| 
		Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Krysztal  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 37  Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 34 Skąd: ?widnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-03-2014, 18:13   
                                 
               Bolid: CC kit-car 1150, Seicento 1.1s                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pieczar93 napisał/a: | 	 		  horcio, po bloku silnika ,który pochodzi od 1.1, a dokładniej po jego wybitych oznaczeniach    Naklejkę na kompie zmień na tą od 1.1    | 	  
 
 
podasz może jakie oznaczenia są w 1.1 a jakie w 1.2 i gdzie ich szukać bo niestety w klasie 1150 jeździ wyjątkowo dużo nieuczciwych osób... | 
             
						
				_________________
  
 
http://powerecu.pl  - montaż, strojenie ECU Master DET III | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIXAR  		  
		 
         spamer team CentoPomorze
  
  
                  Pomógł: 67 razy Wiek: 32  Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-03-2014, 22:13   
                                 
               Bolid: Seicento 1242                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Seicento:
 
 
1.1 SPI - 176B2.000
 
1.1 MPI - 187A1.000
 
 
Punto, Siena itd. polecam EPER
 
 
Oznaczenia (Punto 1.2):
 
  
 
 
 
 
Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu    | 
             
						
				_________________
  
 
SC 899-->1108-->1242 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 horcio  		  
		 
         Bywalec
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 37  Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-03-2014, 19:17   
                                 
               Bolid: sporting 99'                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pieczar93 napisał/a: | 	 		  Seicento:
 
 
1.1 SPI - 176B2.000
 
1.1 MPI - 187A1.000
 
 
Punto, Siena itd. polecam EPER
 
 
Oznaczenia (Punto 1.2):
 
Obrazek 
 
Obrazek
 
 
Każdy silnik FIRE ma oznaczenia w tym miejscu    | 	  
 
 
czyli jęsli na bloku będą inne oznaczenia niż:
 
1.1 SPI - 176B2.000
 
1.1 MPI - 187A1.000
 
 
to pojemność 1.2 ? 
 
te oznaczenia są po lewej od strony zderzaka, prawda? | 
             
						
				_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PIXAR  		  
		 
         spamer team CentoPomorze
  
  
                  Pomógł: 67 razy Wiek: 32  Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-03-2014, 21:11   
                                 
               Bolid: Seicento 1242                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W punto występowały również silniki 1.1 np. 176A6.000, konstrukcja ta sama, oznaczenie inne bo, z puncioka    Tak lewa strona zderzaka, pod kolektorem wydechowym ,nad pompą wody    | 
             
						
				_________________
  
 
SC 899-->1108-->1242 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 horcio  		  
		 
         Bywalec
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 37  Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2014, 08:53   
                                 
               Bolid: sporting 99'                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na 1.1 spi wsadziłem "góre" od 1.2 75KM. 
 
jest sporo lepiej. 
 
czasami jednak w okolicach 3-4,5 tyś obrotów przy przyspieszaniu łapie takie chwilowe zamulenie.. 
 
i duży wzrost mocy się robi się dopiero w okolicach 6 tyś obrotów. 
 
 
zostawiłem pompe paliwa od 1.1, czy to może być przyczyną powyższych? | 
             
						
				_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Uncrossed  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2014, 09:21   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16V                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu | 
             
						
				_________________ Seicento  1.4 16V 
 
 
 
Mój białas:) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 horcio  		  
		 
         Bywalec
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 37  Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2014, 09:42   
                                 
               Bolid: sporting 99'                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Uncrossed napisał/a: | 	 		  | pompa od 1.1 spi daje ciśnienie około 1 bara a ta która powinna być pod 1.2 mpi daje 3 bary - pompe musisz zmienić bo wtryski nie rozpylają paliwa jak należy przy tym ciśnieniu | 	  
 
 
wiem, jednak z wczesniejszych postów wynika, ze silnik powinien nierowno pracować, i przerywać. u mnie tego nie ma. pytam bo nie chcę bez potrzeby nowej pompy kupować (żyd w portfelu    ) 
 
czyli mimo wszystko należy podmienić ? | 
             
						
				_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 nosferatu  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2014, 11:11   
                                 
               Bolid: CC 1.2 16v                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak, dobra pompa musi być     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 horcio  		  
		 
         Bywalec
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 37  Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-03-2014, 11:21   
                                 
               Bolid: sporting 99'                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               info dla potomnych, pompe trzeba wymienić. mimo, ze na starej seicento też smigał, to po wymianie na tą z 1.1 mpi było o wiele lepiej    | 
             
						
				_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Uncrossed  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-03-2014, 19:19   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16V                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to to każdy tjuner akurat wie    | 
             
						
				_________________ Seicento  1.4 16V 
 
 
 
Mój białas:) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 horcio  		  
		 
         Bywalec
  
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 37  Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-03-2014, 18:00   
                                 
               Bolid: sporting 99'                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak wygląda kwesita filtru paliwa? 
 
cisnienie w ukladzie 3x większe jest
 
 
z 1.2 jest inny niż w 1.1 (z punto ma metalową obudowę, ten do seicento plastik) 
 
nie ma ryzyka, ze za jakiś czas ten z 1.1 zacznie puszczać? 
 
wypada wymienić na wersje z 1.2 ? | 
             
						
				_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Uncrossed  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-03-2014, 19:50   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16V                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka    nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie. | 
             
						
				_________________ Seicento  1.4 16V 
 
 
 
Mój białas:) | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomala  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 4 razy Wiek: 31  Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 319 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-03-2014, 19:52   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Uncrossed napisał/a: | 	 		  jezdzimy chyba wszyscy na seri i nikt nie narzeka    nie widziałem zeby ktos zmieniał filtr przy swapie. | 	  
 
 
x2 tyle już swapowanych autek jeździ i nikt nie narzekał na filtr    | 
             
						
				_________________ Było: 1.1SPI by Krawczak.
 
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
 
  
 
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ir3n3usz  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 64 razy Wiek: 36  Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-03-2014, 20:55   
                                 
               Bolid: SC 1.2 16V LPG                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W 1.1 MPI nie ma w ogóle filtra paliwa i jeździ. W każdym nowym Fiacie z silnikiem benzynowym nie ma filtra paliwa. Zatem jak go całkiem wywalisz też nic się nie stanie.  Jak mam 1.2 16V też bez filtra i nie ma problemu(miałem 1.1 MPI) i tak zostało. | 
             
						
				_________________ Moje Seicento | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sajdektbg  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 8 Skąd: TBG 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-04-2014, 17:38   
                                 
               Bolid: SC                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich przeczytałem każda strone tego forum i pochodze do pewnego podsumowania i czy ew możecie mnie sprostować/doradzić?
 
 
Co potrzebne
 
*Silnik 1.2 8v 75km punto I najprawdopodobniej
 
*Komputer z 1.2 bez immo(jaka. cena takiego czegos?)
 
*wiązki i tu mam pytanie mam 1.1 mpi i chce włozyc 1.2 mpi dużo roboty wkońcu z tą wiązką bo różnie ludzie mówią? jakiś schemat?
 
* chłodnica z 1.2? 
 
*kolektor 1.2 
 
*pompka paliwa 3bar 
 
 
jak o czymś zapomniałem proszę mi podradzić. Pozdrawiam    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |