Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Krysztal
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: ?widnica
|
Wysłany: 03-03-2014, 18:13
Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s |
|
|
Pieczar93 napisał/a: | horcio, po bloku silnika ,który pochodzi od 1.1, a dokładniej po jego wybitych oznaczeniach Naklejkę na kompie zmień na tą od 1.1 |
podasz może jakie oznaczenia są w 1.1 a jakie w 1.2 i gdzie ich szukać bo niestety w klasie 1150 jeździ wyjątkowo dużo nieuczciwych osób... |
_________________
http://powerecu.pl - montaż, strojenie ECU Master DET III |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-03-2014, 22:13
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Seicento:
1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000
Punto, Siena itd. polecam EPER
Oznaczenia (Punto 1.2):
Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-03-2014, 19:17
Bolid: sporting 99' |
|
|
Pieczar93 napisał/a: | Seicento:
1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000
Punto, Siena itd. polecam EPER
Oznaczenia (Punto 1.2):
Obrazek
Obrazek
Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu |
czyli jęsli na bloku będą inne oznaczenia niż:
1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000
to pojemność 1.2 ?
te oznaczenia są po lewej od strony zderzaka, prawda? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-03-2014, 21:11
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
W punto występowały również silniki 1.1 np. 176A6.000, konstrukcja ta sama, oznaczenie inne bo, z puncioka Tak lewa strona zderzaka, pod kolektorem wydechowym ,nad pompą wody |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2014, 08:53
Bolid: sporting 99' |
|
|
na 1.1 spi wsadziłem "góre" od 1.2 75KM.
jest sporo lepiej.
czasami jednak w okolicach 3-4,5 tyś obrotów przy przyspieszaniu łapie takie chwilowe zamulenie..
i duży wzrost mocy się robi się dopiero w okolicach 6 tyś obrotów.
zostawiłem pompe paliwa od 1.1, czy to może być przyczyną powyższych? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 14-03-2014, 09:21
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-03-2014, 09:42
Bolid: sporting 99' |
|
|
Uncrossed napisał/a: | pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu |
wiem, jednak z wczesniejszych postów wynika, ze silnik powinien nierowno pracować, i przerywać. u mnie tego nie ma. pytam bo nie chcę bez potrzeby nowej pompy kupować (żyd w portfelu )
czyli mimo wszystko należy podmienić ? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 14-03-2014, 11:11
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
tak, dobra pompa musi być |
|
|
|
 |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-03-2014, 11:21
Bolid: sporting 99' |
|
|
info dla potomnych, pompe trzeba wymienić. mimo, ze na starej seicento też smigał, to po wymianie na tą z 1.1 mpi było o wiele lepiej |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 17-03-2014, 19:19
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
to to każdy tjuner akurat wie |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-03-2014, 18:00
Bolid: sporting 99' |
|
|
jak wygląda kwesita filtru paliwa?
cisnienie w ukladzie 3x większe jest
z 1.2 jest inny niż w 1.1 (z punto ma metalową obudowę, ten do seicento plastik)
nie ma ryzyka, ze za jakiś czas ten z 1.1 zacznie puszczać?
wypada wymienić na wersje z 1.2 ? |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 18-03-2014, 19:50
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Tomala
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 319 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-03-2014, 19:52
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Uncrossed napisał/a: | jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie. |
x2 tyle już swapowanych autek jeździ i nikt nie narzekał na filtr |
_________________ Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-03-2014, 20:55
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
W 1.1 MPI nie ma w ogóle filtra paliwa i jeździ. W każdym nowym Fiacie z silnikiem benzynowym nie ma filtra paliwa. Zatem jak go całkiem wywalisz też nic się nie stanie. Jak mam 1.2 16V też bez filtra i nie ma problemu(miałem 1.1 MPI) i tak zostało. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
sajdektbg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 8 Skąd: TBG
|
Wysłany: 01-04-2014, 18:38
Bolid: SC |
|
|
Witam wszystkich przeczytałem każda strone tego forum i pochodze do pewnego podsumowania i czy ew możecie mnie sprostować/doradzić?
Co potrzebne
*Silnik 1.2 8v 75km punto I najprawdopodobniej
*Komputer z 1.2 bez immo(jaka. cena takiego czegos?)
*wiązki i tu mam pytanie mam 1.1 mpi i chce włozyc 1.2 mpi dużo roboty wkońcu z tą wiązką bo różnie ludzie mówią? jakiś schemat?
* chłodnica z 1.2?
*kolektor 1.2
*pompka paliwa 3bar
jak o czymś zapomniałem proszę mi podradzić. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|