FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie gazu???
Autor Wiadomość
Radeos 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 4
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 19-11-2012, 14:02   
   Bolid: fiat


Mój wcześniejszy sej palił 9l gazu, wersja sporting, auto firmowe więc nikt mu nie żałował ;)
_________________
Bmg Tuning Wrocław
 
 
hel_sake 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: ?ląsk/Łaziska Górne
Wysłany: 20-11-2012, 08:44   
   Bolid: Seicento


Nie zna może ktoś sprawdzonego gazownika z okolic Katowic lub ewentualnie czy ktoś nie mógłby mi ustawić tej instalacji, w sensie z okolic ;)
 
 
KINIA 
Smerfetka


Pomogła: 2 razy
Wiek: 45
Dołączyła: 31 Paź 2009
Posty: 43
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-11-2012, 13:56   
   Bolid: seicento 900 + LPG


hel_sake napisał/a:
Nie zna może ktoś sprawdzonego gazownika z okolic Katowic lub ewentualnie czy ktoś nie mógłby mi ustawić tej instalacji, w sensie z okolic ;)

Jezeli masz LOVATO lub LANDI RENZO to moglbys podjechac do Rzepki w Mikolowie choc rozne opinie o nim kraza - ja akurat jestem zadowolona. Co do BRC to ponoc CZAKRAM z Myslowic ogarniaja temat....
_________________
Pozdrawiam Kinia
 
 
michu1978 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 32
Skąd: koło
Wysłany: 24-11-2012, 18:00   
   Bolid: seivcento 1.1mpi


Mój wynalazek 1.1 mpi na zwykłej instalacji tartarini z śrubą zamiast silniczka krokowego po wymianie reduktora po samym mieście na krótkich odcinkach pali 8.8 lpg czy w miarE ma dobre spalanie????
 
 
hel_sake 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: ?ląsk/Łaziska Górne
Wysłany: 25-11-2012, 14:08   
   Bolid: Seicento


Wyregulowałem w sumie 50 km od domu w przypadkowo napotkanym warsztacie, koszt 70 zł. ale pan zapewnił że jeśli nic się nie zmieni to zwróci kaskę i ogólnie warsztat sprawiał wrażenie że wiedzą co robią. Nic cały bak zatankowany czekam teraz na efekty...mam nadzieję że się nie zwiększy z 290 km na banku do 295 :P a co do Rzepki to wlaśnie regulował mi z tego warsztatu jeden pan i nie chciałem tam jechać bo efekty było 10 l na 100km :/
 
 
vernun 
Bywalec

Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 29-11-2014, 21:03   
   Bolid: Sej


Trochę odkopuję temat, ale nie zna ktoś może dobrego gazownika w Olsztynie, bądź okolicy? Niestety mój sej nieważne jakbym jeździł(oszczędnie czy nie) i tak zawsze w mieście spali 10l/100km. W trasie przy prędkości 90-100 km/h udało mi się osiągnąć wynik 6,3 litra na setkę. Jednak te spalanie w mieście to wydaje mi się zdecydowanie za duże.
 
 
bulowaty 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: SPI
Wysłany: 30-11-2014, 17:14   
   Bolid: SC 0.9 + LPG


wydaje mi się, że każdy gazownik powinien być w stanie wymienić Ci filtr gazu i od tego bym zaczął, ew. jeszcze sprawdź w jakim stanie masz filtr powietrza, bo jak byłem ostatnio u gazownika to powiedział mi, że na to też trzeba mieć uwagę, potem trzeba szukać lepszego żeby Ci go dobrze na komputerze sprawdził. :)
uwaga, w starym sejolu miałem jeszcze starą instalację bez sterowania komputerem także jedynie jaka regulacja była możliwa to z pomocą analizatora spalin i pokręteł na reduktorze oraz na wężu. jeśli jakiś gościu będzie chciał Ci na analizatorze regulować gaz to podziękuj mu serdecznie, ja raz na to pozwoliłem, to gościu mi go tak skręcił, że prędkość maksymalna samochodu nie dochodziła do 60km/h i każde wciśnięcie sprzęgła skutkowało wyłączeniem silnika, bo było za mało mieszanki, a na samym końcu reduktor stanął i jedynie co zostało to go wymienić. :)
_________________
Byle do przodu ;)
SC 1.1 SPI + LPG -> SC 0.9 + LPG
 
 
 
vernun 
Bywalec

Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 01-12-2014, 00:10   
   Bolid: Sej


Dzięki za podpowiedź, nie wiem czy mam komputer czy nie wiem, że instalacja ma już 10 lat, a reduktor to elpigaz cometa. Filtr powietrza wymieniałem jakoś w maju, a filtr gazu przy okazji wymianu butli potraktowałem sprężonym powietrzem(duużo syfu wyleciało). Patrz, a ja byłem przekonany, że najlepiej jechać do tego gazownika, który zaoferuje mi regulację na analizatorze spalin.
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 07-12-2014, 01:40   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


mi 1.1 MPI na niestety klasycznej instalacji 2gen pali około 12 litrów przy spokojnej jeździe, no ale u mnie membrany do wymiany bo parownik nie reaguje w ogóle na żadne regulacje a żeby się to toczyło ma wszystko na full wykręcone.
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 07-12-2014, 11:33   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


miXol2607, to już lepiej na benzynie jeździć i zdrowsze dla silnika :wink: Po za tym po co wymieniać membrany? Od razu nowy lub używkę 1-2 roczną :wink:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
vernun 
Bywalec

Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 07-12-2014, 14:22   
   Bolid: Sej


Poszukałem, to membrany do mojego parownika zamiennik kosztuje ok. 30-40zł, a i wymienić można je samemu. Natomiast nowy parownik kosztuje więcej, a używanego raczej bałbym się kupić.
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 07-12-2014, 20:08   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Tylko jest jeden haczyk, wiesz ile wynosi przeciętny żywot po takim zabiegu :lol: Używek z pewnego źródła oczywiście młodych nie ma co się obawiać :wink:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2014, 08:00   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


dawiddawidowski napisał/a:
Tylko jest jeden haczyk, wiesz ile wynosi przeciętny żywot po takim zabiegu :lol: Używek z pewnego źródła oczywiście młodych nie ma co się obawiać :wink:


to wogole nie oplaca sie regenerowac parownika? Dlaczego krocej wytrzymuje regenerowany? Przeciez cale bebechy sie wymienia :-? Obudowa oslabiona i moze peknac?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
vernun 
Bywalec

Wiek: 43
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 08-12-2014, 09:52   
   Bolid: Sej


No właśnie temat mnie zaciekawił, bo zastanawiałem się nad regeneracją, ale teraz zwątpiłem trochę. :eek:
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 08-12-2014, 13:37   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Wszystkie osoby które kiedykolwiek mówiły mi że mają parownik po regeneracji nie pojeździły dłużej niż miesiąc do pół roku i trzeba było kupić nowy. Byli też tacy którym po tygodniu lub w tym samym dniu wyzionął ducha :wink: To są tylko moje obserwacje :wink:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum