Swap 1,1 MPI na 1,2 16v z P1 |
Autor |
Wiadomość |
reset1981
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 01-02-2015, 10:50
Bolid: sc 1.2 16v |
|
|
Beda pasować na 100 procent |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 01-02-2015, 19:05
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Dzięki za pomoc ,za miesiąc zaczynam swpa u siebie,wszelkie pytania będę pisał w tym temacie,aby nie zaśmiecać forum.Liczę na waszą pomoc. |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 25-02-2015, 13:39
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Kolejne pytanie, jaką zalecacie grubość rury wydechowej przy wyjściu z kolektora w 1,2 16v ? Kolektor seryjny ale możliwe że kiedyś będe chciał wymienić. Chodzi mi o średnice zewnętrzną nie wewnątrz . z góry dzięki za pomoc ! |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 25-02-2015, 21:11
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
45mm wystarczy. Seria 1.2 16V chodzi dobrze nawet z całym seryjnym wydechem od 1.1 który ma 35-33mm. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 26-02-2015, 21:21
Bolid: Seicento 16v |
|
|
ok, właśnie się zastanawiam czy 45 czy 50mm będzie lepsze. Bo przy spawaniu pewnie różnicy nie będzie w kosztach. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 03-03-2015, 09:52
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Pany,jeżeli ma kompa 1.2 16V bez immo to czy muszę jeszcze ingerować coś przy stacyjce ?? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-03-2015, 11:35
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Wkładasz swój kluczyk ,przekręcasz i się komp koduje Jeżeli chcesz zostawić czystego kompa , wyciągnij moduł immo |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-03-2015, 18:53
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Nie tak szybko. kaczy15, Jeśli miałeś seicento MPI i immo CODE2 to zapomnij o kodowaniu. Najlepiej wywal całkiem centralkę immo, bo możesz zablokować kompa. W SPI był inny immobilizer, który może by podpasował pod IAW 18FD, ale ten z MPI CODE2 może zrobić spore zamieszanie. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 04-03-2015, 20:09
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Od początku chciałem wywalić centrale immo,dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 06-03-2015, 19:32
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Poszukuje osoby która robiła SWAP z Seicento 1,1 MPI 2001 Schumacher r na 1,2 16v z PUNTO 99'.
Mam mega problem z elektroniką i nawet dobry fachowiec nie może sobie z tym poradzić.
Fajnie jak by ktoś z dobrym sercem podał swój numer tel i potrafił coś poradzić bo ręce odpadają.
Wiem, że przeróbka z SPI nie jest problemem ale z MPI to jakiś dramat.
Bardzo będę wdzięczny za pomoc. |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-03-2015, 21:23
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
zacho napisał/a: | nawet dobry fachowiec nie może sobie z tym poradzić. |
hahahaha, nie jest dobry... Byle elektryk ogarnie temat. Przerobienie instalacji trwa max 4 godziny. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 06-03-2015, 22:14
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Przerabiałeś temat z 1.1 MPI 2001 na Punto 16v 99', ten dokładnie SWAP ?
Bo z 900ctki na 1,2 to każdy umie zrobić, a tu nie potrafi sobie poradzić. Choć może faktycznie nie jest taki dobry. Ja z elektryki nie ogarniam nic. A jesteś w stanie coś podpowiedzieć, jest tam jakiś ważny niuans ? Jaka wiązka z czego ma być żeby było szybko ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-03-2015, 23:44
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
zacho napisał/a: | Przerabiałeś temat z 1.1 MPI 2001 na Punto 16v 99', ten dokładnie SWAP ? |
oczywiście, dokładnie też z 2001 IAW 59F na IAW 18FD.
zacho napisał/a: | Choć może faktycznie nie jest taki dobry. |
no bo nie jest dobry
Ja jestem mechanikiem i od kabelków trzymam się z daleka, bo ich nie lubię, a instalację zrobiłem w 4 godziny siedząc sobie na działce popijając herbatkę. Schematy w łapę i jazda z lutownicą |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2015, 12:17
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Na 100% twój elektryk nie jest dobry mój zaprzyjaźniony elektryk ogarnął temat w 2 godziny z kilkoma przerwami na papierosa.
Szukaj dalej i nie daj się nabrać na gadki że trzebe zmieniać zegary na SPI ( bo na forum ktoś kiedyś pisał że trzeba ), że to trzeba ciągnąć przewody itp. |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 07-03-2015, 19:55
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
A jak to jest z przewodami paliwowymi, zasilanie paliwem to normalnie ,a powrót ??
Pochłaniacz oparów podpiąć do kolektora dolotowego po lewej stronie czy wypieprzyć całkowicie ? . |
|
|
|
 |
|