go montuje, zdjołem boczek - mam w ręku ten siłownik i nic nie widzę, żeby to było plug and play... |
Tak trzeba wyciagac zamek, prowadnice szyby i bebenek zamka. Silownik jest przykrecany na 2 male wkrety. Dodatkowo sprawdz, czy na zapadce blokujacej wystaje bolec, ktory wchodzi w widelki na silowniku. Jesli go nie ma i jest tylko otwor polecam nagwintowac go gwintownikiem M3 i wkrecic srubke + zabezpieczyc ja kleje do gwintow zeby sie nie odkrecala. Ja u siebie w ten sposob zamontowalem silowniki oryginalne podlaczone do centralki cheetaha, ktora kiedys fiat montowal fabrycznie, ale silowniki byly tylko teleskopowe. |
|
|
|
 |
alexanderek77
nówka sztuka ;)
Dołączył: 31 Sie 2012 Posty: 5 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 17-11-2012, 16:35
Bolid: Fiat Seicento 900 |
|
|
ok,
dzięki wielkie za schemat...
mam pytanko w związku z tym - kupiłem sobie używane siłowniki centralnego zamka (dopinane do wkładki - białe). Wychodzą z niej przewody zakończone kostką, która jest wpięta w skrzynkę-centralkę z której z kolei wychodzą 2 przewody na których końcu jest kółko plastikowe do założenia chyba na stacyjkę... nic więcej nie ma... drugi zamek z siłownikiem ma przewody obcięte bez kostki...
i tu pytanie - jak to podłączyć... brakuje czegoś ???
mam alarm, z którym poradziłem sobie bez problemu (podłączony i działa)
pomocy
|
|
|
|
 |
diooda
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lip 2012 Posty: 2 Skąd: KRK
|
Wysłany: 07-12-2012, 10:59
Bolid: seicento 1,1 van |
|
|
Czy ktoś wie gdzie podpiąć się do awaryjnych żeby powiadamiały o zamykaniu lub otwieraniu drzwi. Chciałem pod przycisk awaryjny ale tam jest 7 wtyków i nie mogę dojść pod które. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 07-12-2012, 11:06
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Odkręć nakładkę na słupku przy stopie kierowcy . Tam jest białe złącze i w wejściu :
1 - kolor błękitno-czarny masz lewy kierunek
2-kolor błękitny masz prawy kierunek .Podepnij się pod te przewody. Oczywiście jeśli masz dwa przewody sterujące z centralnego zamka (alarmu) na kierunki. Inaczej musisz diody wstawiać by kierunkowskazy nie migały jak awaryjne przy daniu kierunku |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
DeZet [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2012, 11:14
|
|
|
diooda napisał/a: | Chciałem pod przycisk awaryjny ale tam jest 7 wtyków i nie mogę dojść pod które. |
W kostce od awaryjnych, kable jasno niebieski i zielony
Te dwa obok fioletowego... |
|
|
|
 |
diooda
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Lip 2012 Posty: 2 Skąd: KRK
|
Wysłany: 07-12-2012, 12:22
Bolid: seicento 1,1 van |
|
|
dzięki za szybką odpowiedz |
|
|
|
 |
DeNio
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 1 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 31-01-2013, 14:01
Bolid: SC 1.1 |
|
|
jak wszyscy to wszyscy mam oryginalny centralny na kluczyk z 2 masterami i w kostce od siłownika jest 5 kabelków jeśli moglibyście mi powiedzieć od czego jest który byłbym bardzo wdzięczny bo też chce to zrobić sam z góry wielkie dzięki |
|
|
|
 |
Elzo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 04-04-2013, 22:19
Bolid: Seicento |
|
|
Witam serdecznie w moim ,,dupowozie" stało się coś dziwnego, ale może zacznę od początku. Mam fabryczny centralny zamek z domykaniem szyb i alarm firmy Fox. Od jakiś paru miesięcy miałem problem z centralnym mianowicie raz działał i zamykał samochód a raz nie włączając tylko alarm. Robiło się tak nie zależnie czy zamykałem go z pilota czy kluczykiem. Ale to nic dziś Sej przeszedł samego siebie, wczoraj wieczorem zamknąłem go kluczykiem bez załączania alarmu i bez pomocy centralnego zamka bo i tak nie działał. Dziś wchodzę do auta zapalam go i ruszam a tu się włączył alarm. Co najlepsze nie mogłem go wyłączyć ani pilotem ani innymi sposobami (odłączenie akumulatora), jedyny sposób to wyłączyłem tego wyjca który znajduje się w komorze silnika. Pod kierownicą znalazłem sterownik centralnego zamka i tego wariota od domykania szyb, ale alarm dalej wyje. Przestał dopiero wyć po wyjęciu bezpiecznika nr.15 (15 A) ale wtedy nie ma oświetlenia wewnętrznego pojazdu i radioodtwarzacza. I tu zaczyna się moje pytanie czy centralka alarmu tu ten wyjec w komorze silnika czy jakieś przekaźnik ulokowany Bóg wie gdzie? Miał ktoś może z was taki problem? Zna ktoś ten zestaw firmy FOX? Jest to sens naprawiać czy kupić jakiś nowy zestaw i podłączyć pod fabryczny centralny? Proszę o radę i pomoc pozdrawiam |
|
|
|
 |
jugo
Bywalec

Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 96 Skąd: Tarn. Góry/Racibórz
|
Wysłany: 15-09-2013, 12:20
Bolid: sej 1,1 MPI |
|
|
Nie znam się na schematach ale może ktoś mi wytłumaczy które kable są odpowiedzialne za zamkniecie oryginalnego centralnego zamka? bo próbowałem już różne kombinacje i nic. żółtoczarny na minusie i szaroczerwony na plusie to zamek się otwiera, ale nie potrafię dojść do tego które kabelki są odpowiedzialne za zamykanie bo pozostały 3 kable. |
_________________ BEZPŁATNY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY Z OC SPRAWCY / DOPŁATY DO ODSZKODOWAŃ
www.autozafree.pl / https://www.facebook.com/Autozafree |
|
|
|
 |
|