Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 01-04-2013, 18:30
Bolid: fiat seicento |
|
|
Ja wcześniej dostałem odpowiedz od doświadczonego sprzedawcy (min sprężyn) taką:
"Sprężyny z serii Pro-Kit z reguły występują w kolorze czarnym (95% przypadków), jednakże do modelu Seicento występują w kolorze czerwony. Nie ma to jednak wpływu na ich charakterystykę i nie oznacza to, że są to sprężyny z serii Sportline."
Jak jutro będzie znośnie z temperaturami na dworze ,to założę przód. |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-04-2013, 20:02
Bolid: Civic |
|
|
Bardzo fajne sprężyny, auto bardzo fajnie na nich jeździ, idealne na nasze "specyficzne" asfalty |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 01-04-2013, 20:36
Bolid: sc sporting |
|
|
Ja mam eibachy prokity czerwone i z bilstein B4 sa super.
Przesiadasz sie w jakies inne auto i czujesz jak sie buja, mozna choroby morskiej dostac
Polecam Eibachy |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 03-04-2013, 12:28
Bolid: fiat seicento |
|
|
Eibachy na przodzie założone,jest jedno ale , amortyzator siedzi na seryjnych odbojach, trzeba przycinać. Tylko ten fabryczny odbój nie ma tzw bałwanków .Za bardzo nie wiadomo jak go ciąć by było dobrze i jeszcze ten pierścień plastikowy na środku... |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 03-04-2013, 14:44
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
prosta sprawa - wywalic odbój całkowicie. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 03-04-2013, 21:28
Bolid: fiat seicento |
|
|
No bez jaj ,na odboju jest zamontowana osłona przeciwpyłowa amortyzatora,trzeba po prostu ciachnąć pół fabrycznego odboja. Dziś odłożyłem tą operację ,warunki fatalne. Ciekawe ile mi jeszcze opadnie ten ProKit. |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 06-04-2013, 15:12
Bolid: fiat seicento |
|
|
Ok,skończyłem .Tak wygląda moje Seicento z Eibachami ProKiT, amortyzatory przód-tył Delphi.
 |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 06-04-2013, 16:02
Bolid: Seicento |
|
|
Jak dla mnie wyszło bardzo dobrze, za mocno nie siedzi a i kozy nie ma Efektu motorówki też nie widzę. Ile ciąłeś bałwanki przód i tył? No i jak wrażenia z jazdy:-) |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252 |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 06-04-2013, 17:11
Bolid: fiat seicento |
|
|
Przy tych sprężynach na pewno trzeba skrócić przednie (firmowe) odboje o 2,5 do 3cm inaczej amortyzator prawie siedzi na nich.Tylnych nie trzeba skracać gdyż auto nie usiadło tak mocno jak przód i dobrze ,bo nie wyszła koza ,tylko lekka strzała. Dziś skończyłem tył ,czyli mam całość,przejechałem krótką trasę, na pewno w zakrętach jest dużo lepiej i troszkę twardziej i nie ma tego bujania na boki.
Postaram się jutro lub w poniedziałek wstawić lepsze zdjęcia i podzielić się wrażeniami ,bo dziś już nie mam siły... |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 06-04-2013, 18:44
Bolid: Seicento |
|
|
Dzięki za podpowiedz odnośnie odbojów, z marszu je skrócę. Może przed majówką się wyrobię z zawiasem, też raczej dam Delphi |
_________________ http://polskajazda.pl/Sam.../Seicento/91252 |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 07-04-2013, 01:33
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
Z autopsji polecam Monroe, jeżdże na nich trzeci sezon przy -40 i na badaniu wynik bardzo dobry. A co do samej gleby...zimą jest masakra. |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 13-04-2013, 17:25
Bolid: fiat seicento |
|
|
Sprężyny się ułożyły i tył trochę opadł (Eibach ProKiT)
Dziś zamontowałem rozpórkę do tej rakiety
 |
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 21-04-2013, 20:10
Bolid: One Point One MPI |
|
|
ok ok przeleciałem tych kilka stron o zawieszeniu...
jestem na etapie zaawansowanego przeszukiwania sklepów które oferują zawieszenia gwintowane do Seja...
jednak nie mogę znaleść nic co by było Pełne... TZN.
taki sklep jak Mapet
http://www.mapet-tuning.c...ix-p-10995.html
przód na gwincie, tył na -40... czy naprawde nie istnieje Full Gwint na seja żebym mógł go dać naprawdę nisko? czy muszę ciąć te -40
jesli to możliwe poprosił bym o linka do sklepu bo zakupy robił bym online jesli to możliwe
no i co byście polecili z tym tyłem... dodam iż kupuje Felgi 7j 13' i planuje oponkę z małym profilem |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
|
|
|
 |
Olonor
Nałogowiec

Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 210 Skąd: Łódź / Selkirk
|
Wysłany: 22-04-2013, 22:02
Bolid: One Point One MPI |
|
|
czyli że jak chcę full gwint to cięzko... <myśli> lipa trochę bo miałem nadzieje ze bd niżej latem i wyżej zimą... |
_________________
One Point One - Multi Point Injection |
|
|
|
 |
|