FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: TVC
28-10-2010, 12:17
Sej kontra golf 1.8, zgadnijcie wynik
Autor Wiadomość
juliusz64 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 29-10-2010, 16:48   
   Bolid: Seicento 900


no cos trzeba zamyslic bo juz ustal :sad:
_________________
fast sej ; >
 
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 30-10-2010, 23:01   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Linda dobrze prawi. Dorzucisz parę zł i masz 1.2 8V a to różnica spora przy 1.1 :))
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
juliusz64 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 442
Skąd: Okolice Ostrołęki
Wysłany: 31-10-2010, 18:16   
   Bolid: Seicento 900


A nieliczni muwia ze 1.1 dlubana na 75km lepiej chodzi jak seryjne 1.2 :lol:
_________________
fast sej ; >
 
 
 
Verchi 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 524
Skąd: LBN
Wysłany: 31-10-2010, 18:33   
   Bolid: SCS 1.4 16V


Prawda ;P święta prawda. A 1.1 z górą od 1.2 i kilkoma modami umi latać ;D :))
_________________
Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100

Najszybszy sej w mieście :D :P
 
 
hansi14 
Nałogowiec


Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 164
Skąd: Żywiec
Wysłany: 15-09-2012, 15:22   
   Bolid: kanar 16v


odgrzeje kotleta
bo czytam teraz na tej 1 stronie i czytam i za cholere nie moge zrozumiec jakim cudem 1.1 w sejku objezdza 1.8 w mk3 :grin:

probowalem sie ze znajomym moze 4-5 razy i za kazdym razem im predkosc wieksza tym wieksze pa pa mi robil, dodam ze oba auta na lpg
Mysle zeby z takim golfikiem stanac to 1.2 8v musi byc pod maska :wesoly:
_________________
http://polskajazda.pl/Sam...Seicento/143808
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 15-09-2012, 15:38   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


heh.. może być, że to nie było 1.1... kto by pamiętał takie zamierzchłe czasy :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 15-09-2012, 19:59   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


ja byłem świadkiem jak cinquocento 700 na 1/4 mili objechało Hondę Civic... :D więc wszystko jest możliwe. Dodam że obydwie maszyny nie były seryjne :D
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 15-09-2012, 21:17   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Tak, tak, cinquecento 700 :))
A ja miałem 900 w gazie :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
wichura 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 119
Skąd: Piła
Wysłany: 15-09-2012, 21:25   
   Bolid: Skoda Rapid


seat leon I silnik 1.9 tdi 110 kucyków, 10,7 sekund do 100km/h
seicento sporting 13,8 sekund do 100 km/h

4 czy tam 5 prób, i deja vu, na jedynce równo, przy wrzuceniu 2 sportaś robił papa
_________________

 
 
puma_01 
Nałogowiec

Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 20-03-2013, 13:39   
   Bolid: 1.1 MPI


tak z ciekawości kilka osób namawiała mnie do ścigania się i nie bardzo wiem czy dąłbym rady, o to lista prawdopodobnych klientów:
1. golf 3 1.8 75km (objechany już)
2. Omega 2.0 16v sądzę że szkoda nawet próbować
3. Golf 3 1.8 90km podobno marne szanse przy seryjnym 1.1
4. Astra I sedan 1.6 GLS
5.Vectra I 1.8 coś koło 90km

sądzę że do astry czy vectry można wystartować, co do golfa gt to przyszły szwagier i powiada że pod 200 leci mu to i po tych opowieściach chyba nie przyjmę wyzwania tym bardziej że zawiechę też ma robioną i na zakrętach nie bardzo odskoczę :-P Miał ktoś przygody z taką vectrą lub astrą? Co do civica objechałem kiedyś z silnikiem 1.3 ja sam a ich tam 2. W sumie ciężko było ale na prostej powolutku byłem lepszy :))
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 20-03-2013, 13:45   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


do tej astry ewenetualnie bym się przymierzył mając serie 1,1 ;)
reszta to tak gorzej.. ale też dużo zależy od łącznika między kierownicą a pedałem gazu, sprzęgła i lewarkiem zmiany biegów :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
puma_01 
Nałogowiec

Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 20-03-2013, 14:05   
   Bolid: 1.1 MPI


wiem wiem że ode mnie dużo zależy :grin: zastanawia mnie technika zmiany biegów, mianowicie zawsze przy ściganiu staram się zmienić bieg zaraz po uzyskaniu maksymalnej mocy czyli tak po 5000tyś obrotów i wchodzi mi następny bieg w okolicy maksymalnego momentu. Dobrze robię czy pruć do czerwonego pola? :-P
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 20-03-2013, 15:58   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


jesli nastepny bieg wbijasz na obrotach kiedy masz najwiekszy moment - bardzo dobrze. prucie do czerwonego pola to bezsens bo chyba kazdy samochod w miare rosniecia obrotow od pewnego momentu(dla kazdego auta troche inny) słabnie - fajnie pojechac na hamownie i miec wykres zeby wiedziec kiedy zmienic bieg.
Zawsze kiedy ścigamy się u nas we włocławku w okolicach Azotów bawi mnie kiedy ktoś przed samym startem trzyma obroty na odcieciu zapłonu i rusza z piskiem opon bez trakcji przez co sporo traci i tak samo krecenie auta do odciecia na tylu biegach ile zdazy wpiac - szczegolnie w przypadku hondziarzy tak sie dzieje.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
macher 
Moderator

Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 20-03-2013, 16:05   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Hondy do SC to wysokoobrotówki tak jak porównanie wiertarki ze szlifierką kątową. Seicento MPI ma najwiekszy moment juz przy 2750 obrotów na minutę więc trzeba podkręćić z 1000 więcej by po zmianie spadło w granicy max momentu
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2013, 17:40   

Uncrossed,
Cytat:
jesli nastepny bieg wbijasz na obrotach kiedy masz najwiekszy moment - bardzo dobrze. prucie do czerwonego pola to bezsens


a na jakim biegu szybciej ci auto przyspiesza ? na 5 czy na 4 ??? ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum