FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość
Ichtio 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 376
Skąd: Marklowice (SWD)
  Wysłany: 10-08-2014, 17:34   Zawieszenie
   Bolid: Fiat Seicento 900 Young


Cześć! W przyszły weekend chce wymienić amory i sprężyny na MTS 70/50 i chciałbym przy okazji wymienić inne części eksploatacyjne zawieszenia ale w sumie nie wiem co... Zawieszenie ma 15 lat, ponad 86kkm i nigdy nic nie było przy nim robione więc stuka, puka itd na dziurach :P Mógłby ktoś napisać co opłacało by się również wymienić, zobaczyć w jakim jest stanie? :)
 
 
julian 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 790
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-08-2014, 18:02   
   Bolid: Seicento Dynamic


Jak stuka i puka na dziurach to na pewno tuleje wahacza :wink:
_________________
Mój Żółtek - klik

 
 
Ichtio 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 376
Skąd: Marklowice (SWD)
Wysłany: 10-08-2014, 18:56   
   Bolid: Fiat Seicento 900 Young


julian, dzięki :D Też na to wpadłem :P
 
 
Bombell 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 342
Skąd: Gniezno
Wysłany: 10-08-2014, 19:00   
   Bolid: Cinquecento


Odboje przód napewno do skrócenia, najlepiej zostawić jeden bałwanek/kuleczkę.
 
 
 
Ichtio 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 376
Skąd: Marklowice (SWD)
Wysłany: 10-08-2014, 19:14   
   Bolid: Fiat Seicento 900 Young


Bombell, a co zrobić z tyłem? Boję się że gdy siądą na tył 3 osoby to mogę oponę albo błotnik rozwalić... Koła 14x6J ET38 + dystans 15mm, opona 165/55
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-08-2014, 21:55   Re: Zawieszenie
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Ichtio napisał/a:
Cześć! W przyszły weekend chce wymienić amory i sprężyny na MTS 70/50 i chciałbym przy okazji wymienić inne części eksploatacyjne zawieszenia ale w sumie nie wiem co... Zawieszenie ma 15 lat, ponad 86kkm i nigdy nic nie było przy nim robione więc stuka, puka itd na dziurach :P Mógłby ktoś napisać co opłacało by się również wymienić, zobaczyć w jakim jest stanie? :)

Odpowiem ironicznie,ale w 90% prawdę-wymienić trzeba wszystko, ew wahacze tył, zwrotnice wypiaskować wahacze jak jest sens, belkę, górne mocowania mcpersona, sprawdzić luz na drążkach maglownicy, końcówki out, wahacze pród i śróby out,nowe odboje, pod to obniżenie nie istnieją na przód więc pewnie będzie ciecie, tył stykną, tulejki mcpersona, miseczki dolne-ale z drugiej strony dlaczego ten szajs mts? tylko ma być nisko? :]
 
 
 
Ichtio 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 376
Skąd: Marklowice (SWD)
Wysłany: 10-08-2014, 22:07   
   Bolid: Fiat Seicento 900 Young


Nie lubię gdy jest za twardo :) Założę, pojeżdżę i zobaczymy co dalej :D
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2014, 22:42   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Ichtio napisał/a:
Nie lubię gdy jest za twardo :) Założę, pojeżdżę i zobaczymy co dalej :D

Miękko i precyzyjnie też nie będzie-do tego nisko i krótko sprawnie:-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum