Strojenie Seja |
Autor |
Wiadomość |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-09-2014, 17:13 Strojenie Seja
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Witam mam pytanko jedno z blachych dla was ale mnie ono caly czas gnebi.. Mianowicie jakim programem sterowac seryjny sterownik w seju 1.1 lub 1.2 8v? co do sterowania/ przeprogramowywania powiem ze jestem "zielony" a ten samochod ma mi sluzyc do nauki:)
z góry dzieki |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-09-2014, 20:36
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Strojenie to szereg czynności, które wykonujesz podczas pracy silnika w czasie rzeczywistym-jazda,hamownia-korygujesz dawki paliwa, zapłon, afr i szereg różnych czynności.(fazowanie wałka ,luzy zaworowe)
To nie TDI gdzie wgrasz gotowca i przybędzie 30% HP i NM.
Nie wiem też do końca sam jakim programem stroją to magicy, ale te silniki które podałeś mają chipa którego kasuje się wiązką UV i wgrywa nowe mapy.
Przez złącze się nie da. |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19-09-2014, 07:58
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Czyli w takiej sytuacji lepiej mieć ecumaster? I przez to sterować? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-09-2014, 17:22
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Canguru77 napisał/a: | Czyli w takiej sytuacji lepiej mieć ecumaster? I przez to sterować? |
Po co seryjny silnik? Na nim nie nauczysz się obsługi ECU bo program jest prawie optymalny-delkatne korekty,odcinka-wszystko... |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19-09-2014, 18:49
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
no na poczatek sa potrzebne korekty ale za niedlugo bedzie swap na 1.2 16v z nowymi walkami itd.. wtedy "korekta" bedzie raczej nie wystarczajaca a ja raczej lubie majsterkowac i samemu sprobowac dokonac najpierw korekt a potem strojenia. Hamownie ma znajomy w okolicy tak wiec o to sie nie boje. tak wiec w tej chwili chce dokonac samych korekt wtrysku bo leje troche za malo a potem czegos wiecej jak juz beda inne walki itd |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 19-09-2014, 19:50
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Kup sobie DET3. Ja nigdy nie miałem z nim do czynienia, a po 6 godzinach mój samochód już normalnie jeździł. W tym czasie podłączyłem DETa, zrobiłem konfigurację i "startową" mapę VE. Bardzo przyjemnie się wszystko robi na ecumasterze. Zmiana map w oryginalnym komputerze jest bardziej skomplikowana i kłopotliwa. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
mtechjanek
nówka sztuka ;)
Wiek: 50 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 9 Skąd: olecko
|
Wysłany: 28-09-2014, 16:44
Bolid: fiat seicento van 1,2 8v turbo |
|
|
karan sprzedaje deta3 wiązką i wsadem pod 1,2 8-16v turbo .kupiłem od niego kompa który wsadziłem do wolnossaka dziala dobrze skoniczyły się problemy z przegrzewaniem sie silnika i tzw tyrkoleniem.mam programator moge za drobne zł. zgrać mapę i przesłac plik.mam tez wsad do 1,2 8v wolnossący odcinka przy 7200obr. agresywna mapa zaplonu robiona pod lpg |
_________________ janek
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-09-2014, 22:01
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
mtechjanek napisał/a: | agresywna mapa zaplonu robiona pod lpg |
jest możliwość żebyś wrzucił screenshota tej mapy albo podesłał mi przez PW?? |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|