FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywanie SC 1.1 SPI
Autor Wiadomość
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 03-02-2015, 11:02   Przerywanie SC 1.1 SPI
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Witam,

mam nastepujacy problem. Auto po rozgrzaniu przy depnięciu w podłoge na chwile zamula, a później idzie pełną mocą, dzieje się tak sporadycznie ale jest to drażniące, wydaje się jakby jakiś kabel niedomagał, aczkolwiek nie wiem jaki..

Jakieś pomysły macie ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 05-02-2015, 19:46   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Przypne do tematu jeszcze jeden problem mianowicie za wysokie obroty biegu jałowego. Lewe powietrza wykluczone, odkręcałem i przeczyszczałek krokowca, po wysunięciu tego bolca nieruchomego bardziej w przód obroty wróciły do normy, ale po załozeniu filtra wydaje mi sie za wysokie. Czy mozna to jakoś ogarnąć, czy trzeba wymienić krokowca ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
PIETREK86 
Nałogowiec


Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 134
Skąd: Grójec ( okolice )
Wysłany: 05-02-2015, 20:30   
   Bolid: seicento


Możesz spróbować wyczyścić jeszcze jeżeli to nie pomoże to wymiana nie jest to droga część jeżeli masz SPI w MPI jest już gorzej z tym fantem. Druga rzecz do sprawdzenia to rurki podciśnienia odchodzące od przepustnicy może być pęknięta
_________________
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/55783

http://centomania.waw.pl/
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-02-2015, 21:26   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


1922 napisał/a:
Przypne do tematu jeszcze jeden problem mianowicie za wysokie obroty biegu jałowego. Lewe powietrza wykluczone

Nie masz zamienionych dwu przewodów przy przepustnicy? Od odmy i od evapu. Są takiej samej średnicy i można je pomylić wtedy obroty jałowe są wyższe
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 06-02-2015, 08:18   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Ja wywaliłem pochłaniacz par paliwa, i właśnie "zmostkowałem" evap i odme, i jakoś to działa, bo po zatkaniu krócca od evapu silnik za bardzo nie kwapił się do roboty.

Czy można rozwiązać to jakoś inaczej ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-02-2015, 11:57   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Cytat:
Nie masz zamienionych dwu przewodów przy przepustnicy? Od odmy i od evapu. Są takiej samej średnicy i można je pomylić wtedy obroty jałowe są wyższe


A który króciec jest od odmy a który od pochłaniacza? Jeden jest wyżej drugi niżej. Podłączałem raz tu raz na odwrót, ale dziwnie silnik chodził, więc też zmostkowałem oba króćce, ale wolałbym podłączyć tylko nie mam pewności co do czego :-P
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 06-02-2015, 12:29   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


ten niższy jest od odmy a ten wyzej od pochłaniacza :wink: ja też mam zmostkowane, ale jakoś obroty się podwyższyły, u Ciebie też takie objawy występują ? Nie przeszkadzało mi to długo, ale troche mnie to wkurza z tetgo powodu, że na zimnym rozruchu silnik troche w dupe dostaje
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Remix1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-02-2015, 19:11   przerywa
   Bolid: fiat seicento 1.1


Witam podłącze się do tematu jak powinny być prawidłowo podłączone wężyki do odmy i jakie powinien mieć scs 1.1 obroty na biegu jałowym, i gdzie jest krokowiec ponieważ nigdy nie szukałem proszę o pomoc
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 06-02-2015, 19:18   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


do krokowego idzie wtyczka 3 pinowa bodaj. Czarny po prawej stronie przepustnicy przykrecany na dwie sruby
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-02-2015, 20:40   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


1922, ja mam podwyższone obroty jak silnik jest zimny. Niby na zimnym silniku to byłoby normalne, ale obroty są raczej zbyt mocno podwyższone i coś dziwnego się dzieje, bo samochód sam jedzie na zimnych silniku jakby miał trochę wciśnięty gaz, że jak wyjeżdżam z parkingu czy z podwórka to muszę czasem przyhamowywać. Spróbuję się pobawić z tymi przewodami od odmy i pochłaniacza i zobaczę czy to jest powodem świrowania obrotów, bo pamiętam że jak ostatnio testowałem różne opcje z podłączeniem to były zmiany w pracy silnika.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Remix1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 32
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-02-2015, 06:26   obroty
   Bolid: fiat seicento 1.1


u mnie na cieplym obroty sa w zakresie 1000/1100 I tez czasami mam odczucie ze sam jedzie jak stoje na swiatlach ,a moze to miec zwiazek z wiekszonym spalaniem ? 8l /100
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-02-2015, 07:37   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


barkor, to mamy to samo. Jesli sie czegoś dowiesz to pisz, jesli ja dojde do czegos to napisze w temacie u mnie na zimnym tez sa dosyc podwyzszoe i samochod jedzie sam
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-02-2015, 10:07   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


1922, ok, dziś popróbuję i zdam relację. Wszystkie czujniki podmieniałem wcześniej na inne i było to samo. Jeszcze mam podejrzenie nieszczelności przepustnicy, bo składałem ją na szybko na starych uszczelkach z cienką warstwą siliconu i może gdzieś przepuszcza.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 07-02-2015, 11:31   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


dobrze wpięte "beczuszki" na kablach do MAP?
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-02-2015, 11:56   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Linduś, możesz troche rozwinąc swoją myśl, bo ja nie w temacie :))
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum