Zawieszenie |
Autor |
Wiadomość |
Ichtio
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 376 Skąd: Marklowice (SWD)
|
Wysłany: 10-08-2014, 17:34 Zawieszenie
Bolid: Fiat Seicento 900 Young |
|
|
Cześć! W przyszły weekend chce wymienić amory i sprężyny na MTS 70/50 i chciałbym przy okazji wymienić inne części eksploatacyjne zawieszenia ale w sumie nie wiem co... Zawieszenie ma 15 lat, ponad 86kkm i nigdy nic nie było przy nim robione więc stuka, puka itd na dziurach Mógłby ktoś napisać co opłacało by się również wymienić, zobaczyć w jakim jest stanie? |
|
|
|
 |
julian
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 790 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-08-2014, 18:02
Bolid: Seicento Dynamic |
|
|
Jak stuka i puka na dziurach to na pewno tuleje wahacza |
_________________ Mój Żółtek - klik
 |
|
|
|
 |
Ichtio
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 376 Skąd: Marklowice (SWD)
|
Wysłany: 10-08-2014, 18:56
Bolid: Fiat Seicento 900 Young |
|
|
julian, dzięki Też na to wpadłem |
|
|
|
 |
Bombell
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 342 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:00
Bolid: Cinquecento |
|
|
Odboje przód napewno do skrócenia, najlepiej zostawić jeden bałwanek/kuleczkę. |
|
|
|
 |
Ichtio
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 376 Skąd: Marklowice (SWD)
|
Wysłany: 10-08-2014, 19:14
Bolid: Fiat Seicento 900 Young |
|
|
Bombell, a co zrobić z tyłem? Boję się że gdy siądą na tył 3 osoby to mogę oponę albo błotnik rozwalić... Koła 14x6J ET38 + dystans 15mm, opona 165/55 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2014, 21:55 Re: Zawieszenie
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Ichtio napisał/a: | Cześć! W przyszły weekend chce wymienić amory i sprężyny na MTS 70/50 i chciałbym przy okazji wymienić inne części eksploatacyjne zawieszenia ale w sumie nie wiem co... Zawieszenie ma 15 lat, ponad 86kkm i nigdy nic nie było przy nim robione więc stuka, puka itd na dziurach Mógłby ktoś napisać co opłacało by się również wymienić, zobaczyć w jakim jest stanie? |
Odpowiem ironicznie,ale w 90% prawdę-wymienić trzeba wszystko, ew wahacze tył, zwrotnice wypiaskować wahacze jak jest sens, belkę, górne mocowania mcpersona, sprawdzić luz na drążkach maglownicy, końcówki out, wahacze pród i śróby out,nowe odboje, pod to obniżenie nie istnieją na przód więc pewnie będzie ciecie, tył stykną, tulejki mcpersona, miseczki dolne-ale z drugiej strony dlaczego ten szajs mts? tylko ma być nisko? |
|
|
|
 |
Ichtio
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 29 Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 376 Skąd: Marklowice (SWD)
|
Wysłany: 10-08-2014, 22:07
Bolid: Fiat Seicento 900 Young |
|
|
Nie lubię gdy jest za twardo Założę, pojeżdżę i zobaczymy co dalej |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-08-2014, 22:42
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Ichtio napisał/a: | Nie lubię gdy jest za twardo Założę, pojeżdżę i zobaczymy co dalej |
Miękko i precyzyjnie też nie będzie-do tego nisko i krótko sprawnie:-) |
|
|
|
 |
|