FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż centralnego zamka
Autor Wiadomość
mario_wasz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2008, 09:36   
   Bolid: SC 900


walcze caly czas... jaka regulacja? że za nisko połączyłem oba cięgna i dlatego blokuje to połączenie żeby zamek mógł się opuszczac?Jezeli o to chodzi to chyba nie ponieważ zamek normalnie jak przekrece kluczykiem to i jeden i drugi sie zamyka, albo jak wcisne bolec od srodka od drzwi pasażera to tak samo, tylko jest kwestia że zamek od kierowcy jak sie przekreca kluczyk to siłownik master powinien zamykac rowniez drzwi pasazera a tak nie jest... :/
 
 
abraham2ooo 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 19
Skąd: Poznań/Gozdowo
Wysłany: 16-07-2008, 09:54   
   Bolid: Ford Mondeo 1.8 TD GHIA


To może sprawdź połączenia w drzwiach, czy jakiś kabelek się nie rozłączył, żeby master działał wszystkie 5 musi być podłączone.
_________________
Mała Bordowa Strzała :D
 
 
Piotr_t 
nówka sztuka ;)


Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 38
Skąd: Gliwice/Gryfice
Wysłany: 16-07-2008, 11:00   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


Wracając do mego tematu (kabla do centralnego zamka) gdzie mogę dostać wtyczkę która będzie pasować do siłownika?? i czy wystarczy jak się podebne pod kostkę tak jak lewe drzwi i będzie wszystko chodzić ok??,czy też będę musiał inaczej się jakoś podłączyć dodam, że alarm też mam w centralnym zamku. Chciałbym wkońcu zrobić ten centralny w prawych drzwiach bo już mnie trafia gdy za każdym razem musze otwierać ręcznie drzwi pasażera...

[ Dodano: 24-07-2008, 18:52 ]
Witam, po wielkim poszukiwanie udało mi się w końcu skołować kabel do centralnego zamka. Lecz powjawił się kłopot. Nie moge odkręcić jednej śruby z zamka drzwi. A moje pytanie brzmi czy bez tego jestem w stanie założyć oryginalny siłownik. Czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś ma zdjęcie jak ma wyglądać ten siłownik na zamku trzeba go tam jakoś mocować??
Pozdrawiam
_________________
Piotr
 
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 30-08-2008, 14:19   
   Bolid: Seicento 1.4t


Podepnę się pod temat, bo nie widzę sensu zakładac nowego...

Posiadam również zestaw centralnego zamka dedykowanego do SC, wszystko fajnie, niestety jestem na etapie podpięcia wyjścia z alarmu do centralnego zamka, tak aby móc otwierać drzwi pilotem od alarmu (langeford).

Przekopałem forum, szukajka aż się zagrzała, google zresztą też, a nie znalazłem niestety centralki od alarmu. (pewnie przeoczyłem)
Naturalne dla mnie jest, że szukam jakiejś kostki wielkości paczki fajek z napisem "Langeford", ale nic takiego nie jestem w stanie znaleźć :|
W okolicy lewego przedniego głośnika nic. Szukałem po kabelku od diody alarmu, ale kabelek idzie w plątanine kabli przy bezpiecznikach :znudzony:
Odkręciłem ten plastik przy drzwiach kierowcy, pod którym jest pare kostek (tam się wpinałem obrotomierzem) i też nie znalazlem...... koło radia, pod kierownicą też nic :mad:

Doszedłem do wniosku, że pewnie gdzieś ta centralka mi śmignęła, tylko że szukam czegoś, co tak naprawdę nie wiem, jak wygląda... i oto moje pytanie, czy ktoś wie jak wygląda centralka do takiego pilota:



Alarm: LANGEFORD, modelu nie znam

Jak będę wiedział jak wygląda centralka, to w końcu ją dojrzę.

Jedną kostkę znalazłem, co może się nadawać do tego: bez napisów, 2 diody (zielona i czerwona), jakiś potencjometr, ale nie ma, żadnego wyjścia na CZ, lub nie jest ono oczywiste...

Tak do dodatkowych informacji
SC 2003 1.1 mpi, alarm montowany w ASO podczas kupna samochodu
 
 
endriu 
Nałogowiec


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 30-08-2008, 19:56   
   Bolid: seicento


z reguły centralka jest większa od paczki fajek, sprawdź czy nie jest przyklejona tuż nad podstopnica lewej nogi, pod wykładziną
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 31-08-2008, 13:04   
   Bolid: Seicento 1.4t


Noo i była... ale weluru trochę oderwałem :lol:

"pomógł" się należy jak nic :)

Walczę dalej.......

