| 
		Planowanie głowicy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 owen  		  
		 
         Nałogowiec
  
  
                  Pomógł: 53 razy Wiek: 36  Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-08-2014, 10:24   
                                 
               Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Adrian4828, to masz dolot na rurze PCV? Ty pokaż jak to jeździ, a nie stoi na trawie    Jakiś film, wykres cokolwiek    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Adrian4828  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 30  Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 33 Skąd: Legionowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-09-2014, 22:23   
                                 
               Bolid: Fiat Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | owen napisał/a: | 	 		  Adrian4828, to masz dolot na rurze PCV? Ty pokaż jak to jeździ, a nie stoi na trawie    Jakiś film, wykres cokolwiek    | 	  
 
 
Siema. Sorry że nie odpisałem ale nie zauważyłem że jest 3 strona i przeglądałem tylko 2    
 
Ogólnie ładnie się zbiera tylko puki co mam jeszcze skrzynie od vana tzw. "Ska" i na niej dużo
 
traci na przyspieszeniu dlatego kupuje skrzynie od palio tzw. abarth i do tego myślę nad odciążeniem 
 
koła zamachowego więc będzie ciekawie   
 
Postaram się wrzucić w najbliższym czasie jakiś filmik puki jeszcze śniegu nie ma    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Canguru77  		  
		 
         Bywalec
  
                  Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-11-2014, 21:46   
                                 
               Bolid: SCS 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Troche odswieze masm pytanko czy planowanie wiecej niz 0.8mm ma jakikolwiek sens? wtedy zawory sie grzeja mocniej itd ale rowiez lepszy stopien sprezania. no i jak juz splanuje te 0.8 to czy skladac na uszczelce 1.1/1.2 czy na tej uszczelce 1.4(chyba) z góry dzieki za odp | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-11-2014, 23:02   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Canguru77 napisał/a: | 	 		  | Troche odswieze masm pytanko czy planowanie wiecej niz 0.8mm ma jakikolwiek sens? wtedy zawory sie grzeja mocniej itd ale rowiez lepszy stopien sprezania. no i jak juz splanuje te 0.8 to czy skladac na uszczelce 1.1/1.2 czy na tej uszczelce 1.4(chyba) z góry dzieki za odp | 	  
 
Seria? 0,8mm możesz spokojnie, ale nie ma sensu więcej. Wiekszy stopień sprężania ale tak w połowie wykozystany-łopatologicznie w mniejszą przestrzań musisz napchać więcej paliwa i powietrz-zrobić to szybko i chłodnego(więcej tlenu) i szybcie opróżnić-czyli-dolot, wałek, pasowanie i obróbka kanałów.-wydech.
 
Seryjnie 0,8mm da Ci przez chwile poczucie żwawszego lekko silnika-nic poza tym, że w upały pewnie trzeba Pb 98 jak to spi/mpi best czujnika stuku.
 
Składasz to na oryginalnej uszczelce z serwisu-ta z grande 1.4 77km jest metalowa i sporo niższa-miał być już tak i efekt planowania, że 98 było by Twoim przyjacielem na zawsze:-) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Canguru77  		  
		 
         Bywalec
  
                  Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-11-2014, 07:06   
                                 
               Bolid: SCS 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No jestem w trakcie polerowania i powiekszania kanalow o 1mm przepustnica będzie 42mm z dolotem weglarskiego listwa z 1.2 75km i kolektor wydechowy również z tego silnika..  W przyszłości planuje założyć wałek rorally więc chcę żeby glowica była już przygotowana pod to | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-11-2014, 23:19   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Canguru77 napisał/a: | 	 		  | No jestem w trakcie polerowania i powiekszania kanalow o 1mm przepustnica będzie 42mm z dolotem weglarskiego listwa z 1.2 75km i kolektor wydechowy również z tego silnika..  W przyszłości planuje założyć wałek rorally więc chcę żeby glowica była już przygotowana pod to | 	  
 
Pamiętaj o wystrojeniu tego, bo jeździć dobrze nie będzie-dlaczego rorally-jakiś konkretny.   
 
Kanały szczególnie wydechowe, pod rorally powiększasz razem z kolektorem i jest to często3-4mm,oczywiście spasowujesz uszczelkę kolektora.
 
Ssącego nie polerujesz tylko wygładzasz poprzecznie....
 
Komorę spalania i zawory możesz spolerować. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |