FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
Krysztal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 34
Skąd: ?widnica
Wysłany: 03-03-2014, 18:13   
   Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s


Pieczar93 napisał/a:
horcio, po bloku silnika ,który pochodzi od 1.1, a dokładniej po jego wybitych oznaczeniach :)) Naklejkę na kompie zmień na tą od 1.1 :)


podasz może jakie oznaczenia są w 1.1 a jakie w 1.2 i gdzie ich szukać bo niestety w klasie 1150 jeździ wyjątkowo dużo nieuczciwych osób...
_________________

http://powerecu.pl - montaż, strojenie ECU Master DET III
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-03-2014, 22:13   
   Bolid: Seicento 1242


Seicento:

1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000

Punto, Siena itd. polecam EPER

Oznaczenia (Punto 1.2):



Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-03-2014, 19:17   
   Bolid: sporting 99'


Pieczar93 napisał/a:
Seicento:

1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000

Punto, Siena itd. polecam EPER

Oznaczenia (Punto 1.2):
Obrazek
Obrazek

Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu :))


czyli jęsli na bloku będą inne oznaczenia niż:
1.1 SPI - 176B2.000
1.1 MPI - 187A1.000

to pojemność 1.2 ?
te oznaczenia są po lewej od strony zderzaka, prawda?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-03-2014, 21:11   
   Bolid: Seicento 1242


W punto występowały również silniki 1.1 np. 176A6.000, konstrukcja ta sama, oznaczenie inne bo, z puncioka :)) Tak lewa strona zderzaka, pod kolektorem wydechowym ,nad pompą wody :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-03-2014, 08:53   
   Bolid: sporting 99'


na 1.1 spi wsadziłem "góre" od 1.2 75KM.
jest sporo lepiej.
czasami jednak w okolicach 3-4,5 tyś obrotów przy przyspieszaniu łapie takie chwilowe zamulenie..
i duży wzrost mocy się robi się dopiero w okolicach 6 tyś obrotów.

zostawiłem pompe paliwa od 1.1, czy to może być przyczyną powyższych?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 14-03-2014, 09:21   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-03-2014, 09:42   
   Bolid: sporting 99'


Uncrossed napisał/a:
pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu


wiem, jednak z wczesniejszych postów wynika, ze silnik powinien nierowno pracować, i przerywać. u mnie tego nie ma. pytam bo nie chcę bez potrzeby nowej pompy kupować (żyd w portfelu ;) )
czyli mimo wszystko należy podmienić ?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 14-03-2014, 11:11   
   Bolid: CC 1.2 16v


tak, dobra pompa musi być :smile:
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-03-2014, 11:21   
   Bolid: sporting 99'


info dla potomnych, pompe trzeba wymienić. mimo, ze na starej seicento też smigał, to po wymianie na tą z 1.1 mpi było o wiele lepiej ;)
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 17-03-2014, 19:19   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


to to każdy tjuner akurat wie :)
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-03-2014, 18:00   
   Bolid: sporting 99'


jak wygląda kwesita filtru paliwa?
cisnienie w ukladzie 3x większe jest

z 1.2 jest inny niż w 1.1 (z punto ma metalową obudowę, ten do seicento plastik)
nie ma ryzyka, ze za jakiś czas ten z 1.1 zacznie puszczać?
wypada wymienić na wersje z 1.2 ?
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 18-03-2014, 19:50   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka :) nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Tomala 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 319
Skąd: Radom
Wysłany: 18-03-2014, 19:52   
   Bolid: Fiat Seicento


Uncrossed napisał/a:
jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka :) nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie.


x2 tyle już swapowanych autek jeździ i nikt nie narzekał na filtr :)
_________________
Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
:cool:
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 18-03-2014, 20:55   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


W 1.1 MPI nie ma w ogóle filtra paliwa i jeździ. W każdym nowym Fiacie z silnikiem benzynowym nie ma filtra paliwa. Zatem jak go całkiem wywalisz też nic się nie stanie. Jak mam 1.2 16V też bez filtra i nie ma problemu(miałem 1.1 MPI) i tak zostało.
_________________
Moje Seicento
 
 
sajdektbg 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 8
Skąd: TBG
Wysłany: 01-04-2014, 18:38   
   Bolid: SC


Witam wszystkich przeczytałem każda strone tego forum i pochodze do pewnego podsumowania i czy ew możecie mnie sprostować/doradzić?

Co potrzebne
*Silnik 1.2 8v 75km punto I najprawdopodobniej
*Komputer z 1.2 bez immo(jaka. cena takiego czegos?)
*wiązki i tu mam pytanie mam 1.1 mpi i chce włozyc 1.2 mpi dużo roboty wkońcu z tą wiązką bo różnie ludzie mówią? jakiś schemat?
* chłodnica z 1.2?
*kolektor 1.2
*pompka paliwa 3bar

jak o czymś zapomniałem proszę mi podradzić. Pozdrawiam :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum