Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-05-2013, 12:29
Bolid: Sejko |
|
|
wtryskiwacze chyba zaraz wyjme i sprawdze czy działają... przekaźnik cykał jak masa była nie podpięta- nie łączyła. teraz dałem ja w inne miejsce i jest ok, ale nadal nie pali.... |
|
|
|
 |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-05-2013, 13:34
Bolid: Sejko |
|
|
paliwo na listwie jest ale wtryski nie rozpylają. teraz pytanie czy szukać wtrysków czy to coś innego... |
|
|
|
 |
mariusz1606
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 31-05-2013, 14:05
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
węgorz jeśli masz możliwość zapodaj drugie wtryski i zobacz co będzie się działo, wkładałeś 8V ? tam wszystkie wtryski dają w tym samym momencie jeśli się nie mylę |
_________________
 |
|
|
|
 |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-05-2013, 14:20
Bolid: Sejko |
|
|
tak 1.2 8v. Paliwo jest w listwie bo po wyjęciu wtryskiwacza i włączeniu zapłonu z listwy leci benzyna. Spróbuję podmienić te wtryskiwacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. bo ogolnie silnik kreci normalnie no ale nie zapala bo nie dostaje paliwa. Wykreciłem swiece, nalałem troszkę paliwa i wkręciłem z powrotem i próbowaliśmy odpalić no ale to tez nie pomogło, strzelał, prychał ale nie zagadał... nie mam już pomysłów... |
|
|
|
 |
mariusz1606
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 650 Skąd: Żółtowo
|
Wysłany: 31-05-2013, 14:56
Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E |
|
|
kiedyś przekładałem silnik w Astrze F, miał podobno być zdrowy, kręcił,był zapłon,paliwo do listwy dochodziło, instalacje prześwietlałem, dwa dni straciłem na szukanie usterki, założyłem jego starą listwę wtryskową i zapalił, także może u Ciebie będzie tak samo |
_________________
 |
|
|
|
 |
węgorz
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: WWL
|
Wysłany: 31-05-2013, 16:25
Bolid: Sejko |
|
|
przełożona druga listwa z wtryskami i nic, dalej paliwo dochodzi tylko do listwy i nic dalej... poprostu nie przechodzi przez wtryskiwacze. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 31-05-2013, 20:10
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
czyli problem lezy we wiązce - sprawdź czy masz dobrze przerobioną wiązke tzn polutowaną a nie skręconą... i czy masz miedzy jednym z pinow wtryskiwacza przejscie na pin 18 (odpinaj wtyczke od kompa na odpietym aku tak dla bezpieczenstwa kompa) a druga do masy bodajże. jesli masz przejscia to zamień ze sobą te kable bo mogą być zle podlaczone. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Jandzior
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 03-06-2013, 20:21
Bolid: sejol 900 |
|
|
Witam wszystkich
Jestem tu nowy i jestem posiadaczem Seja 900.Przymierzam sie do swapa na 1.2 16V
Tylko mam małe pytanko bo jestem troche zielony w temacie czym sie różni SPI od MPI (tzn. wiem ze sa monowtryski i multi i wiecie moze czy 900 jest mono??) Jaki jest koszt takiego swapa i czy zmieszcze sie w 4 tys. Z Góry Dziekuje i Pozdrawiam I Sorki za "język" |
|
|
|
 |
kapitan chaos
Nałogowiec dyżurny psuja

Pomógł: 37 razy Wiek: 33 Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 546 Skąd: ?roda Wielkopolska
|
Wysłany: 03-06-2013, 20:26
Bolid: FIAT Seicento MPI |
|
|
899 jest SPI. |
_________________ dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy |
|
|
|
 |
Jandzior
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 03-06-2013, 20:34
Bolid: sejol 900 |
|
|
Dzieki.czyli jest to monowtrysk wiec jak bede robil swapa na 1.2 16V MPI to bede male komplikacje z wtryskami i podpieciem tego? jak myslisz czy zmieszcze sie w 4 tys. ? |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 03-06-2013, 21:10
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
w 4 tys no nie wiem zalezy co powymieniasz zeby pozniej nie robic sobie dodatkowej roboty - rozrzad sprzeglo warto wymienic.
musisz kupic tez skrzynie ( z rodziny C514 ) wszystkie łapy od 1.1 kompa itp itde.
Komplikacji z wtryskami nie ma dużo z 1.1 wiazke dokladasz jeden kabel do wtrysków ( byl pod pinem 18 i dokladasz jeszcze pod 33 ) i przerabiasz wtyczke do mapsensora zintegrowanego z czujnikiem temp z jednej 3 pin i jednej 2 pin na 4 pinowa wtyczke i ucinasz pin 26 ( nie pamietam dokladnie) przy kompie. godzina roboty około. w 900 jest raczej bardzo podobnie ale nie wiem nie robiłem nigdy
ja majac 1.1 chyba w 3 sie nie zmieszcze bo tu coś tu coś i nagle sporo kasy idzie 'ty musisz kupić łapy skrzynie z wybierakami i linkami (chyba nie wiem czy podejda od 900) ale ja wymienialem rozrzad swiece sprzeglo dwa wtryski ktore siadly i wszystko co na biezaco wyskakiwalo. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 09-06-2013, 13:03
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
IMVHO nie zmiescisz sie w 4 koła chyba ze druta ulepisz
co prawda w polsce nie ma mnie juz połtora roku ale nie przypuszcam zeby cos specjalnie potaniało a zeby tanio kupic to trzeba wiedziec gdzie i co
w 900 trzeba wymienic prawie wszytsko |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
 |
Gość93
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 491 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2013, 14:19
Bolid: 900 :( |
|
|
Powiedzcie mi jak wygląda turbo w 1.2 16v zmieszcze to tam czy nie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Baden
Klub AA Maniak Cento

Wiek: 33 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 1596 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 10-06-2013, 21:21
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
zmiescisz heh kolega w cc ma 1.2 16 turbo 151km 232nm |
_________________ Byl Czerwony Sej 900
Byl VW Golf IV 1.9 TDI 90km
Jest kolejny projekt Niebieski Sej By Baden 900 ---> 1.2 8v ---> 1.2 8v T ---> ??
CentoZlot 2014 Szczyrk. Nr. 40!
http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=345
 |
|
|
|
 |
e51
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 35 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 09-07-2013, 13:52
Bolid: none |
|
|
powoli szykuje sie do wymiany glowicy w moim SC 1.1 mpi mam juz graty :
- głowica 1.2 8V punto 1
- wałek 866
- komputer 1.2 8V
- cały kolektor ssacy z przepustnica i listwa wtryskowa
z tego co wyczytalem potrzeba mi jeszcze :
- kolektor wydechowy + dwururka
- wiazka silnikowa
I teraz pytanie : od czego kupic wiazke ? Lepsza bedzie 1.1 spi czy od 1.2 ? |
|
|
|
 |
|