Sej zgasł w trasie |
Autor |
Wiadomość |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 07-11-2013, 18:02
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
X-raT, VAG KKL + przejściówka na 3 pin jak ma nie działać?
Tzok napisał program do obsługi tych centralek powyższym zestawem... sprawdzane, działa |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
blueboy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 07-11-2013, 22:11
Bolid: seicento |
|
|
To ja już nie wiem czy anulować to zamówienie czy nie? Proszę o sprawdzone info bo zestaw w tej chwili jest w promocji, całość z wysyłką to tylko 60zł, a to by mi ułatwiło dbanie o seja... chociażby sprawdzenie błędów. |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-11-2013, 06:56
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
właśnie to samo kupiłem i nadało się psu-na-bude. Tylko abs i poducha.
Dumnie ogłaszacie że jest odpowiednie do obd1 ALE napiszcie koledze, że trzeba sobie załatwić do tego oprogramowanie home-made bo w oryginale viaken'a nie pójdzie. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 08-11-2013, 08:34
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
bo to nie ma isc na oryginale viakena tylko na iaw scan 2 albo fiat ecu scan...
mam taki kupiony do 1.1 spi działał w 16V też działa. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
blueboy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 08-11-2013, 08:42
Bolid: seicento |
|
|
Panowie powoli głupieje... proszę o szybką odpowiedź to jeszcze cofne anulowanie zamówienia...
W FAQ pisze tak:
I to wszystko zamówiłem... program ściągnąłem. Czy to mi da możliwości sczytywania i kasowanie błędów? Proszę o pilną odpowiedź...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-11-2013, 09:36
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Kupiłem z viaken'a obd2 w tym ścierwie niebieskim, na usb, do tego przejście na 3pinx, cd z softem do obsługi: nie działa ani w seyu ani w punto mk1 ani w innych fiatach z obd1. To był zestaw oryginalny.
Nie miałem wynalazków z forum: Linda napisał/a: | Tzok napisał program do obsługi tych centralek.... sprawdzane, działa | Nie używałem więc nie wypowiadam się. Taki zestaw jak jest dostępny na aukcji viaken'a po prostu nie ma takiej opcji scanu silnika.
Ratuje cię Euroscan przy czym porządnie się zorientuj jak z niego czytać. Jest na 2 złącza com i trzeba pod niego 'zabytkowego' kompa z windą 98. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 08-11-2013, 09:53
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Do amatorskiego użytkowania ten iaw ecu scan tzoka spisuje się, więcej nie trzeba. Seja 1.1 SPI i Punto 1 mpi 73km czytam bez zadnego problemu |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-11-2013, 10:00
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Jeśli to działa i jest stabilne to warto.
TheStig napisał/a: | Do amatorskiego użytkowania ten iaw ecu scan tzoka spisuje się, więcej nie trzeba. Seja 1.1 SPI i Punto 1 mpi 73km czytam bez zadnego problemu | jak wejdzie w punto gt to się nada.
Ten soft jest na forum? Możesz podać link do niego? |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
Ostatnio zmieniony przez X-raT 08-11-2013, 10:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 08-11-2013, 11:48
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
blueboy dobry interfejs zamówiłeś. Na aukcjach piszą dobrze że działa z programem FES (obecnie multiecuscan) . Podają że diagnozuje SC 900 ale tylko ABS i poduszki. Jednak program IAW ECU SCAN rozgryzie sterownik silnika i podejrzysz błędy pokasujesz i zrobisz diagnostykę na żywo.
Z Twojego opisu wnioskuję że możesz mieć problem z zasilaniem sterownika silnika( słaby plus, masa) Dlatego nie pracuje na benzynie i na LPG. Posprawdzaj przekaźniki nad sterownikiem silnika (czarny i czerwony, czy nie zaśniedziałe konektory, tak samo bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku. Podmień przekaźniki na te ze skrzynki bezpieczników w kabinie ale zachowaj kolory czarny na czarny czerwony na czerwony byś później wrócił do stanu sprzed podmiany. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
blueboy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 19 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 08-11-2013, 12:03
Bolid: seicento |
|
|
uff no to jeden problemik mniej. Towar do mnie juz leci
Pytanie mam jedno. Interfejs pokaze mi czy czujnik walu padl? Mam dostep do drugiego seja jezeli chodzi o podmianke czesci lecz wszystko robie pod blokiem i nie wygodne jest dlubanie wiec jezeli interfejs mi to ulatwi poczekam na niego z ta podmianka.
Ogolnie dziekuje wszystkim za pomoc kupilem seja z mysla by zadbac o niego konkretnie a tu psikus. Z mechanikami mam zle wspomnienia i chcialbym wszystko sam zrobic o ile sie uda. Kazda podpowiedz sprawdze i na bierzaco pisze tutaj. Moze sie uda
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 08-11-2013, 12:18
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
blueboy napisał/a: |
Pytanie mam jedno. Interfejs pokaze mi czy czujnik walu padl? |
Ale sprawdzisz parametry temperatury obrotów ciśnienia MAP zrobisz testy cewek wtrysku (zachowaj tą kolejność - wpierw cewki) przekaźników. Czujnik położenia wału pomierzysz multimetrem. Zajmie nie więcej jak 10 minut. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-11-2013, 12:31
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
macher napisał/a: | Czujnik położenia wału pomierzysz multimetrem. | Ale rzeczywista oporność może być z goła inna po odpaleniu [wibracje] lub rozgrzaniu od silnika. Częsta sprawa przy cewkach które na zimno dają dobrą oporność a po rozgrzaniu nagle zaczynają przerywać.
Uważam że warto poświęcić trochę czasu i nerwów żeby wyjąć czujnik z drugiego auta i sprawdzić efekt. Wtedy mam pewność, że działa bądź nie, a tak pozostaje bazowanie na mierniku. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 08-11-2013, 15:20
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Może nie w SC, ale w CC 700 miałem przebicie na przewodzie czujnika i silnik chodził jakby chciał a nie mógł.
Najlepsza tu by była podmiana. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
|