No i kolejny problem,

zdemontowałem tę osłonkę, a tu kolejna przeszkoda w postaci maty wygłuszającej, czy coś w tym stylu, co przedstawiam na fotach:
foto_1
foto_2

Mam to zerwać, aby móc zamontować siłowniki do centralnego, czy jak?? Nie chcę nie potrzebnie niszczyć, a jednocześnie silownczki jakoś trzeba założyć...

Proszę szanownych fachowców o poradę :)
 
 
fender 
Nałogowiec


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 457
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-08-2008, 14:12   
   Bolid: SC 1.1 MPI


Rwij to spokojnie. Właściwości wygłuszające tej pianki są zbliżone do kartki papieru więc zrywaj bez żalu:) Jak u siebie wyklejałem drzwi welurem to musiałem to usunąć. Wcześniej przy montażu centralnego usunąłem z jednych drzwi i żadnej różnicy nie zauważyłem jeśli chodzi o wzrost poziomu hałasu.
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2008, 14:19   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Kooboosh napisał/a:
Mam to zerwać, aby móc zamontować siłowniki do centralnego, czy jak?? Nie chcę nie potrzebnie niszczyć, a jednocześnie silownczki jakoś trzeba założyć...

Wytnij nożykiem tą folię/piankę dokoła białych spinek i będziesz mógł ją odkleić a później spokojnie sobie przykleisz na właściwe miejsce :wink:
No i do montażu siłowników nie musisz ściągać całości.

Tak robią w ASO :))
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2008, 14:59   

Znakomity napisał/a:
Tak robią w ASO


podaj w którym... w większości na to leją...

nie kumam większości wypowiedzi w tym temacie.

odnośnie regulacji siłowników:
zamykasz ręczanie zamek przy otwartych drzwiach, wciskasz grzybek od cięgna zamka i 'zamykasz' siłownik - żeby i zamek i siłownik były w pozycji zamknij. Potem skręcasz kostką cięgno zamka z drutem siłownika, przykręcasz siłownik i już. kable łączysz kolorami. Tyle. Ot cała filozofia ;)
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2008, 15:04   
   Bolid: Był 1.1 SPI


mariusz-wawer napisał/a:
podaj w którym... w większości na to leją...

W moim seju montowali odrazu przy zakupie w Carserwisie i widać że pianka była zdemontowana w sposób który opisałem.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2008, 15:10   

to Ci powiem że w szoku jestem... też miałem do czynienia z Carserwisem i raczej nie byłem zadowolony... :)

ale to tak off-topicowo ;)
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-08-2008, 15:21   
   Bolid: Był 1.1 SPI


mariusz-wawer napisał/a:
to Ci powiem że w szoku jestem... też miałem do czynienia z Carserwisem i raczej nie byłem zadowolony...

ale to tak off-topicowo

Mój samochód to chyba jakiś przypadek albo dlatego że auto było u nich kupione i jeszcze przed wyjechaniem z salonu był montowany centralny zamek i listwy na drzwiach to się postarali a później już z nimi miałem do czynienia tylko służbowymi fiatami i nie zawsze byłem zadowolony, często samochód wracał na "poprawki" bo czegoś nie zrobili albo mówili że tak ma być i trzeba było się kłócić o swoje... Ogólnie lipa. Wymieniając szybę czołową ubrudzili plastiki w kleju do szyb, po naprawach blacharskich były źle spasowane elementy itp.

Przepraszam za :ot:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 31-08-2008, 15:37   
   Bolid: Seicento 1.4t


mariusz-wawer napisał/a:
.... kable łączysz kolorami. Tyle. Ot cała filozofia ;)

Wlasnie doszedlem do laczenia kabelkow... do silownika faktycznie kolorami, ale teraz ktore do alarmu, a ktory do + :shock: ??? ??????
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2008, 15:39   

czerwony - +12V
czarny - masa
brązowy i biały - sterowanie dwoma minusami ;) jeden na otwórz jeden na zamknij. ;)
jak źloe podłączysz brązowy albo biały to najwyżej zamiast zamknąć otworzy i odwrotnie... wtedy zamień kable... ;)

kumasz...??
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 31-08-2008, 18:32   
   Bolid: Seicento 1.4t


No Panowie...

Otwiera, zamyka... ogólnie bryka...

Szczególne podziękowania dla Mariusz-Wawer za błyskawiczne i trafne podpowiedzi...

Troche zabawy było z upchaniem tych wszystkich kabli, aby nie pałętały się pod nogami, ale obecnie jest miodzio....
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum