FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odmulanie sc
Autor Wiadomość
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 08:33   odmulanie sc
   Bolid: seicento 899ccm s


siemka cento koledzy powiedzcie mi w jaki bezpieczny sposób mogę odmulić swój bolid zaznacze iz był/jest w trakcie docierki po remoncie silnika a ogólnie nie ma nawet siły rozbujać się do 100km/h gdzie juz bardzo ciężko silnik wyje
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-04-2013, 08:51   
   Bolid: Był 1.1 SPI


No to raczej "docierka" nic nie pomoże tylko bym szukał przyczyny usterki...
A napisałeś że silnik wyje to może sprzęgło się ślizga :?:
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 09:18   
   Bolid: seicento 899ccm s


znakomity sprzegło własnie ciche jest nie słychać zeby było coś z nim na rzeczy czytałem gdzies ze trzeba auto przeciagnac na trasie
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2013, 09:32   

tomazi89 napisał/a:
znakomity sprzegło własnie ciche jest nie słychać zeby było coś z nim na rzeczy czytałem gdzies ze trzeba auto przeciagnac na trasie
- docierasz go na mineralce czy syntetyku ???
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 15:09   
   Bolid: seicento 899ccm s


na elfie 15w40 chyba dokładnie nie pamietam
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
Ostatnio zmieniony przez tomazi89 11-04-2013, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2013, 17:44   

tomazi89 napisał/a:
na elifie 10w40 chyba dokładnie nie pamietam
- to może się trochę dłużej docierać bo półsyntetyk ma wyższe właściwości smarne - dlatego zalecają docierać silnik na mineralce,ale po przebiegu 1kkm można go pogonić nawet do prędkości maksymalnej (zaleca się jedynie w początkowej fazie nie przekraczać 5tyś obr/min a później powinien popracować w pełnym zakresie obrotów) - przegoń dziada bo mu tak zostanie :wesoly:
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 17:51   
   Bolid: seicento 899ccm s


dzieks za pomoc jutro po pracy zabiore dziada na wycieczke
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 18:21   
   Bolid: seicento 899ccm s


na elfie 15w40 sorki pomyłka mała musiałem sobie opakowanie luknąć i jets jak teraz napisalem
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2013, 19:23   

tomazi89 napisał/a:
na elfie 15w40 sorki pomyłka mała musiałem sobie opakowanie luknąć i jets jak teraz napisalem
- po 3kkm zlej tego elfa i zalej jaki uważasz 5w40 :wink:
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 19:30   
   Bolid: seicento 899ccm s


celem uszczelnienia go. a co myslisz o valvoline maxlife?
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2013, 19:48   

tomazi89 napisał/a:
celem uszczelnienia go. a co myslisz o valvoline maxlife?
- pisałeś że jest po remoncie
więc trochę nie kumam co można uszczelniać :?: olej nie ma uszczelniać tylko smarować :!: valvoline maxlife ma jakieś tam dodatki "spęczniające" uszczelki i służy to raczej komuś kto załóżmy jeździ na valvoline synpower 5w40 i zaczyna coś się po jakimś czasie pocić to zalewa maxlife 5w40 bo nie zamierza inwestować w cokolwiek przy silniku a silnik poprostu nie toleruje oleju o wyższej lepkości jak 10w40 (szczególnie ople z hydrauliką) - na twoim miejscu oczywiście zakładam że po remoncie zostały wymienione wszystkie uszczelki łącznie z uszczelniaczami zaworowymi zalałbym 5w40 "normalny" spełniający normę A3/B4 i VW 502.00 bez eko normy "C3" - przykładowo taki - http://allegro.pl/olej-sy...3137341732.html albo http://allegro.pl/olej-va...3099637633.html
albo jeszcze inny :mg:
Ostatnio zmieniony przez rotax24 11-04-2013, 19:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 19:52   
   Bolid: seicento 899ccm s


no u mnie bylo mnustow rzeczy wymienionych tak ze koszt wyszedl 1500zl z robota
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 11-04-2013, 20:28   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


1)Propo oleju: -słuchaj kolegi wyżej

2)Propo docierania:
Nie patrz na żadne zalecenia, daj mu ostro w pi**ę i tyle ;) Cała filozofia: Pierwsze kilka km jedziesz wolno, później but w podłogę na chwilę i znowu normalnie. Z czasem dajesz mu odetchnąć pełną przepustnicą coraz częściej.

Sprawdzane, zalecane i stosowane przeze mnie w ponad 200 przypadkach (w tym silników seryjnych, wyczynowych i mojego cieniasa) i z żadnym silnikiem nie było problemów, nie to co z tymi gdzie zalecali żeby łagodnie docierać :twisted:
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
tomazi89 
Nałogowiec
przyjaciel


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 463
Skąd: EKU
Wysłany: 11-04-2013, 21:25   
   Bolid: seicento 899ccm s


tylko szkoda ze u mnie nie ma gdzie tak zrobic wszedie jakies ograniczniki wysepki a kuźwa autoban jest płatny w moich stronach
_________________
http://www.polskajazda.pl...Seicento/143598


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=359604
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 11-04-2013, 21:37   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


Nie będę się tu odnosił do tego co napisałeś wyżej bo zaraz jakiś stuknięty święty nadgorliwiec się znajdzie co zacznie się bulwersować :P


Innej metody na docieranie nie widzę niestety jak chcesz mieć sprawny dobrze kręcący silnik... ;)
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum