Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 19-01-2013, 03:06
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Śmigasz kolego, czy jeździsz spokojnie i ostrożnie?! a jakie amory u Ciebie siedzą? |
|
|
|
 |
Bombel
ZBANOWANY

Pomógł: 6 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 1158 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-01-2013, 10:53
Bolid: Seicento 900 Fun '02 |
|
|
Śmigam tam gdzie warunki na to pozwalają, a jeżdżę powoli i ostrożnie tam gdzie nie da się śmigać. Każdy normalny kierowca na seryjnym zawieszeniu robi tak samo, sej to nie UAZ żeby nim sypać 80km/h przez wertepy
A amorki to MTS i Ta-Technix, info w moim temacie tutaj |
_________________ Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum
Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 19-01-2013, 12:09
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
Bombel napisał/a: | sej to nie UAZ żeby nim sypać 80km/h przez wertepy |
mając bilsteina b6 można bez większych obaw i więcej km/h po dziurach atakować... |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 19-01-2013, 15:14
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Mhmm no to ja mam podobne podejście, a ile już kolego nalatałeś na tym zestawie?! |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 19-01-2013, 15:40
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
jacob88 napisał/a: | Mhmm no to ja mam podobne podejście, a ile już kolego nalatałeś na tym zestawie?! |
jeśli do mnie to pytanie to :
ponad 35 tyś. km. i lekko nie miało zawieszenie. KJS,RS'y [w tym szutrowe] i codziennie do pracy po jeszcze gorszych drogachniż na tych imprezach
Przód to Weitec - 40, ciekawostka bo dedykowany do CC's czyli - 55 wzgledem np 900cm3 [siedzi niżej niż -55 bo to 1.2 16v + 6speed]
Tył : skrócona i utwardzona seryjna sprężyna. Spisuje się bardzo dobrze, poprawiło się zachowanie na długich szybkich łukach. [Weitec'a szkoda było ciąć a "pusty tył" stał za wysoko]
Już jakieś 5 tyś temu przydało by się wysłać na regenerację ale dopiero teraz będzie okazja. . Zmienie nastawy na 15-20 % twardsze niż do tej pory [tz. dziurawy asfalt] |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 19-01-2013, 18:21
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Tak kolego Ciebie pytałem i odp zacną dostałem (czuję że rymuje to Ty mocniej eksploatujesz niż ja a i tak długo Ci służy z tego wynika. |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 19-01-2013, 18:31
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
nispotkałem się z negatywnymi opiniami odnośnie Bilstain'a. Wybralem go dlatego że jest serwis bezproblemowy.
Apexy widziałem jak się wylały po około 1 tyś. km.
Kolega miał w SC też jakieś amorki ktore ponoc dało się regenerować i z Eibachami całkiem ładnie pracowały.
Inny kolega ma jakieś "niskobudżetowy" [MTS lub coś podobnego] zestaw w VW Polo i także fajnie wybiera nierówności i się trzyma na zakrętach, poprostu fajnie się jeździ.
Tak więc nie neguje zestawów tańszych niż Bile ale trzeba się liczyc że bila oddajesz do regeneracji i smigasz dalej, pozostałe raczej wyrzucasz i trzeba kupić nowe. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-01-2013, 11:13
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Ja jezdze na MTSach 60/40 i to po wloclawku... kiedy nie ma sniegu jest bezproblemowo jednak teraz czesto kosze zderzakiem odpadajace z samochodow zwaly sniegu jezdzi sie dosc przyjemnie ale w porownaniu do seri jest twardo. Poprawila sie znacznie jazda w zakretach ale czekam jeszcze na rozporki i juz wgl powinno byc dobrze. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 20-03-2013, 12:32
Bolid: fiat seicento |
|
|
Panowie może ktoś z was ma założone eibachy pro kid -30 -30 ,jak to się sprawuje na zwykłej drodze,twarde te sprężyny? .Czy przy montażu wszystko pasuje ,jadąc w cztery osoby, będzie dobijać tył (może ocierać opona) Jestem bliski kupienia tego zestawu ale jeszcze zastanawiam się nad sprężynami ze sportinga z którymi kłopotu nie powinno być, a z tymi eibachami nie do końca jestem pewien. |
|
|
|
 |
princessa2013
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 18 Mar 2013 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:23
Bolid: opel |
|
|
chciałabym zrobić niskie zawieszenie, ale nie wiem gdzie najpeliej się z tym udać? Kto poleci jakiegoś dobrego specjalistę? |
_________________ Jak masz zrobic coś dziś zrób po jutrze a będziesz mieć 2 dni wolnego foto tapeta dla Ciebie |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:28
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
dowolny średnio rozgarnięty mechanik wymieni Ci spreżyny w aucie..
btw, zapraszam http://www.seicento.pl/vi...7fb47164#453471 bo widze, że jeszcze tego nie zrobiłaś |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:30
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Linda, raczej dowolny kumaty amator da z tym radę na spokojnie |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:33
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
a to już inna inność - brałem poprawkę, że nie każdy kumaty amator ma ściągacze do sprężyn |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 22-03-2013, 15:34
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Linda, no fakt, nie każdy ma Ja nie mam, więc pożyczam sobie zawsze jak cieniasy robię |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 24-03-2013, 17:53
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
A ja też coś o zawieszeniu, ale po kolei. Wrzuciłem do siebie nówki b4 bila i do tego sprężyny ap obniżające 40/30 przy okazji wymieniłem gumy z przodu, miałem też nowe mcphersony, ale te które miałem były w porządku więc nie wymieniałem. Z tyłu wymieniłem tuleje po jakimś czasie bo już był ich czas a także łożysko prawego tylnego koła. W między czasie zrobiłem zbieżność dla świętego spokoju. I drażni mnie jedna rzecz, że auto nie prowadzi się idealnie, tylko tak jakby "delikatnie faluje" i koło 140 150 drga mi tył. Dodam że nic innego nie kwalifikuje się do wymiany bo byłem sprawdzałem i jest bardzo ok mam jeszcze zimówki i te z przodu mają szerokość 145 a tył 155, profil ten sam, tak jakoś wyszło. Jakie Wasze zdanie i rady Panowie? Dodam jeszcze że z tyłu prawa strona jest minimalnie wyżej, nie mam pojęcia dlaczego?!
Zależy mi przede wszystkim na prowadzeniu, wygląd w 2 kolejności.
Z góry Dzięki |
|
|
|
 |
|