| CC 900 ciągle szarpie!- już mi brak pomysłów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | puchaty1988   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 21 Lis 2012
 Posty: 3
 Skąd: Wolbrom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 18:53   CC 900 ciągle szarpie!- już mi brak pomysłów Bolid: Seicento 900
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pomóżcie bo już nie wiem czego się chwytać CC 900 z gaźnikiem szarpie i nie pracuje idealnie równo na jałowym zmieniałem gaźnik
 cewki
 podmieniłem kable
 zmieniłem świece
 przeczyściłem czujnik położenia wału (nie był bardzo zabrudzony)
 
 nic nie pomogło,
 
 dolałem oleju i szarpanie delikatnie się zmniejszyło gdzie dalej szukać przyczyny ??
 (po mocnym przegazowaniu kopci na niebiesko- na pewno lubi olej)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kapitan chaos   Nałogowiec
 dyżurny psuja
 
  
 Pomógł: 37 razy
 Wiek: 33
 Dołączył: 21 Paź 2010
 Posty: 546
 Skąd: ?roda Wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 18:55 Bolid: FIAT Seicento MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź kompresje. |  
				| _________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | puchaty1988   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 21 Lis 2012
 Posty: 3
 Skąd: Wolbrom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 18:58 Bolid: Seicento 900
 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok kompresje, ale nadal zostaje pytanie, zawory czy pierścienie ? ewentualnie UPG, płynu nie ubywa, nie jest zmieszany z olejem i odwrotnie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kapitan chaos   Nałogowiec
 dyżurny psuja
 
  
 Pomógł: 37 razy
 Wiek: 33
 Dołączył: 21 Paź 2010
 Posty: 546
 Skąd: ?roda Wielkopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 19:08 Bolid: FIAT Seicento MPI
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli po dolaniu do cylindrów oleju, ciśnienie nie wzrośnie, to winne są zawory. |  
				| _________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | macher   Moderator
 
 Pomógł: 448 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2149
 Skąd: wioska wilków wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 19:11 Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Próbę olejową zrób. Silnik rozgrzany-  badaj kompresję . Książka podaje że powinno być około 0.95-1.1 atm. (MPa)Zapisz wyniki. Jeśli ciśnienie niższe to wlej oleju kilka cm sześciennych na tłoki. Badasz ponownie kompresję . Wynik:
 ciśnienie wzrosło- sugerowane zużycie perścieni tłokowych, tłoków , cylindrów
 ciśnienie nie wzrosło- sugerowane zużycie uszczelniaczy zaworowych- głowicy uszczelki pod głowicą ale głównie tyczy się uszkodzenia w głowicy
 Uszczelniacze zaworowe jak przepuszczają to na zimnym silniku po odpaleniu mocniej dymi olejem bo ścieka na tłoki w czasie po wyłączeniu silnika.
 |  
				| _________________ Hac не дoгoнят ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | puchaty1988   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 21 Lis 2012
 Posty: 3
 Skąd: Wolbrom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-11-2012, 19:41 Bolid: Seicento 900
 | 
 |  
               | 
 |  
               | ![:] :]](../images/smiles/cwaniak.gif) kurde zapomniałem że to się tak robi, racja  załatwię sobie sprzęt do mierzenia i się okaże.... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |