Przesunięty przez: TVC 28-10-2010, 12:17 |
Sej kontra golf 1.8, zgadnijcie wynik |
Autor |
Wiadomość |
juliusz64
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 29-10-2010, 16:48
Bolid: Seicento 900 |
|
|
no cos trzeba zamyslic bo juz ustal |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
Verchi
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 30-10-2010, 23:01
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
Linda dobrze prawi. Dorzucisz parę zł i masz 1.2 8V a to różnica spora przy 1.1 |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 31-10-2010, 18:16
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A nieliczni muwia ze 1.1 dlubana na 75km lepiej chodzi jak seryjne 1.2 |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
Verchi
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 31-10-2010, 18:33
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
Prawda święta prawda. A 1.1 z górą od 1.2 i kilkoma modami umi latać ;D |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 15-09-2012, 15:22
Bolid: kanar 16v |
|
|
odgrzeje kotleta
bo czytam teraz na tej 1 stronie i czytam i za cholere nie moge zrozumiec jakim cudem 1.1 w sejku objezdza 1.8 w mk3
probowalem sie ze znajomym moze 4-5 razy i za kazdym razem im predkosc wieksza tym wieksze pa pa mi robil, dodam ze oba auta na lpg
Mysle zeby z takim golfikiem stanac to 1.2 8v musi byc pod maska |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam...Seicento/143808 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 15-09-2012, 15:38
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
heh.. może być, że to nie było 1.1... kto by pamiętał takie zamierzchłe czasy |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 15-09-2012, 19:59
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
ja byłem świadkiem jak cinquocento 700 na 1/4 mili objechało Hondę Civic... więc wszystko jest możliwe. Dodam że obydwie maszyny nie były seryjne |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 15-09-2012, 21:17
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Tak, tak, cinquecento 700
A ja miałem 900 w gazie |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
wichura
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 119 Skąd: Piła
|
Wysłany: 15-09-2012, 21:25
Bolid: Skoda Rapid |
|
|
seat leon I silnik 1.9 tdi 110 kucyków, 10,7 sekund do 100km/h
seicento sporting 13,8 sekund do 100 km/h
4 czy tam 5 prób, i deja vu, na jedynce równo, przy wrzuceniu 2 sportaś robił papa |
_________________
 |
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 20-03-2013, 13:39
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
tak z ciekawości kilka osób namawiała mnie do ścigania się i nie bardzo wiem czy dąłbym rady, o to lista prawdopodobnych klientów:
1. golf 3 1.8 75km (objechany już)
2. Omega 2.0 16v sądzę że szkoda nawet próbować
3. Golf 3 1.8 90km podobno marne szanse przy seryjnym 1.1
4. Astra I sedan 1.6 GLS
5.Vectra I 1.8 coś koło 90km
sądzę że do astry czy vectry można wystartować, co do golfa gt to przyszły szwagier i powiada że pod 200 leci mu to i po tych opowieściach chyba nie przyjmę wyzwania tym bardziej że zawiechę też ma robioną i na zakrętach nie bardzo odskoczę Miał ktoś przygody z taką vectrą lub astrą? Co do civica objechałem kiedyś z silnikiem 1.3 ja sam a ich tam 2. W sumie ciężko było ale na prostej powolutku byłem lepszy |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 20-03-2013, 13:45
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
do tej astry ewenetualnie bym się przymierzył mając serie 1,1
reszta to tak gorzej.. ale też dużo zależy od łącznika między kierownicą a pedałem gazu, sprzęgła i lewarkiem zmiany biegów |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 20-03-2013, 14:05
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
wiem wiem że ode mnie dużo zależy zastanawia mnie technika zmiany biegów, mianowicie zawsze przy ściganiu staram się zmienić bieg zaraz po uzyskaniu maksymalnej mocy czyli tak po 5000tyś obrotów i wchodzi mi następny bieg w okolicy maksymalnego momentu. Dobrze robię czy pruć do czerwonego pola? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 20-03-2013, 15:58
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
jesli nastepny bieg wbijasz na obrotach kiedy masz najwiekszy moment - bardzo dobrze. prucie do czerwonego pola to bezsens bo chyba kazdy samochod w miare rosniecia obrotow od pewnego momentu(dla kazdego auta troche inny) słabnie - fajnie pojechac na hamownie i miec wykres zeby wiedziec kiedy zmienic bieg.
Zawsze kiedy ścigamy się u nas we włocławku w okolicach Azotów bawi mnie kiedy ktoś przed samym startem trzyma obroty na odcieciu zapłonu i rusza z piskiem opon bez trakcji przez co sporo traci i tak samo krecenie auta do odciecia na tylu biegach ile zdazy wpiac - szczegolnie w przypadku hondziarzy tak sie dzieje. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 20-03-2013, 16:05
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Hondy do SC to wysokoobrotówki tak jak porównanie wiertarki ze szlifierką kątową. Seicento MPI ma najwiekszy moment juz przy 2750 obrotów na minutę więc trzeba podkręćić z 1000 więcej by po zmianie spadło w granicy max momentu |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2013, 17:40
|
|
|
Uncrossed,
Cytat: | jesli nastepny bieg wbijasz na obrotach kiedy masz najwiekszy moment - bardzo dobrze. prucie do czerwonego pola to bezsens |
a na jakim biegu szybciej ci auto przyspiesza ? na 5 czy na 4 ? |
|
|
|
 |
|