Spalanie gazu??? |
Autor |
Wiadomość |
Radeos
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 19-11-2012, 14:02
Bolid: fiat |
|
|
Mój wcześniejszy sej palił 9l gazu, wersja sporting, auto firmowe więc nikt mu nie żałował |
_________________ Bmg Tuning Wrocław |
|
|
|
|
hel_sake
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 13 Skąd: ?ląsk/Łaziska Górne
|
Wysłany: 20-11-2012, 08:44
Bolid: Seicento |
|
|
Nie zna może ktoś sprawdzonego gazownika z okolic Katowic lub ewentualnie czy ktoś nie mógłby mi ustawić tej instalacji, w sensie z okolic |
|
|
|
|
KINIA
Smerfetka
Pomogła: 2 razy Wiek: 45 Dołączyła: 31 Paź 2009 Posty: 43 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-11-2012, 13:56
Bolid: seicento 900 + LPG |
|
|
hel_sake napisał/a: | Nie zna może ktoś sprawdzonego gazownika z okolic Katowic lub ewentualnie czy ktoś nie mógłby mi ustawić tej instalacji, w sensie z okolic |
Jezeli masz LOVATO lub LANDI RENZO to moglbys podjechac do Rzepki w Mikolowie choc rozne opinie o nim kraza - ja akurat jestem zadowolona. Co do BRC to ponoc CZAKRAM z Myslowic ogarniaja temat.... |
_________________ Pozdrawiam Kinia
|
|
|
|
|
michu1978
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: koło
|
Wysłany: 24-11-2012, 18:00
Bolid: seivcento 1.1mpi |
|
|
Mój wynalazek 1.1 mpi na zwykłej instalacji tartarini z śrubą zamiast silniczka krokowego po wymianie reduktora po samym mieście na krótkich odcinkach pali 8.8 lpg czy w miarE ma dobre spalanie???? |
|
|
|
|
hel_sake
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 13 Skąd: ?ląsk/Łaziska Górne
|
Wysłany: 25-11-2012, 14:08
Bolid: Seicento |
|
|
Wyregulowałem w sumie 50 km od domu w przypadkowo napotkanym warsztacie, koszt 70 zł. ale pan zapewnił że jeśli nic się nie zmieni to zwróci kaskę i ogólnie warsztat sprawiał wrażenie że wiedzą co robią. Nic cały bak zatankowany czekam teraz na efekty...mam nadzieję że się nie zwiększy z 290 km na banku do 295 a co do Rzepki to wlaśnie regulował mi z tego warsztatu jeden pan i nie chciałem tam jechać bo efekty było 10 l na 100km |
|
|
|
|
vernun
Bywalec
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-11-2014, 21:03
Bolid: Sej |
|
|
Trochę odkopuję temat, ale nie zna ktoś może dobrego gazownika w Olsztynie, bądź okolicy? Niestety mój sej nieważne jakbym jeździł(oszczędnie czy nie) i tak zawsze w mieście spali 10l/100km. W trasie przy prędkości 90-100 km/h udało mi się osiągnąć wynik 6,3 litra na setkę. Jednak te spalanie w mieście to wydaje mi się zdecydowanie za duże. |
|
|
|
|
bulowaty
nówka sztuka ;)
Wiek: 32 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 7 Skąd: SPI
|
Wysłany: 30-11-2014, 17:14
Bolid: SC 0.9 + LPG |
|
|
wydaje mi się, że każdy gazownik powinien być w stanie wymienić Ci filtr gazu i od tego bym zaczął, ew. jeszcze sprawdź w jakim stanie masz filtr powietrza, bo jak byłem ostatnio u gazownika to powiedział mi, że na to też trzeba mieć uwagę, potem trzeba szukać lepszego żeby Ci go dobrze na komputerze sprawdził.
uwaga, w starym sejolu miałem jeszcze starą instalację bez sterowania komputerem także jedynie jaka regulacja była możliwa to z pomocą analizatora spalin i pokręteł na reduktorze oraz na wężu. jeśli jakiś gościu będzie chciał Ci na analizatorze regulować gaz to podziękuj mu serdecznie, ja raz na to pozwoliłem, to gościu mi go tak skręcił, że prędkość maksymalna samochodu nie dochodziła do 60km/h i każde wciśnięcie sprzęgła skutkowało wyłączeniem silnika, bo było za mało mieszanki, a na samym końcu reduktor stanął i jedynie co zostało to go wymienić. |
_________________ Byle do przodu
SC 1.1 SPI + LPG SC 0.9 + LPG |
|
|
|
|
vernun
Bywalec
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-12-2014, 00:10
Bolid: Sej |
|
|
Dzięki za podpowiedź, nie wiem czy mam komputer czy nie wiem, że instalacja ma już 10 lat, a reduktor to elpigaz cometa. Filtr powietrza wymieniałem jakoś w maju, a filtr gazu przy okazji wymianu butli potraktowałem sprężonym powietrzem(duużo syfu wyleciało). Patrz, a ja byłem przekonany, że najlepiej jechać do tego gazownika, który zaoferuje mi regulację na analizatorze spalin. |
|
|
|
|
miXol2607
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 07-12-2014, 01:40
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
mi 1.1 MPI na niestety klasycznej instalacji 2gen pali około 12 litrów przy spokojnej jeździe, no ale u mnie membrany do wymiany bo parownik nie reaguje w ogóle na żadne regulacje a żeby się to toczyło ma wszystko na full wykręcone. |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 07-12-2014, 11:33
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
miXol2607, to już lepiej na benzynie jeździć i zdrowsze dla silnika Po za tym po co wymieniać membrany? Od razu nowy lub używkę 1-2 roczną |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
vernun
Bywalec
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 07-12-2014, 14:22
Bolid: Sej |
|
|
Poszukałem, to membrany do mojego parownika zamiennik kosztuje ok. 30-40zł, a i wymienić można je samemu. Natomiast nowy parownik kosztuje więcej, a używanego raczej bałbym się kupić. |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 07-12-2014, 20:08
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Tylko jest jeden haczyk, wiesz ile wynosi przeciętny żywot po takim zabiegu Używek z pewnego źródła oczywiście młodych nie ma co się obawiać |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
biznesik
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-12-2014, 08:00
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Tylko jest jeden haczyk, wiesz ile wynosi przeciętny żywot po takim zabiegu Używek z pewnego źródła oczywiście młodych nie ma co się obawiać |
to wogole nie oplaca sie regenerowac parownika? Dlaczego krocej wytrzymuje regenerowany? Przeciez cale bebechy sie wymienia Obudowa oslabiona i moze peknac? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
|
vernun
Bywalec
Wiek: 43 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 64 Skąd: Polska
|
Wysłany: 08-12-2014, 09:52
Bolid: Sej |
|
|
No właśnie temat mnie zaciekawił, bo zastanawiałem się nad regeneracją, ale teraz zwątpiłem trochę. |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 08-12-2014, 13:37
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Wszystkie osoby które kiedykolwiek mówiły mi że mają parownik po regeneracji nie pojeździły dłużej niż miesiąc do pół roku i trzeba było kupić nowy. Byli też tacy którym po tygodniu lub w tym samym dniu wyzionął ducha To są tylko moje obserwacje |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
|