FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CC 900 ciągle szarpie!- już mi brak pomysłów
Autor Wiadomość
puchaty1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 3
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 26-11-2012, 18:53   CC 900 ciągle szarpie!- już mi brak pomysłów
   Bolid: Seicento 900


Pomóżcie bo już nie wiem czego się chwytać CC 900 z gaźnikiem szarpie i nie pracuje idealnie równo na jałowym
zmieniałem gaźnik
cewki
podmieniłem kable
zmieniłem świece
przeczyściłem czujnik położenia wału (nie był bardzo zabrudzony)

nic nie pomogło,

dolałem oleju i szarpanie delikatnie się zmniejszyło gdzie dalej szukać przyczyny ??
(po mocnym przegazowaniu kopci na niebiesko- na pewno lubi olej)
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 26-11-2012, 18:55   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Sprawdź kompresje.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
puchaty1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 3
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 26-11-2012, 18:58   
   Bolid: Seicento 900


ok kompresje, ale nadal zostaje pytanie, zawory czy pierścienie ? ewentualnie UPG, płynu nie ubywa, nie jest zmieszany z olejem i odwrotnie
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 26-11-2012, 19:08   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


Jeśli po dolaniu do cylindrów oleju, ciśnienie nie wzrośnie, to winne są zawory.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 26-11-2012, 19:11   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Próbę olejową zrób. Silnik rozgrzany- badaj kompresję . Książka podaje że powinno być około 0.95-1.1 atm. (MPa)Zapisz wyniki. Jeśli ciśnienie niższe to wlej oleju kilka cm sześciennych na tłoki. Badasz ponownie kompresję .
Wynik:
ciśnienie wzrosło- sugerowane zużycie perścieni tłokowych, tłoków , cylindrów
ciśnienie nie wzrosło- sugerowane zużycie uszczelniaczy zaworowych- głowicy uszczelki pod głowicą ale głównie tyczy się uszkodzenia w głowicy
Uszczelniacze zaworowe jak przepuszczają to na zimnym silniku po odpaleniu mocniej dymi olejem bo ścieka na tłoki w czasie po wyłączeniu silnika.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
puchaty1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 3
Skąd: Wolbrom
Wysłany: 26-11-2012, 19:41   
   Bolid: Seicento 900


:] kurde zapomniałem że to się tak robi, racja :) załatwię sobie sprzęt do mierzenia i się okaże....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum